بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی

بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی

در این مقاله شما همراهان وب‌سایت hp-iranco.com با هشت نوع از بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی آشنا خواهید شد. لپ تاپ به عنوان یکی از محصول دیجیتالی، می‌تواند برای شما در زمینه‌های مختلف کارایی داشته باشد. اما اینکه شما قرار است در بین انواع لپ تاپ HP، یک نمونه را به هدف اجرای پروژه‌های برنامه‌ نویسی انتخاب کنید، دامنه انتخاب را برای شما محدود خواهد کرد. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی

بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی

بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی

مولفه‌های مختلفی برای انتخاب لپ تاپ وجود دارد. هر کاربر با توجه به نوع کاربری که دارد، با درنظر گرفتن آن پارامترهای خاص به بازار خرید لپ تاپ مراجعه می‌کند. مواردی مانند نوع پردازنده (CPU)، مقدار حافظه رم (RAM)، مقدار و نوع حافظه ذخیره سازی اطلاعات و کیفیت صفحه نمایشگر.

برخی کاربران از لپ تاپ برای وب‌گردی و انجام کارهای ساده مانند دیدن تصاویر و فیلم استفاده می‌کنند. برخی دیگر، استفاده از لپ تاپ را به هدف اجرای پروژه‌های سنگین مانند برنامه نویسی، طراحی‌های گرافیکی و غیره انتخاب می‌کنند. در بازار محصولات دیجیتالی نمونه‌های لپ تاپ با برند‌‌های متنوع مانند لنوو، ایسوس و غیره وجود دارد. اما تنوع در محصولات لپ تاپ اچ پی از برند‌های دیگر متنوع‌تر است.

برای هر هدفی می‌توان بهترین و کاربردی‌ترین لپ تاپ را از بین محصولات کمپانی اچ پی انتخاب کرد و این تنوع در لپ تاپ hp واقعا ارزشمند است.

آیا شما یک برنامه نویس Programmer و از طرفداران محصولات اچ پی هستید؟

آیا شما می‌خواهید در بین لپ تاپ‌های موجود در بازار لپ تاپ hp برای اجرای پروژه‌های برنامه نویسی، لپ تاپ منحصر به فردی را انتخاب کنید؟

در این مقاله شما با رعایت نکاتی آشنا خواهید شد که بتوانید بر اساس آن، به راحتی در بین محصولات لپ تاپ اچ پی بهترین و کاربردی‌ترین لپ تاپ را انتخاب نمایید. البته در انتهای مقاله، شما با هشت مورد از بهترین پیشنهاد‌های لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی نیز آشنا خواهید شد. تا در انتخاب لپ تاپ، شرایط راحت‌تری داشته باشید.

بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی

بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی

داشتن چه پارامتر‌هایی در لپ تاپ اچ پی برای پروژه‌های برنامه نویسی لازم است؟

شما به عنوان یک برنامه نویس، به لپ تاپی احتیاج دارید که بتواند اجرای پروژه‌های متنوع و برنامه‌های متفاوت در زبان‌های مختلف را برای شما مهیا سازد. بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی باید حداقل از قابلیت‌های ممکن از جمله، پردازنده قوی و رم مطلوب برخوردار باشد. کیفیت بالا در این دو فاکتور، سرعت و عملکرد به هدف کامپایل پروژه‌های سنگین را برای شما ارتقاء خواهد دارد.

کیفیت پردازنده لپ تاپ برای برنامه نویسی

قطعه پردازنده در لپ‌تاپ، وظیفه اجرای پردازش‌های مختلف را بر عهده دارد. پردازنده CPU قلب تپنده لپ تاپ معرفی می‌شود. به همین خاطر هر چقدر توانمند‌تر باشد، برنامه نویس می‌تواند اجرای پروژه‌های برنامه نویسی را با دقت بیشتر انجام داده و خروجی دقیق‌تری دریافت کند. به همین خاطر در زمان انتخاب لپ تاپ لازم است که به کیفیت پردازنده و نوع آن، توجه ویژه‌ای داشته باشید.

در این خصوص برای لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی، انتخاب پردازنده‌های نوع Intel در نسل‌های core i5 و core i7 می‌تواند برای شما بهترین باشد.

کیفیت رم لپ تاپ برای برنامه نویسی

شرایط مناسب برای اجرای چند برنامه به طور همزمان ( مولتی تسکینگ ) در لپ تاپ شما یک امتیاز معرفی خواهد شد. یک برنامه نویس در اجرای پروژه‌های خود، به استفاده و کاربری از برنامه‌های نرم‌افزاری متفاوت نیازمند است.

حافظه رم می‌تواند برنامه‌ها را در حالت باز برای شما نگه دارد. به همین خاطر داشتن یک رم با قابلیت و سرعت بالا، می‌تواند شرایط را برای یک برنامه نویس به هدف استفاده از چند برنامه به طور همزمان فراهم سازد. به منظور داشتن بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی، حداقل رم با گنجایش ۸ گیگ، برای لپ تاپ شما مناسب است.

کیفیت نوع حافظه لپ تاپ برای برنامه نویسی

همانطور که گفته شد، مقدار حافظه رم در سرعت اجرای برنامه‌های لپ تاپ شما تاثیر مستقیم دارد. اما از آن مهمتر نوع حافظه‌ای است که در لپ تاپ شما به هدف ذخیره اطلاعات وجود دارد. در این خصوص باید به مدل SSD اشاره داشته باشیم.

لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی، داشتن حافظه‌ از نوع SSD می‌تواند شرایط را برای افزایش سرعت در لپ تاپ شما فراهم سازد. البته هر چقدر گنجایش حافظه بیشتر باشد مثلا ۱ ترابایت، شرایط کاربری را برای برنامه نویس راحت‌تر خواهد کرد.

بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی

بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی

کیفیت صفحه نمایشگر لپ تاپ برای برنامه نویسی

کیفیت صفحه نمایشگر به چهار فاکتور مهم بستگی دارد. میزان رزولوشن در صفحه نمایشگر، مقدار روشنایی، نوع پنل و کیفیت انعکاس نور. در زمان خرید لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی، به این موارد توجه داشته باشید.

یک برنامه نویس در حین اجرای پروژه، با صفحه نمایشگر خود بیشترین تعامل را برقرار خواهد کرد. قرار است ساعت‌‌ها به آن خیره شود و خط به خط کد‌ها و خطاها را مرور کند. به همین خاطر داشتن یک صفحه نمایشگر باکیفیت، می‌تواند شرایط را برای کاهش خستگی چشم و در ادامه افزایش دقت و دریافت محصولی با کیفیت فراهم آورد.

پیشنهاد ما در رابطه با رعایت رزولوشن مطلوب در انتخاب صفحه نمایش، مدل‌های ۴K و QHD و  FHD است.

مقدار روشنایی نیز در صفحه نمایش لپ تاپ باید به حدی باشد که بتواند در محیط روشن مثل یک روز آفتابی، پنل را به راحتی نشان دهد.

نوع پنل نیز اهمیت دارد. برای این منظور ما به شما پنل امولد AMOLED را پیشنهاد می‌دهیم.

معرفی انواع بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی

لپ ‌تاپ لمسی اچ پی زدبوک  HP ZBook x2 detachable laptop

لپ ‌تاپ اچ پی زدبوک HP ZBook x2 G4 از امکان جدا شدن کیبورد برخوردار است. این لپ تاپ به عنوان اولین  PC Workstation شناخته شده است. با استفاده از این محصول مشکل جا‌به‌جایی لپ تاپ حل شده و کاربر می‌تواند آن را در چند حالت استفاده کند.

زمانی‌ که کیبورد را از صفحه نمایشگر جدا می‌کنید، با یک تبلت واقعی در سایز ۱۵ اینچ روبرو خواهید شد. صفحه نمایشی با وضوح ۲۱۶۰×۳۸۴۰٫

این محصول در شرایط استاندارد از وزن ۲٫۲  کیلوگرمی برخوردار است. زمانی که کیبورد از آن جدا شود، وزن تبلت به تنهایی ۱٫۷ کیلوگرم خواهد بود.

کاربران می‌توانند به همراه این تبلت از قلم هوشمند به هدف انجام کارهای مختلف نیز استفاده کنند.

این قلم با فناوری شرکت  Wacom توسط کمپانی اچ پی طراحی شده است.

حساسیت در آن میزان ۴۰۹۶ سطح بوده و انواع فرمان‌ها را برای برنامه نویسان پشتیبانی می‌کند.

در انتهای این قلم قطعه‌ای به عنوان پاک‌کن وجود دارد. برنامه نویس می‌تواند به راحتی مشکل را حذف نماید.

این نوع از لپ تاپ اچ پی با فناوری HP Sure Start همراه است. به همین دلیل محافظت از بایوس با امنیت خوبی برخوردار خواهد بود.

در این محصول از فناوری HP Client Security Suite از نسل سوم به هدف محافظت از اطلاعات و البته،  از فناوری TPM 2.0 برای رمزگذاری سخت افزاری نیز استفاده شده است. حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره هم در این لپ تاپ وجود دارد تا داده‌های برنامه نویس در امنیت کامل باشد.

پردازنده: Intel Core i7
حافظه رم: ۳۲ گیگ
هارد: ۱ ترابایت
نمایشگر: ۱۵ اینچ

لپ تاپ گیمینگ اچ پی اومن HP OMEN 15-inch gaming laptop

لپ تاپ OMEN 15-inch به عنوان یکی دیگر از بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی، از نوع محصولات سری OMEN این کمپانی شناخته می‌شود. متریال بدنه این محصول از فلز و نوع فیبر کربن ساخته شده است.

وقتی به نام این لپ تاپ توجه می‌کنید، متوجه می‌شوید که می‌تواند برای گیمر‌ها نیز انتخاب خوبی باشد. این محصول از نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی با رزولوشن  Full HD برخوردار بوده و می تواند برای برنامه نویس‌ها شرایط مطلوبی را به همراه داشته باشد. این محصول به همراه نسخه اورجینال سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ ارائه می‌شود.

پردازنده: Intel Core i7
حافظه رم: ۳۲ گیگ
هارد: ۱ ترابایت
نمایشگر: ۱۵٫۶ اینچ
بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی

بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی

لپ تاپ اچ پی پاویلیون HP Pavilion x360 convertible laptop

این محصول از طراحی و ظرافت بی‌نظیری برخوردار است. از نام این محصول پیدا است که می‌تواند در ۳۶۰ درجه چرخش داشته باشد. قابلیت تبدیل به تبلت شدن در pavilion x360 از دیگر مواردی است که می‌تواند برای برنامه نویس ‌ها یک مزیت به حساب آید. داشتن پردازنده قوی به هدف اجرای کامپایل برنامه‌ها برای برنامه نویس از دیگر قابلیت‌های آن است.

پردازنده: Intel Core i7
حافظه رم: ۸ گیگ
هارد: ۵۱۲ گیگ
نمایشگر: ۱۴ اینچ

لپ تاپ اچ پی پاویلیون HP Pavilion 15-inch laptop

این محصول از ۱۲ گیگ حافظه کش برخوردار است. این قابلیت می‌تواند برای برنامه نویس‌ها یک مزیت بی‌نظیر باشد. به همین دلیل است که این محصول سری پاویلیون می‌تواند با افتخار از جمله بهتریت لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی انتخاب شود. پردازنده موجود در این محصول پرقدرت است. از نسل ۱۱ Intel از نوع core i7 انتخاب شده است. نوع حافظه رم در این محصول DDR4 بوده و با گنجایش ۱۶ گیگابایتی که دارد شرایط را برای فعالیت‌های برنامه نویس راحت خواهد کرد.

در این محصول قطعه حافظه با فضای ۱ ترابایت از نوع PCIe NVMe M.2 SSD می‌تواند شرایط ایده‌آلی را هم در سرعت و هم در ذخیره داده برای برنامه نویس فراهم آورد. این محصول به واسطه ضخامت ۱۷ میلی‌متری که دارد، از جمله لپ تاپ‌های باریک و سبک شناخته شده است. داشتن این مزیت در لپ تاپ پاویلیون نیز برای برنامه نویس می‌‌تواند یک اتفاق عالی باشد.

پردازنده: Intel Core i7
حافظه رم: ۱۶ گیگ
هارد: ۱ ترابایت
نمایشگر: ۱۵٫۶ اینچ

لپ تاپ اچ پی انوی HP ENVY 17-inch laptop

این محصول با داشتن ظرافت و طراحی بی‌نظیری که دارد، توانسته به عنوان یکی دیگر از بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی شناخته شود. صفحه نمایشگر در HP ENVY 17-inch در ۱۷٫۳ اینچ ارائه شده است. بزرگی در نمایشگر نیز می‌تواند برای برنامه نویسان یک مزیت دیگر باشد. این محصول از یک باتری متوسط برخوردار بوده که باید بیش از ۳ ساعت فعالیت آن را به شارژر وصل کرد. در لپ تاپ HP ENVY شرایط بروزرسانی وجود دارد.

این محصول از قابلیت ارتقاء رم و حافظه برخوردار است. لپ تاپ انوی از پردازنده قوی  hp envy core i7 برخوردار بوده و می‌تواند برای امور پردازشی برنامه نویس شرایط خوبی را به همراه داشته باشد.

پردازنده: Intel Core i7
حافظه رم: ۸ گیگ
هارد: ۱ ترابایت
نمایشگر: ۱۷٫۳ اینچ
بهترین لپ تاپ اچ پی

بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی

لپ تاپ اچ پی اسپکتر HP Spectre x360 convertible laptop

این محصول قابل بروز رسانی است. یعنی می‌توانید به راحتی پردازنده و رم و دیگر قطعات مهم را ارتقاء دهید. لپ تاپ اچ پی اسپکتر با توجه به اسمی که دارد می ‌تواند به طور ۳۶۰ درجه چرخش داشته باشد. این قابلیت در کنار داشتن پردازنده Intel Core i7 با‌کیفیتی که دارد، یک حسن ایده‌آل برای برنامه نویس‌ها شناخته می‌شود.

در نمایندگی‌ لپ تاپ اچ پی زمانی که این محصول از سری اسپکتر را در دست بگیرید، وزن کم آن را حس خواهید کرد. این خصوصیت هم برای برنامه نویس‌ها یک مزیت عالی است. چرا که می‌توانند به راحتی در محیط‌های مختلف جا‌به‌جا شوند. در این لپ تاپ برای ذخیره‌سازی اطلاعات فضای مناسبی انتخاب شده است.

پردازنده: Intel Core i7
حافظه رم: ۱۶ گیگ
هارد: ۱ ترابایت
نمایشگر: ۱۵٫۶ اینچ

لپ تاپ اچ پی پاویلیون HP Pavilion 15-inch gaming laptop

کاربران می‌دانند که لپ تاپ‌های پاویلیون گیمینگ اچ پی، از جمله محصولات پرقدرت و معروف بازار است. این لپ تاپ نیز یکی از آن محصولات شناخته می‌شود. با توجه به اسمی که برای آن انتخاب شده است، می‌تواند برای گیمر‌ها گزینه مناسبی باشد. اما در اینجا به عنوان یکی دیگر از بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی معرفی شده است.

محصول HP Pavilion Gaming 15 به عنوان یک لپ تاپ با نمایشگر ۱۵ اینچی، به همراه پردازنده پرقدرت از نوع Ryzen 5 4600H از سری پردازنده‌های شرکت AMD ارائه شده است. از قیمت مناسبی برخوردار بوده پس می‌تواند برای برنامه نویس‌ها شرایط بهتری داشته باشد.

حافظه رم در این محصول از نوع ۳۲ گیگابایتی DDR4 بوده و قدرت آن را دارد تا در کنار پردازنده  Intel Core i7، بهترین سرویس را برای برنامه نویس به هدف اجرای پروسه‌های برنامه نویسی ارائه دهد.

کاربران HP Pavilion Gaming 15 نگران عمر باتری و زمان پشتیبانی آن برای روشن بودن لپ تاپ نباشند. زیرا از یک نوع با کیفیت و مرغوب در این محصول استفاده شده است.

پردازنده: Intel Core i7
حافظه رم: ۳۲ گیگ
هارد: ۵۱۲ گیگ
نمایشگر: ۱۵ اینچ

 

لپ تاپ اچ پی پروبوک HP ProBook 430 G5 laptop

این محصول از سری لپ تاپ‌های پروبوک اچ پی است. کاربران می‌توانند این لپ تا را با توجه به قابلیت‌هایی که دارد، با قیمت بسیار منصفانه‌ای تهیه نمایند. از یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی برخوردار بوده که با توجه به وضوح و رزولوشن آن، می‌تواند برای برنامه نویسان شرایط خوبی را نسبت به عدم خستگی چشم ایجاد نماید.

این محصول با یک پردازنده کاربردی و قوی همراه است. پردازنده در HP ProBook 430 G5 از محصولات شرکت اینتل بوده و در نوع Core i5-8250U است. می‌توان این لپ تاپ را با توجه به رم مناسب و قدرت پردازنده به عنوانی یکی دیگر از بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی انتخاب نمود.

از نظر مقاومت نیز می‌توان این لپ تاپ را مقاوم نامید. به این خاطر که از بدنه‌ای مستحکم برخوردار است. در پنل پشتی این محصول یک پوشش لاستیکی استفاده شده است. این مزیت می‌تواند برای برنامه نویس یک حسن باشد. زیرا شرایط لرزش در حال جا‌به‌جایی را برای او به حداقل خواهد رساند. در قسمت کیبورد نیز از فلز استفاده شده است که به استحکام و کاهش تزلزل لپ تاپ کمک خواهد کرد.

بهترین لپ تاپ اچ پی

بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی

پردازنده: Intel Core i5
حافظه رم: ۸ گیگ
هارد: ۵۱۲ گیگ
نمایشگر: ۱۴ اینچ

 

تا اینجا به ۸ مورد از انواع لپ تاپ اچ پی مناسب برنامه نویسان اشاره شد. این موارد باتوجه به قابلیت‌هایی که دارند در این فهرست قرار گرفته‌اند. هرکدام از آنها به تنهایی می‌توانند برای خود به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی معرفی شوند. اما در بازار محصولات دیجیتالی لپ تاپ، طبق نظر برخی از کاربران یک نوع دیگر نیز می‌تواند در این جایگاه قرار داشته باشند.

لپ تاپ اچ‌ پی مدل Victus 15-FA0031DX

این محصول از یک پردازنده با قدرت Intel Core i5 12450H برخوردار است. فرکانس در این پردازنده ۳٫۳ تا ۴٫۴ گیگاهرتز است. البته کارت گرافیک GEFORCE GTX1650 این لپ تاپ در مدل GDDR6 که از ۴ گیگ حافظه مخصوص برخوردار است، نیز در نوع خود قابل تحسین است.

در لپ تاپ Victus 15-FA0031DX از رم خوبی استفاده شده است. مدل رم DDR4 بوده و با ۸ گیگابایت حافظه همراه است. هارد در این محصول از نوع SSD است. پس می‌توان به سرعت این لپ تاپ اطمینان داشت. فضای ذخیره سازی آن ۵۱۲ گیگ است. این فضا می‌تواند برای برنامه نویس ایده‌آل باشد.

در این محصول از صفحه نمایش با پنل ۱۵٫۶ اینچ از نوع IPS LCD  استفاده شده است. این می‌تواند برای برنامه نویس شرایط خوبی را به همراه داشته باشد. رزولوشن این پنل از نوع FHD است. پس چشم‌های برنامه نویس از خستگی تا اندازه خوبی در امان خواهد بود.

در لپ تاپ Victus 15-FA0031DX باتری ۵۲٫۵ وات ساعت سه سلولی کار شده. می‌تواند شرایط مطلوبی را به هدف مدت زمان برای جابجا شدن فراهم آورد. سیستم عامل در این لپ تاپ به صورت پیش‌فرض از نوع ویندوز اورجینال ۱۱ انتخاب شده است. البته داشتن ۱۲ مگ حافظه کش نیز می‌تواند برای این محصول کاربردی باشد.

بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی

بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی

سوالات متداول

بهترین رم لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی کدام است؟

برای کامپایل کردن پروژه‌های سنگین، کاربری از انواع لپ تاپ اچ پی که از قابلیت‌های مشخصی برخوردارند انتخاب خوبی است. در این محصولات داشتن حداقل ۸ گیگابایت رم می‌تواند شرایط مطلوبی را برای برنامه نویسان به همراه داشته باشد.

آیا برای برنامه نویسی به یک لپ تاپ قدرتمند نیاز دارم؟

یک لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی باید با ویژگی‌ مطلوب پشتیبانی از فرایند‌های طولانی برخوردار باشد.

در آن محصول از یک نمایشگر با کیفیت استفاده شود.

صفحه‌کلیدی نرم و راحت داشته باشد.

از تاچ‌پدی مرغوب برخوردار باشد.

امکان دارد برنامه نویس بخواهد در حال حرکت پروژه خود را تکمیل کند، پس باید یک باتری با عمر طولانی نیز در لپ تاپ کار شده باشد.

در بین مدل‌های مختلف، کدام لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی بهترین است؟

مدل  لپ تاپ ۱۵ اینچی HP OMEN بهترین گزینه برای اجرای پروژه‌های برنامه نویسی است. این نظر بر اساس فید بک‌ای کاربران گفته شده است. این محصول می‌تواند برای اجرای بازی‌ها با گرافیک بالا نیز بهترین باشد. لپ تاپ HP OMEN از پردازنده نسل هشتم اینتل  Core i7 برخوردار بوده و برای تکمیل پروژه‌های برنامه نویسی، می‌تواند شرایط را با سرعت بالا انجام دهد. پس بی دلیل نیست که به عنوان بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی انتخاب شده است.

بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی

بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی

داشتن چه میزان حافظه SSD لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی کافی است؟

یک لپ تاپ مرغوب برای اجرای پروژه‌های برنامه نویسی، باید از حافظه‌ای با کیفیت برخوردار باشد. در این زمینه می‌توان بر اساس نظر کاربران به مدل SSD  اشاره داشت. در این خصوص می‌توان حجم حداقل ۲۵۶  گیگابایتی در لپ تاپ را معرفی نمود. این میزان برای اکثر کاربران کدنویس نسبتا به هدف بارگذاری فایل‌ها استاندارد است.

بهترین نوع پردازنده لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی کدام نوع است؟

استفاده از یک پردازنده نسل هشتم Intel i7 یا پردازنده AMD  Ryzen 5000 می‌تواند برای شروع کار یک برنامه نویس عالی باشد.

حداقل پردازنده برای برنامه نویسی کدام نوع است؟

داشتن پردازنده چهار هسته‌ای ۲ گیگاهرتز یا بالاتر برای اجرای پروژه‌های برنامه نویسی مطلوب است.

حداقل هارد برای برنامه نویسی کدام نوع است؟

هرچه فضای ذخیره‌سازی در لپ تاپ بیشتر باشد، خیال کاربر برای ذخیره داده راحت تر است. این حالت برای نویسندگان نیز می‌تواند بیشتر باشد. پس هارد استاندارد ۵۰۰ گیگابایتی برای این کار آرامش خاطری برای برنامه نویس به همراه خواهد داشت.

بهترین لپ تاپ اچ پی

بهترین لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی

بهترین پردازنده به هدف انتخاب لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی کدام است؟

داشتن پردازنده در نوع Intel و از نسل Core i7 ایده‌آل است. این دو نوع اگر با فرکانس‌های ۲٫۳ تا ۴٫۷ گیگاهرتز همراه باشد می‌تواند به عنوان یک نمونه پردازنده قدرتمند‌ به بازار معرفی می‌شوند.

محدوده قیمت لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی چقدر است؟

برای این سوال باید به وجود قابلیت‌های لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی توجه داشته باشید. به همین خاطر با توجه به نوسانات قیمت دلار، زیر ۲۰ میلیون لپ تاپ مطلوب که بتواند برای انجام پروژه‌های تحلیلی و برنامه‌ نویسی کاربر را همراهی کند فعلا وجود ندارد.

نتیجه گیری

محصولات لپ تاپ اچ پی برای برنامه نویسی به دلیل رعایت استفاده از قطعات بسیار مطلوب، در بازار لپ تاپ از طرفداران زیادی برخوردارند. در این محصولات از قطعات با کیفیتی مانند انواع پردازنده‌، رم، حافظه و نمایشگر مرغوب، استفاده شده است. این نوع از لپ تاپ‌های اچ پی می‌توانند برای کامپایل پروژه‌های سنگین برنامه نویسی بهترین همراه برنامه نویسان باشند.

Click to rate this post!
[Total: 4 Average: 4]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>