پرینتر اچ پی مدل Laserjet Pro MFP M28a

پرینتر اچ پی مدل Laserjet Pro MFP M28a

معرفی پرینتر اچ پی مدل Laserjet Pro MFP M28a :

 

در یک نگاه

طراحی جمع و جور و چاپ سریع و با کیفیت M28w آن را به گزینه خوبی برای هر کسب و کار کوچک یا دفتر کار خانگی تبدیل کرده است. با این حال، کارتریج های تونر گران قیمت به این معنی است که هزینه های جاری بالاتر از حد متوسط ​​است، بنابراین زمانی که واقعاً به اسناد متنی با کیفیت بالا نیاز دارید، چاپگر برای استفاده گاه به گاه مناسب ترین است.

 

نام تجاری HP
فناوری اتصال یو اس بی
تکنولوژی چاپ لیزر
ویژگی خاص دوبلکس خودکار
رنگ سفید
نام مدل لیزرجت پرو
خروجی چاپگر تک رنگ
حداکثر سرعت چاپ تک رنگ ۱۹ پی پی ام
سیستم عامل ویندوز و مک
وزن مورد ۶٫۵ کیلوگرم

قیمت پرینترهای لیزری در سال‌های اخیر به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، اما هنوز هم برای دفاتر خانگی بسیار گران و حجیم هستند. با این حال، اگر نیازی به چاپ رنگی ندارید، لیزرهای مونو در واقع می توانند بسیار فشرده باشند.

در واقع، اچ پی ادعا می کند که LaserJet Pro M28w جدیدش کوچکترین چاپگر لیزری در کلاس خود است – که در این مورد به معنی یک چاپگر لیزری چند کاره تک کاره با اسکنر و کپی داخلی و هر دو USB و اتصال Wi-Fi. این آن را برای کاربران خانگی یا مدیران اداری که به یک چاپگر/اسکنر مونو سریع و باکیفیت نیاز دارند که کمترین فضای ممکن را اشغال کند، ایده آل می کند.

پرینتر اچ پی مدل Laserjet Pro MFP M28a

یکی دیگر از محصولات شرکت معتبر و خوشنام اچ پی، پرینتر اچ پی مدل Laserjet Pro MFP M28a، است. که هم از لحاظ طراحی و هم کیفیت در سطح بالایی قرار دارد.  این دستگاه خوش ساخت و کاربر پسند در ابعاد ۳۶۰*۱۹۸*۲۶۴ میلی‌متر و وزن ۵٫۴ کیلوگرم طراحی و تولید شده است. پنلی در سمت چپ و قسمت بالای دستگاه تعبیه شده که شامل یک نمایشگر ال ای دیِ تک رنگ و کلید‌های مدیریت کاربری دستگاه، روشن کردن آن و… می‌شوند.  کاربری آن سه کاره بوده و علاوه بر پرینت اسناد و مدارک شما قادر است که از آنها کپی و اسکن نیز تهیه کند. نوع چاپ این محصول زیبا تک رنگ، سایز A4، با تکنولوژی چاپ لیزری و رزولوشن (dpi) : 600*600dpi است. ظرفیت سینی ورودی کاغذ در پرینتر M28a، ۲۵۰ برگ و سرعت چاپ سیاه و سفید آن ۱۹ برگ در دقیقه می‌باشد. همچنین چاپ اولین برگ در تایم ۱٫۸ ثانیه صورت می‌گیرد. اما قابلیت چاپ دو رو و چاپ روی سی‌دی را ندارد. از همین رو برای گرفتن پرینت و کپی دو رو تنظیمات آن باید به طور دستی اعمال شوند.

نوع کاغذ قابل استفاده در این مدل پرینتر Paper(Laser, Plain, photo, rough, vellum), envelope, labels,cardstock,transparencies,postcards و در سایزهای A4, A5, A6, B5, Postcards, envelopes(C5,DL,B5) می‌باشد. نا گفته نماند که سرعت پردازنده‌ی آن ۴۷۶٫۸۴Units.mebihertz با حافظه‌ی رم ۳۰٫۵۲ مگابایت است. نوع اسکنر دستگاه Flatbed و حداکثر رزولوشن اپتیکال اسکن ۶۰۰ppi است که با باز کردن درب دستگاه به شیشه اسکن دسترسی پیدا کرده و خروجی پرینت و کپی آن هم در قسمت پایین محصول قرار دارد. و اما سرعت کپی آن ۱۸cpm و حداکثر تعداد کپی در آن ۹۹ عدد است؛ همچنین کیفیت چاپ سیاه و سفید محصول : ۶۰۰*۴۰۰dpi است. لازم است بدانید که این محصول دارای کاربری فکس نمی‌باشد. از اتصالات آن می‌توان به درگاه یواس‌بی : Hi-Speed USB 2.0 اشاره کرد که تنها درگاهی است که جهت اتصال پرینتر اچ پی مدل Laserget Pro MFP M28a، به کامپیوتر در نظر گرفته است  و باید بگوییم که از اتصالاتی مانند : بلوتوث، قابلیت بی‌سیم، کارتخوان و NFC بهره‌مند نبوده و نوع اتصال آن نیز سیمی می‌باشد.

نقد و بررسی پرینتر اچ پی مدل Laserjet Pro MFP M28a :

همانطور که گفتیم پرینتر اچ پی مدل Laserget Pro MFP M28a، یکی از نمونه محصولات خوش ساخت و کاربردی این شرکت است که با کاربری سه کاره‌ی پرینت، کپی و اسکن توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این محصول با عملکردی بالا و ظاهری چشمگیر در بسیاری از دفاتر و ادارات جا باز کرده است. چرا که علاوه بر کارامد بودن کمک بزرگی به صرفه جویی در هزینه‌ها کرده و فضای زیادی از شما را نیز اشغال نمی‌کند. به عبارتی شما با خرید این مدل پرینتر علاوه بر اینکه صاحب سه دستگاه شده و نیازی ندارید که برای هر کدام از آنها هزینه‌های گزاف جدا گانه پرداخت کنید و پس از خرید هم به طور جداگانه درگیر تعمیرات و استهلاک آنها باشید؛ به فکر این هم نیستید که برای سه دستگاه فضا آزاده کرده و اتاق خود را با انواع سیم کشی و دم و دستگاه به هم ریخته و بد نما نمایید. در واقع این محصول شیک با کاربری سه کاره بسیاری از مشکلات شما را حل می‌کند. توان کار ماهیانه‌ی این دستگاه چیزی حدود ۸۰۰۰ برگ است که البته جهت استفاده‌ی بهینه و طول عمر دستگاه بهتر است که کمتر از این رقم از آن کار بکشید.

مورد بعدی که در ارتباط با عملکرد آن قابل ذکر است این است که قابلیت چاپ بدون حاشیه را دارد که این مورد برای افرادی که قصد چاپ کردن عکس و تصاویر را دارند کاربردی می‌باشد. توان کار ماهیانه‌ی آن، همانطور که گفتیم هشت هزار برگ و کارکرد کارتریج مشکی آن نیز ۱۲۰۰ برگ می‌باشد. تکونولوژی اسکن در این محصول خوش ساخت از نوع CIS بوده و عمق اسکن آن نیز ۲۴ بیت است؛ که اسناد و مدارک شما را با رزولوشنی معادل ۱۲۰۰*۱۲۰۰ dpi اسکن می‌نماید. تعداد کپی‌هایی که به طور متوالی با این پرینتر قابل چاپ است حداکثر ۹۹ برگ ذکر شده است؛ همچنین بزرگنمایی کپی در آن هم از ۲۵ درصد تا ۴۰۰ درصد است. به طور کلی این محصول بسیار کاربردی بوده و برای ادارات و مراکز تجاری که حجم کار متوسط رو به پایینی دارند مناسب است.

پرینتر اچ پی مدل Laserjet Pro MFP M28a

LaserJet Pro MFP M28w: ویژگی ها و طراحی

M28w وقتی وارد شد واقعاً ما را شگفت زده کرد زیرا واقعاً بسیار جمع و جور است. ارتفاع آن ۱۹۸ میلی‌متر، عرض آن ۳۶۰ میلی‌متر و عمق آن ۲۶۴ میلی‌متر است و مطمئناً به اندازه‌ای کوچک است که می‌توان روی میز در کنار رایانه در یک دفتر کوچک یا یک اتاق اضافی در خانه قرار گرفت.همچنین علیرغم هزینه کم، به خوبی ساخته شده است و می تواند طیف وسیعی از ویژگی های مفید را برای کارهای اداری، از جمله وضوح ۶۰۰dpi برای چاپ، و اسکنر ۱۲۰۰dpi، فشرده کند. یک سینی کاغذ ۱۵۰ برگ در پایه چاپگر وجود دارد، در حالی که سینی خروجی ۱۰۰ برگ را در خود جای می دهد و خروجی ماهانه ۱۰۰۰ برگه توصیه شده باید بسیار بیشتر از نیاز مردم باشد.

این چاپگر هم اتصال USB و هم Wi-Fi را با پشتیبانی از AirPrint اپل برای دستگاه‌های iOS و Google Cloud Print برای سایرین فراهم می‌کند. همچنین یک برنامه HP Smart وجود دارد که می تواند برای چاپ و اسکن از دستگاه های iOS و Android نیز استفاده شود.

هر چند چند نشانه از کاهش هزینه ها وجود دارد. صفحه کنترل کوچک LED 1 اینچی چندان مفید نیست، اگرچه نرم افزار HP به خوبی کار می کند و تمام ویژگی هایی را که برای کنترل چاپ یا اسکن از رایانه شخصی یا مک خود نیاز دارید را ارائه می دهد. هیچ دوروی خودکار (چاپ دو طرفه) نیز وجود ندارد – اگرچه یک گزینه دورو دستی برای استفاده گاه به گاه در دسترس است.

 

LaserJet Pro MFP M28w: عملکرد

M28w برای چنین چاپگر کم هزینه ای عملکرد خوبی دارد. سرعت ۱۸ صفحه در دقیقه HP کاملاً به آن نمی رسد، اما اسناد متنی ما در قالب Word و PDF همچنان با سرعت بسیار قابل احترام ۱۶٫۵ صفحه در دقیقه همراه هستند. البته به صورت رنگی چاپ نمی‌شود، اما ما چند سند را آزمایش کردیم که متن و گرافیک را ترکیب می‌کردند، و M28w هنوز ۱۵ صفحه در دقیقه را مدیریت می‌کرد، بنابراین می‌توانید از آن برای جزوه‌ها و سایر اسنادی که نیازی به گرافیک رنگی ندارند استفاده کنید.

و البته، کیفیت متن به همان خوبی است که از یک چاپگر لیزری انتظار دارید، با متنی صاف و واضح برای اسناد تجاری شما. همچنین گرافیک‌های مونو و خاکستری را به خوبی مدیریت می‌کند، بنابراین می‌توانید عکس‌ها و دیگر گرافیک‌ها را حتی اگر رنگی ندارند، گهگاهی چاپ کنید.

به طور طبیعی، می تواند به صورت رنگی اسکن کند، حتی اگر عملکرد دستگاه فتوکپی فقط به صورت مونو کار کند.

 

پرینتر اچ پی مدل Laserjet Pro MFP M28a

کارتریج پرینتر اچ پی مدل Laserjet Pro MFP M28a :

گفتنی است که نوع کارتریج یا تونر استفاده شده در پرینتر اچ پی مدل Laserget Pro MFP M28a، از نوع ۴۴A بوده و کارکرد کارتریج مشکی آن هم چیزی حدود ۱۲۰۰ برگ گفته شده است. لازم به ذکر است که آلارم کم شدن کارتریج پرینتر از دیگر امکانات آن می‌باشد که شما را قبل از اتمام جوهر پرینتر مطلع کرده تا به موقع اقدام به شارژ کارتریج نموده و از هر گونه آسیب به هد چاپگر پیشگیری کنید. یکی دیگر از کارتریج‌های عمومی مورد استفاده در این محصول کد HP 48A می‌باشد.

قابلیت کپی در پرینتر اچ پی مدل Laserjet Pro MFP M28a :

همانطور که در مطالب قبل اشاره کردیم پرینتر اچ پی مدل Laserget Pro MFP M28a، یک دستگاه کارامد است که دارای سه کاربری می‌باشد. یکی از قابلیت‌های قابل پشتیبانی آن کپی است. این دستگاه به شما این فرصت را می‌دهد را که در طول ماه تعداد ۹۹ برگ کاغذ کپی نمایید. که این میزان برای یک پرینتر خانگی و جمع و جور قابل قبول می‌باشد. رزولوشن کپی در این محصول ۶۰۰*۴۰۰dpi بوده و از سرعت چاپ سیاه و سفید ۱۸cpm نیز بهره‌مند است.

قابلیت اسکن در پرینتر اچ پی مدل Laserjet Pro MFP M28a :

گفتنی است که یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی پرینتر اچ پی مدل Laserget Pro MFP M28a، اسکن می‌باشد. این قابلیت از تکنولوژی CIS پشتیبانی کرده و از رزولوشن اسکن ۱۲۰۰*۱۲۰۰dip بهره‌مند است. ورژن اسکن در این محصول سه کاره ۲٫۱ می‌باشد که سازگاری آن با سیستم عامل ویندوز ۷ و بالاتر از آن است.

اتصالات پرینتر اچ پی مدل Laserjet Pro MFP M28a :

لازم به ذکر است که پرینتر اچ پی مدل Laserjet Pro MFP M28a، به یک پورت USB2.0 با سرعت بالا مجهز می‌باشد. که با استفاده از آن می‌توانید پرینتر سه کاره‌ی خود را به کامپیوتر وصل نمایید. این محصول خوش ساخت از حافظه‌ی ۳۲ مگابایتی بهره‌مند بوده و قابلیت اتصال به شبکه و وای فای را ندارد. به عبارتی تنها راه اتصال آن فقط همین کابل یو اس بی است. همچنین یک درگاه ورودی پاور در قسمت پشت پرینتر تعبیه شده که از توان مصرفی ۳۶۵ وات پشتیبانی می‌نماید.

محتویات جعبه پرینتر اچ پی مدل Laserjet Pro MFP M28a :

لازم است بدانید که جعبه‌ی پرینتر اچ پی مدل Laserget Pro MFP M28at، علاوه بر خود دستگاه کارامد پرینتر سه کاره شامل محتویات دیگری شامل یک کارتریج اورجینال سازگار با دستگاه که می‌توانید به راحتی از آن استفاده نمایید؛ همچنین یک عدد سی دی نرم افزار پرینتر، کابل یو‌اس‌بی و کابل برق و دفترچه راهنما نیز می‌باشد.

کدهای خطای چاپگر اچ پی :

همانطور که در مقالات پیش هم بیان کردیم زمانی که کارکرد دستگاه پرینتر اچ پی مدل Laserjet Pro MFP M28a، یا هر مدل دیگری دچار اختلال شود؛ کدهای خطایی ظاهر می‌شوند که هر کدام از آن یک پیغام را برای شما دارد. اگر شما آشنایی لازم با این کدها را داشته باشید می‌توانید مشکل پیش آمده را رفع و رجوع کرده و از بروز مشکلات بزرگتر پیشگیری نمایید در ادامه به توضیح تعدادی از آنها می‌پردازیم.

۴۱ – خطای موتور چاپ موقتی :

کد خطای ۴۱ به شما این پیغام را می‌دهد که دستگاه شما دچار یک خطای موتور شده که البته جزئی بوده و به راحتی قابل برطرف شدن می‌باشد.

۴۹ – خطای چاپگر یا خطای ارتباطی :

ظاهر شدن این خطا معمولاً دلایل متفاوتی دارد که از جمله می‌توان به مشکلات کابل، خطاهای سخت افزاری یا خطاهای سیستم عامل اشاره کرد. در این شرایط می‌توانید روند تنظیم مجدد را امتحان کرده یا اگر خطا مربوط به بروزرسانی سیستم عامل باشد از کابل‌های دستگاه‌های دیگر استفاده کنید در صورت برطرف نشدن کد خطا ممکن است مشکل سخت افزاری باشد.

X.50 – خطای فیوزر :

کد خطای ۵۰ نشان دهنده‌ی تمام موارد مربوط به فیوز است؛ حالا چه مربوط به مدارهای پشتیبان باشد چه مربوط به فیوزر که به تعداد بستگی دارد.

۵۰٫۱ – خطای فیوزر :

به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید که این فیوزر هنوز هم گرم می‌شود.

۵۰٫۲ – خطای فیوزر :

این خطا اصولاً به مدار برق مربوط می‌شود.

۵۰٫۳ – خطای فیوزر :

در نتیجه‌ی خطای مدار ممکن است این خطا رخ دهد.

۵۰٫۴ – خطای فیوزر :

بر اثر منبع تغذیه‌ی معیوب، فیوزر دچار مشکل شده است.

۵۰٫۵ – خطای فیوزر :

اشتباه در نوع فیوزر است.

۵۰٫۶ – خطای فیوزر :

به دلیل گرمای بیش از حد اصولاً این خطا رخ می‌دهد.

۵۰٫۷ – خطای فیوزر :

این خطا هنگام موتور درایو نمایش داده می‌شود و به معنای این است که خرابی به علت فشار فیوزر رخ داده است.

۵۰٫۸ – خطای فیوزر :

ساب ترمیستور یک خطا را شناسایی کرده است این کد به معنای دمای پایین تر فیوزر می‌باشد.

۵۰٫۹ – خطای فیوزر :

ساب ترمیستور یک خطا را تشخیص داده است. این کد دمای بالای فیوزر را نشان می‌دهد.

۵۱ – خطای تشخیص پرتو :

این خطا با توجه به مدل پرینتر شما می‌تواند دو معنای متفاوت داشته باشد. در مدل‌های قدیمی‌تر این خطا خبر از عدم وجود زبانه‌ای که شاتر لیزری را باز می‌کند می‌دهد اما در مدل‌های جدید به شما اطلاع می‌دهد که در واحد اسکنر لیزری مشکلی رخ داده است.

۵۲ – خطای سرعت پوینده نادرست :

گفتنی است که کدهای خطای ۵۲٫۱، HP52 و ۵۲٫۲ همه به موضوعی در آینه چند ضلعی دستگاه اشاره دارند که یک پرتو لیزر در واحد تصویر برداری را انعکاس می‌دهد. اگر این اخطار ادامه دار شود می‌توانید برای پاک کردن آن از تنظیم مجدد و امتحان کابل‌های جدید کمک بگیرید در صورت برطرف نشدن حتما با یکی از نمایندگی‌های رسمیِ تعمیر پرینتر اچ پی تماس گرفته و مشکل را با کارشناسان متبحر مجموعه در میان بگذارید.

۵۴ – خطای توان چرخه چاپگر :

این خطا می‌تواند نشانه‌ی موارد زیادی باشد اما در در چند مدل از پرینترهای اچ پی مربوط به مشکل کارتریج تونر می‌باشد.

۵۵ – خطای مشکل ارتباط داخلی یا خطای کنترل :

لازم به ذکر است که این خطا ممکن است بر اثر ارتباط ضعیف میان کنترلر DC و قالب دهنده به وجود آمده باشد. تقصیر می‌تواند منجر به مشکل DIMMS یا مشکلات درایو شود. جهت بر طرف کردن این خطا می‌توانید از تنظیم مجدد استفاده نمایید در صورت درست نشدن حتما با یک مرکز معتبر تعمیر پرینتر اچ پی تماس گرفته یا مراجعه نمایید.

۵۶ – خطای دستگاه چاپگر :

این خطا با توجه به نوع و مدل چاپگر لیزری شما می‌تواند معانی متفاوتی داشته باشد برای برطرف کردن این کد خطا راه‌های زیر را امتحان کنید. از نصب درست سینی کاغذ مطمئن شوید، اقدام به نصب مجدد پشته ساز اصلی نمایید، از درست بودن تنظیمات چاپگر مطمئن شوید، و در نهایت فرآیند تنظیم مجدد را امتحان نمایید.

XX.57 – خطای خرابی فن یا خطای گیر بکس یا کارت حافظه :

این کد هم بسته به نوع و مدل پرینتر شما می‌تواند معانی متفاوتی داشته باشد. در مدل‌های جدیدتر به این معنی است که در یکی از فن‌ها خطایی ایجاد شده و در چاپگرهای قدیمی‌تر به معنای مشکلات حافظه یا چرخ دنده‌ها می‌باشد.

XX.58 – ارور :

این خطای رایج معمولاً موضوعات زیادی را در بر می‌گیرد که اغلب آنها می‌تواند نتیجه‌ی کنترل حافظه، فن‌ها، کنترل DC یا سنسورهای معیوب باشد.

نتیجه گیری :

یکی دیگر از محصولات خوش ساخت و کارامد کمپانی معتبر اچ پی پرینتر سه کاره لیزری مدل Laserget Pro MFP M28a، می‌باشد که از قابلیت‌های پرینت، کپی و اسکن بهره‌مند می‌باشد. این محصول خوش ساخت با وجود چند کاره بودن دارای ابعاد کوچک و وزن پایینی می‌باشد از همین رو به راحتی در فضاهای کوچک و روی میز کار شما جا می‌گیرد. از سویی دیگر هم برای حمل و جابه‌جایی آن دچار مشکل نخواهید شد. نا گفته نماند که این دستگاه در کنار قابلیت‌ها و ساختار محکم و چشم نوازی که دارد از قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز بهره‌مند است و جزء دستگاه‌های اقتصادی این کمپانی به شمار می‌رود. در پایان اگر در ارتباط با این مقاله سوال یا نظری داشتید با ما در میان بگذارید.

 

جزئیات محصول

نام تجاری : مدل HP LaserJet Pro MFP M28A
نوع چاپگر : چاپگر لیزری همه در یک
سرعت چاپ : حداکثر ۱۸ صفحه در دقیقه
وضوح چاپ : حداکثر ۶۰۰ x 600 x 1 dpi
پردازنده : ۵۰۰ مگاهرتز
حجم حافظه : ۳۲ مگابایت
صفحه نمایش
رابط : LED پورت پرسرعت USB 2.0
ورودی جابجایی کاغذ: سینی ورودی ۱۵۰ برگ خروجی
دستکاری کاغذ: حداکثر ۱۰۰ برگ
اندازه کاغذ چاپ: پاکت A4 A5 A6 (C5، DL) اندازه رسانه
سفارشی : ۱۰۵ x 148 تا ۲۱۷ میلی متر
رسانه های ۲۹ انواع :کاغذ ساده، پاکت نامه، کارت پستال،
وزن رسانه برچسب: ۶۵ تا ۱۲۰ گرم در متر مربع
سرعت کپی: حداکثر ۱۸ cpm
وضوح کپی: ۶۰۰ x 400 نقطه در اینچ
حداکثر کپی: حداکثر تا ۹۹ کپی
کاهش کپی / بزرگنمایی ۲۰ درصد تنظیمات
نوع اسکنر: وضوح اسکن تخت : تا ۱۲۰۰ نقطه در اینچ
حداکثر اندازه اسکن سند: ۲۱۶ تا ۲۹۷ میلی متر
کارتریج:HP 44A مشکی اصلی (EMEA)
HP 48A مشکی اصلی (ROW) کارتریج تونر لیزری جت CF244A (EMEA (EMEA)
صفحه اول: سیاه: با سرعت ۸٫۲ ثانیه (آماده)
چرخه کاری: حداکثر ۸۰۰۰ صفحه (ماهانه، A4)
حجم صفحه توصیه شده ماهانه ۱۰۰ تا ۱۰۰۰
سطح نویز: انتشار توان صوتی (آماده): ۲٫۶
فشار B(A) آکوستیک انتشار گازهای گلخانه ای (فعال، چاپ): منبع تغذیه ۵۲ دسی بل (A) : ۱۱۰ ولت – ۱۲۷ ولت اسمی @ +/-۱۰٪ (حداقل ۹۹ ولت، حداکثر ۱۴۰ ولت)، ۵۰ – ۶۰ هرتز اسمی +/- ۳ هرتز (دقیقه ۴۷ هرتز، حداکثر ۶۳ هرتز)، ۲۲۰ ولت – ۲۴۰ ولت اسمی @ +/-۱۰% (دقیقه ۱۹۸ ولت، حداکثر ۲۶۴ ولت)، ۵۰ – ۶۰ هرتز اسمی +/- ۳ هرتز (دقیقه ۴۷ هرتز، حداکثر ۶۳ هرتز) مصرف برق: ۳۶۵ وات (چاپ فعال) ۲٫۹ وات هرتز (تعداد دفعات بعدی) ) ۰٫۱ وات (خاموش خودکار / روشن دستی) ۰٫۱ وات (خاموش دستی)  ۰٫۶ وات (خاموش خودکار/Wake در USB)
محیط: محدوده دمای کارکرد: ۱۵ تا ۳۲٫۵ درجه سانتی گراد محدوده
رطوبت کاری توصیه شده: ۳۰% H تا ۷۰
حداقل : ۳۶۰ × ۲۶۴ × ۱۹۷ میلی متر
حداکثر : ۳۶۰ × ۴۲۷ × ۳۴۷ میلی متر
وزن : ۵٫۴ کیلوگرم
محتویات بسته : پرینتر HP LaserJet Pro M28a
از پیش نصب شده HP کارتریج اولیه سیاه و سفید LaserJet سیاه و سفید (~۵۰۰ صفحه راهنمای دریافت پشتیبانی از وارانتینگ استاران)
درایورهای نرم افزار و مستندات روی CD-ROM
کابل برق
کابل USB
گارانتی: ۱Y
ابعاد بسته: (W x D x H) : 25.00 x 40.00 x 30.00 سانتی متر
وزن ناخالص: ۶٫۹۰ کیلوگرم
حجم: ۳۰۰۰۰٫۰۰ سانتی متر مکعب
Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>