نمایندگی پرینتر اچ پی

بهترین چاپگر برای سال ۲۰۲۳

بهترین چاپگر کلی کدام است؟ بهترین چاپگرهای ۲۰۲۳ فاکتورهایی که باید هنگام خرید چاپگر در نظر بگیرید چگونه پرینترها را آزمایش می کنیم پرسش و پاسخ چاپگر راهنماهای محاسباتی

با تعداد زیادی از مردم که اکنون از خانه کار می کنند، ما شاهد رنسانس برای چاپگرهای خانگی و چاپگرها برای دفاتر کوچک خانگی بوده ایم. اگر شما یکی از بسیاری از افرادی هستید که به چاپگر خود نیاز دارند، نمایندگی اچ پی اینجاست تا به شما کمک کند چاپگر مناسب را پیدا کنید. ما در تغییرات چشم‌انداز چاپگرها پرسه زده‌ایم، با آنها کار کرده و آنها را آزمایش کرده‌ایم تا بهترین مدل‌های موجود در سال جاری را برای شما به ارمغان بیاوریم، بنابراین می‌توانید عکس‌ها، اسناد، مقالات دانشگاهی و موارد دیگر را هر زمان که نیاز داشتید چاپ کنید.

هر چاپگری که در زیر آزمایش کرده‌ایم می‌تواند نیازهای اولیه چاپ را مدیریت کند. به عنوان مثال، آنها می‌توانند از طریق تلفن یا هر رایانه شخصی ، مک یا کروم‌بوک ، چاپ موبایل و چاپ بی‌سیم را انجام دهند ، که در مورد چاپگرهای اداری ضروری است. آنها همچنین می توانند از طریق اتصال کابلی و از طریق اتصال چاپگر بی سیم چاپ کنند. (توجه داشته باشید که برخی از چاپگرها، اما نه همه، از پروتکل‌های AirPrint اپل و Google’s Cloud Print پشتیبانی می‌کنند که معمولاً سخت‌تر از سیستم‌های اختصاصی فروشندگان چاپگر هستند.)

برای دفتر خانگی که فقط یک یا دو نفر از آن استفاده می کنند، HP OfficeJet Pro 9015e بهترین انتخاب است. سرعت چاپ عالی است و همه کلمات چاپ شده واضح و واضح بودند. این یک چاپگر عکس نیست و نشان می دهد، اما برای کارهای تصویربرداری روزانه به اندازه کافی خوب کار می کند. اگر از آن برای چاپ بروشورها یا اسناد word استفاده می کنید، این چاپگر تقریباً عالی برای شماست.

بهترین چاپگر برای سال 2023

بهترین چاپگر برای سال ۲۰۲۳

بهترین چاپگر برای سال 2023

بهترین چاپگر برای سال ۲۰۲۳

HP

HP OfficeJet Pro 9015e

بهترین چاپگر اداری کوچک کلی

تقاط قوت

  • چاپ و اسکن فوق العاده سریع
  • سینی کاغذ بزرگ
  • دارای فیدر کاغذ

تقاط ضعف

  • فرورفتن در عکس ها
  • صدای زیاد دستگاه

اگر از خانه کار می کنید اما به تمام مزایای چاپگر اداری نیاز دارید، OfficeJet Pro یک انتخاب عالی است. از نظر سرعت چاپ محض، HP در محدوده قیمتی خود از بسیاری دیگر جلوتر است. این ۱۰ صفحه را تنها در ۳۲ ثانیه چاپ کرد و آنها را در ۱ دقیقه و ۱۲ ثانیه اسکن و چاپ کرد. بسیار چشمگیر.

بهترین چاپگر برای سال 2023

بهترین چاپگر برای سال ۲۰۲۳

اپسون

Epson Workforce Pro WF-4830

بهترین چاپگر برای چند نفر

تقاط قوت

  • دو سینی کاغذ
  • کیفیت متن عالی

تقاط ضعف

  • برای دفتر خانه کمی بزرگ است

اول از همه، این یک دستگاه چاپگر معمولی نیست. شکل مربع حجیم چیزی نیست که بخواهید در یک دفتر کار خانگی شیک ببینید. به دلیل سینی کاغذ اضافی، اپسون می تواند مقدار زیادی کاغذ را برای استفاده در خود نگه دارد. اگر شما و شخص دیگری روزانه از آن استفاده کنید، آن را عالی می کند. همچنین سریع چاپ می‌شود — سریع‌ترین در آزمایش ما، اگرچه اسکن کمی کند است. گرافیک، متن و متن صفحه وب همگی عالی بودند، اگرچه کیفیت تصویر روی کاغذ گلاسه فقط خوب بود. اگرچه این یک اسب کاری است که برای متن با حجم بالا طراحی شده است، نه تصویر.

بهترین چاپگر برای سال 2023

بهترین چاپگر برای سال ۲۰۲۳

برادر

برادر All-in-one J1010DW

بهترین چاپگر مقرون به صرفه

تقاط قوت

  • کیفیت متن قابل توجه
  • چاپ بی صدا
  • دکمه آمازون دش آماده است

تقاط ضعف

  • کارتریج های جوهر فوق العاده کوچک هستند

Brother MFC-J1010DW نام وحشتناکی برای یک چاپگر بسیار خوب در این گروه قیمتی است. عکس ها واضح و واضح بودند، همانطور که گرافیک روی وب سایت و تست بروشور بود. حتی متن هم خیلی تند بود. برای چاپگر همه کاره با این قیمت، همه کارها را به خوبی انجام داد. این کار خوبی است که آمازون را دوباره پر می کند، زیرا جوهرها برای چاپگر بسیار کم اندازه هستند.

  • همه کاره:  بله
  • لیزر یا جوهر افشان:  جوهر افشان
  • صفحات رسمی در دقیقه:  ۱۷ (سیاه و سفید)
  • ظرفیت ورودی کاغذ:  ۱۵۰
  • قیمت:  دلار
بهترین چاپگر برای سال 2023

بهترین چاپگر برای سال ۲۰۲۳

Canon

Canon Pixma TR4720

بهترین چاپگر عکس ارزان قیمت

تقاط قوت

  • رنگ عالی در عکس ها
  • برنامه خوب

تقاط ضعف

  • چند قسمت سست
  • خیلی بلند است

Canon Pixma TR4720 قرار نیست جایزه ای را در هیچ دسته ای از آن خود کند. در تمام آزمایش‌های من، تقریباً در هر دسته‌بندی تقریباً در وسط بسته ظاهر شد. در حالی که این می تواند در چاپگری که چند صد دلار قیمت دارد به عنوان یک منفی تلقی شود، برای چاپگری که به اندازه Pixma ارزان است، دلگرم کننده است.

بهترین چاپگر برای سال 2023

بهترین چاپگر برای سال ۲۰۲۳

HP

تانک هوشمند HP 5101

بهترین چاپگر میان رده

تقاط قوت

  • جوهر برای سال
  • کیفیت عکس عالی
  • سریع

تقاط ضعف

  • بدون سینی کاغذ
  • بدون فید بالا برای اسکنر

جدیدترین تانک هوشمند HP یک دستگاه همه کاره در سطح میانی است که دارای برخی ویژگی‌های واقعاً خوب و تعداد کمی از آنها نیست. در تمام تست‌های ما، به‌ویژه تست چاپ وب‌سایت، که در آن تمام گرافیک‌ها به وضوح و وضوح متن بودند، بسیار خوب عمل کرد. تست تصویر نیز خوب بود، اگرچه به خوبی تست تانک گران‌تر Smart Tank 7301 نبود . رنگ ها زنده بودند و هیچ اثری از سایش رنگی وجود نداشت. در تصویر کمی دانه وجود داشت، اما چیزی که کاغذ بهتر نتوان آن را درست کرد.

بهترین چاپگر برای سال 2023

بهترین چاپگر برای سال ۲۰۲۳

چاپگر لیبل حمل و نقل حرارتی بلوتوث Nelko

بهترین چاپگر حرارتی

پسندیدن

  • فشرده – جمع و جور
  • چاپ فوق العاده سریع
  • برای یک هدف ساخته شده است

تقاط ضعف

  • فاقد غلتک کاغذ حرارتی

من عاشق ابزاری هستم که برای یک هدف است و این هدف را تقریباً عالی انجام می دهد. چاپگر حرارتی Nelko به طور خاص برای چاپ برچسب برای بسته ها طراحی شده است – اگرچه برچسب های دیگر را نیز چاپ می کند – و اگر مانند من فروشگاه Etsy یا Shopify دارید، می تواند بسیار ارزشمند باشد.

بهترین چاپگر برای سال 2023

بهترین چاپگر برای سال ۲۰۲۳

چاپگر سابلیمیشن Swgrass SG500

بهترین چاپگر سابلیمیشن

پسندیدن

  • فشرده – جمع و جور
  • امکان استفاده از جوهرهای مختلف
  • سریع

تقاط ضعف

  • بدون وای فای
  • برخی از اجزای سست

تصعید فرآیند انتقال جوهر از کاغذ به مواد دیگر مانند تی شرت، لیوان و بوم است. اگر به دنبال تبدیل یک چاپگر استاندارد برای استفاده از جوهر سابلیمیشن هستید، گزینه های زیادی وجود دارد، اما در صورت امکان باید یک چاپگر اختصاصی برای این کار خریداری کنید.

بهترین چاپگر برای سال 2023

بهترین چاپگر برای سال ۲۰۲۳

اپسون

Epson Expression Home 4100

بهترین چاپگر متن با بودجه

پسندیدن

  • همه کاره مقرون به صرفه
  • متن عالی
  • ردپای کوچک

تقاط ضعف

  • کمی ارغوانی در تصاویر رنگی
  • جوهر شروع کوچک است

پس از آزمایش Expression، من از عملکرد خوب این چاپگر شگفت زده شدم. به عنوان گزینه بودجه اپسون، می‌توانست ضعیف باشد، اما در عوض در بازتولید متن عالی عمل می‌کند و کیفیت تصویر تقریباً متوسط ​​است. راه اندازی سریع و آسان بود و به نظر می رسد اتصال Wi-Fi در هر کجای خانه خود محکم است. زمان چاپ به طور متوسط ​​۱ دقیقه و ۱۵ ثانیه بود، اما کیفیت متن بیشتر از سرعت آن بود. تمام متن، حتی متن فتوکپی شده، خوانا و روان بود.

آنچه که قصد چاپ آن را دارید تعیین می کند که کدام چاپگر برای شما بهترین است. اگر بیشتر با لیست های خرید، بلیط کنسرت یا برنامه های سفر کار می کنید، مسلماً داشتن کیفیت چاپ عالی کمتر از سرعت چاپ و قیمت است. اگر از چاپگر خود برای مواد حرفه‌ای یا چاپ عکس استفاده می‌کنید، دقت رنگ، کیفیت چاپ و گنجاندن ویژگی‌هایی مانند چاپ بدون حاشیه ملاحظات اولیه زمانی است که به دنبال چاپگر مناسب هستید.

یکی دیگر از عواملی که باید در نظر بگیرید هزینه جوهر و اطمینان از داشتن جوهر کافی برای چاپ هر آنچه که نیاز دارید است. (هیچ چیز خسته کننده تر از داشتن یک چاپگر نیست اما جوهر در مخزن جوهر وجود ندارد.) چاپگرهای جوهر افشان از جوهر مایع برای چاپ استفاده می کنند، در حالی که چاپگرهای لیزری از کارتریج های تونر حاوی پودر استفاده می کنند. بنابراین حتی اگر یک چاپگر عالی دریافت می کنید، فقط مطمئن شوید که در مورد نحوه پر کردن مجدد جوهر تحقیق کنید تا بتوانید بهترین چاپگر را با بودجه کلی خود انتخاب کنید. برخی از چاپگرهای جدید اشتراک جوهر را در برچسب قیمت اصلی خود گنجانده اند، بنابراین ممکن است مورد توجه قرار گیرد.

من بیش از یک سال است که این جدیدترین پرینترها را با ده ها چاپگر در حال کار همزمان آزمایش می کنم. کمی پر سر و صدا می شود اما هر چاپگری که آزمایش می کنم بهترین چاپگر را در مجموع کاهش می دهد. اینها کسانی هستند که ما در اینجا لیست می کنیم. البته این لیست با گذشت زمان تغییر خواهد کرد

برای مدت طولانی، روش نمایندگی اچ پی برای آزمایش چاپگرها تغییری نکرد. آزمایش اولیه ما در روزهایی طراحی شد که چاپگرهای Wi-Fi کمیاب بودند و فکس یکی از نکات مهم هنگام انتخاب دستگاه بود. این روزها، وای فای استاندارد است، چاپگرهای تحت کنترل برنامه در همه جا وجود دارند، و اینکه چه چیزی و چگونه چاپ می کنیم به طور قابل توجهی تغییر کرده است. من مجموعه جدیدی از پارامترهای چاپ را در سال ۲۰۲۲ طراحی کردم که امیدوارم با نحوه استفاده ما از چاپگرهای امروزی مطابقت داشته باشد.

سرعت پرینت و کپی

سرعت چاپ و کپی کردن اشیا در زندگی روزمره ما مهم است. چاپ بلیط سریع تئاتر یا کپی یک سند باید سریع و دقیق انجام شود. آزمایش این آسان است. من به سادگی از یک کرونومتر استفاده کردم و ۱۰ صفحه متن با اندازه ها و فونت های مختلف چاپ کردم. من از Fillerama  برای تولید متن تصادفی از Star Wars و Monty Python استفاده کردم و اندازه فونت را به طور تصادفی در سراسر صفحه تغییر دادم. من همچنین از فونت های مختلف مانند Arial و Times New Roman استفاده کردم تا ببینم چگونه چاپ می شوند. من حتی Comic Sans را هم به این ترکیب اضافه کردم، زیرا برخی هنوز فکر می‌کنند که استفاده از آن ایده خوبی است. مدیران میانی بیشتر.

بروشور و تست صفحه وب

اسکرین شات از بروشور با گوشی صورتی

وقتی از آنها پرسیده شد، مردم به من گفتند که از چاپگر خانگی خود برای چاپ بلیط های آنلاین از صفحات وب و همچنین رزومه خود برای مصاحبه های شغلی استفاده می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، من از الگوی استاندارد بروشور Google Docs استفاده کردم، که آن را کمی تغییر دادم — اندازه فونت را کوچکتر و بزرگتر کردم و فونت را نیز تغییر دادم — تا آن ظاهر رزومه مدرن را به شما بدهم. من همچنین مقاله خود را در مورد تبدیل شدن به یک اکشن فیگور جنگ ستارگان در یک PDF ذخیره کردم — باید تبلیغات را در هر آزمایش یکسان نگه داشتم، بنابراین مقاله زنده این کار را نمی کند. گاهی اوقات برای انتخاب بلیط خیلی عجله داریم، بنابراین چاپ کل صفحه وب آسان تر است. این تست آن را شبیه سازی می کند.

تست رسید

تصویری که از تعداد زیادی عکس دیگر تشکیل شده است
دیسک عکس

هنگامی که از خانه کار می کنید، اغلب باید رسید خود را برای سفر و موارد جانبی ارسال کنید. یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای انجام این کار، اگر به اندازه کافی خوش شانس نیستید که یک برنامه داشته باشید، این است که رسیدها را روی یک کاغذ چسبانده و آنها را در رایانه خود اسکن کنید. به این ترتیب می توانید به سرعت و به راحتی هر کجا که نیاز دارند به آنها ایمیل بزنید. برای ایجاد مجدد آن، رسیدهایم را از خرید مواد غذایی ام چسباندم تا یک اسکن ایجاد کنم. من از مخلوطی از رسیدهای جدید و رسیدهایی که در کیفم محو شده بودند استفاده کردم، سپس اسکن را برای خوانایی بررسی کردم. اکثر اسکنرها تصویری را که اسکن می‌کنید بهبود می‌بخشند و این مطمئناً به رسید کمک می‌کند.

تست کیفیت تصویر

مانند تست های قبلی عکس نمایندگی hp، من از  فایل PhotoDisc Target برای تست های تصویرم استفاده کردم. من تصاویر را روی همان کاغذ گلاسه کانن چاپ کردم و آنها را طبق دستورالعمل های مرتبط با این استاندارد صنعتی مطالعه کردم. من توجه ویژه ای به رنگ پوست در پایین انجام دادم تا مطمئن شوم که آنها به درستی تکرار شده اند و همچنین سایش رنگی را بررسی کردم. سایش کروماتیک یک رنگ بنفش است که اغلب تصاویر را احاطه می کند و می تواند حتی بهترین عکس را ارزان و چسبناک به نظر برساند. من همچنین برای استیپلینگ بررسی کردم. یک خطای تصویری که در چاپگرهای جوهرافشان کالیبره شده ضعیف رخ می دهد.

Click to rate this post!
[Total: 2 Average: 5]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>