پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M283fdw

پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M283fdw

گذرا به مشخصات فنی پرینتر چند کاره‌ی اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M283 fdw :

یکی دیگر از بهترین محصولات شرکت اچ پی که شما را جهت تسریع و تسهیل کارهای روزانه کمک می‌کند پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M283fdw، می‌باشد. این دستگاه کاربردی در ابعاد ۳۳۸*۴۲۴*۴۷۵ میلی‌متر و وزن ۱۹ کیلوگرم تولید و طراحی شده است. تکنولوژی آن چاپ لیزری بوده و دارای ۴ کاربری مفید پرینت، اسکن، کپی و فکس است. سایز چاپ این محصول A4 و نوع چاپ آن رنگی می‌باشد. سرعت چاپ آن هم برای سیاه و سفید و هم رنگی ۲۱ برگ در دقیقه می‌باشد. همچنین رزولوشن چاپ این محصول dpi600*600 با زبان چاپ HP PCL3 GUI است. گفتنی است که این محصول دارای یک سینی کاغذ با ورودی ۲۵۰ برگ است که نوع کاغذ مورد استفاده در آن کاغذ معمولی (Plain paper) , کاغذ عکس ,(Photo paper) ترانسپارنت ,(Transparency) پاکت نامه ,Envelope کارت پستال ,(PostalCard) کارت Card لیبل Label در سایزهای A4,A5,A6,B5 و B6 می‌باشند.

چاپگر Color LaserJet Pro MFP M283fdw از HP که برای مکان های کاری سخت طراحی شده است، عملکردهای چاپ، اسکن، کپی و فکس را برای رفع نیازهای کسب و کار و تصویربرداری شما ارائه می دهد. برای متون واضح و دقیق، دستگاه وضوح چاپ ۶۰۰ x 600 نقطه در اینچ چشمگیر را ارائه می دهد و سرعت چاپ به ۲۲ صفحه در دقیقه می رسد در حالی که اندازه رسانه تا ۸٫۵ در ۱۴ را پشتیبانی می کند.» چاپگر مجهز به سینی کاغذ ۲۵۰ برگ است. یک ADF 50 برگ برای اسکن و کپی و یک سطل خروجی ۱۵۰ برگ برای نگهداری کارهای تمام شده. وضوح اسکن مسطح ۱۲۰۰ x 1200 dpi برای اسکن های واضح و دقیق است در حالی که سرعت کپی به ۲۱ cpm می رسد و می توانید به سرعت تنظیمات را از طریق صفحه نمایش لمسی رنگی ۲٫۷ اینچی بررسی و تغییر دهید. اسلات USB 2.0 و اترنت در پشت دستگاه برای اتصال به رایانه در نظر گرفته شده است و چاپگر همچنین ویژگی های چاپ و اسکن بی سیم را از طریق برنامه های موبایل HP ePrint، Apple AirPrint و Mopria ارائه می دهد. M283fdw که به گونه ای بادوام ساخته شده است، دارای حداکثر چرخه کاری ماهانه ۴۰۰۰۰ صفحه، با حجم توصیه شده ماهیانه تا ۲۵۰۰ صفحه است، و برای مزایای بودجه شما و کره زمین، این واحد چند منظوره دارای رتبه EPEAT Silver و ENERGY STAR Qualified است.

  • واحد همه کاره برای چاپ، کپی، فکس، و اسکن اسناد
  • سرعت چاپ سیاه و رنگی به ۲۲ برگ در دقیقه می رسد
  • اندازه کاغذ تا ۸٫۵ × ۱۴ اینچ را می پذیرد
  • ADF 50 برگ برای اسکن و کپی
  • درگاه USB رو به جلو برای درایو فلش USB
  • صفحه نمایش لمسی رنگی ۲٫۷ اینچی برای مدیریت گردش کار
  • چرخه کاری ماهانه تا ۴۰۰۰۰ صفحه
  • نقره ای ENERGY STAR واجد شرایط و EPEAT

پردازنده‌ی این دستگاه خوش ساخت ۱۲۰۰ مگاهرتز است و از لحاظ اتصالات شیوه‌ی ارتباط آن به کامپیوتر پورت USB 2.0 می‌باشد؛ همچنین از پورت شبکه Ethernet و قابلیت بی‌سیم نیز بهره‌مند می‌باشد. کاربری کپی در این دستگاه با رزولوشن dpi600*600 انجام و دارای نرخ بزرگنمایی ۲۵ تا ۴۰۰ درصد نیز می‌باشد. نوع اسکنر آن Flatbed,ADF و سرعت آن ۲۶ برگ سیاه سفید و ۲۱ برگ رنگی در دقیقه است؛ همچنین از قابلیت فکس نیز بهره‌مند بوده که سرعت مودم آن kbps/3.33.6 ثانیه برای هر برگ است. از سایر مشخصات آن می‌توان به نوع کارتریج آن که HP207A است و همچنین بهره‌مندی از صفحه نمایش ال‌سی‌دی اشاره کرد. به طور کلی پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M283fdw، توان کاری بالایی داشته و پرینت آن با سرعت بالایی انجام می‌شود. اما دارای تکنولوژی چاپ بدون حاشیه نبوده به همین دلیل برای چاپ تصاویر و عکس‌ها مناسب نمی‌باشد؛ اگر این موضوع برای شما مهم است بهتر است سراغ چاپگر دیگری بروید.

پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M283fdw

HP Color LaserJet Pro MFP M283fdw

  • چاپ، کپی، اسکن، فکس، دو باند بی سیم
  • سرعت چاپ حروف: حداکثر ۲۲ برگ در دقیقه (سیاه و رنگی)
  • اپلیکیشن هوشمند؛ چاپ دورو خودکار؛ سینی کاغذ ۲۵۰ برگ (استاندارد)؛ صفحه نمایش لمسی رنگی ۲٫۷ اینچی
  • تونر با عملکرد بالا در دسترس است
  • چاپگر دارای امنیت پویا

نقد و بررسی پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M283fdw :

 

همانطور که گفتیم پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M283 fdw، چهار کاره بوده و با خرید آن می‌توانید از چند دستگاه به طور همزمان استفاده نمایید. این دستگاه کاربردی تنها به رنگ سفید در شرکت اچ پی تولید شده و بدنه‌‎ی آن دارای ساختاری محکم و مقاوم می‌باشد. از سویی دیگر ابعاد متناسبی داشته و فضای کمی را اشغال می‌کند یا حتی به راحتی روی میز کار شما قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که این پرینتر کارامد دارای صفحه نمایشی لمسی به سایز ۲٫۷ اینچ از نوع ال‌سی‌دی می‌باشد که علاوه بر زیباتر کردن نمای ظاهری آن، برای مدیریت دستگاه و استفاده‌ی آسان‌تر از امکانات آن کاربرد دارد. درگاه‌های متنوع آن جهت اتصال عبارتند از : درگاه USB2.0 برای ارتباط با دیگر سیستم‌ها، درگاه USB-Host-B که در زیر صفحه نمایش قرار گرفته و برای اتصال فلش جهت چاپ مستقیم کاربرد دارد و درگاه اترنت برای اتصال به شبکه می‌باشند. این دستگاه خوش ساخت با فناوری چاپ لیزری از دو حالت چاپ رنگی و سیاه و سفید پشتیبانی کرده و اسناد و مدارک شما را با سرعت ۲۱ برگ در دقیقه با رزولوشن بالا پرینت می‌کند.

پردازنده‌ی آن ۱۲۰۰ مگاهرتز با حافظه‌ی ۵۱۲ مگابایت است که نشان از سرعت و کیفیت بالای محصول است. ظرفیت دستگاه برابر با ۴۰ هزار برگ و ظرفیت سینی ورودی کاغذ در آن ۲۵۰ برگ، همچنین ظرفیت سیستم تغذیه خودکار ADF در آن هم برابر با ۵۰ برگ می‌باشد. همانطور که گفتیم پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M283fdw، توانایی پرینت رنگی و سیاه و سفید را دارد از این رو به دو نوع کارتریج مجهز شده است کارتریج تونر مشکی اچ پی از نوع ۲۰۷A که کارکرد آن برای تونر مشکی ۱۳۵۰ برگ و برای تونر رنگی ۱۲۵۰ برگ می‌باشد. یکی دیگر از قابلیت‌های خوب و کارامد این محصول بهره‌مندی آن از قابلیت چاپ دو رو (Duplex Printing) است که برای استفاده از آن نیازی به تنظیمات دستی نمی‌باشد. سرعت کپی گرفتن آن هم در حالت رنگی و هم سیاه سفید برابر با ۲۱ برگ در دقیقه با رزولوشن بالا است. حداکثر تعداد کپی در این دستگاه به مقدار ۹۹ برگ شمارش شده است. لازم به ذکر است که این محصول ارزش خرید بالایی داشته و با خرید آن در واقع ۴ دستگاه را به خانه یا محل کارتان می‌آورید.

پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M283fdw

قابلیت پرینت :

تکنولوژی پرینت در پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M283fdw، از نوع لیزری بوده و نوع چاپ آن هم به صورت رنگی می‌باشد. این دستگاه کارامد می‌تواند در هر دقیقه تعداد ۲۱ برگ کاغذ را به طور رنگی و سیاه و سفید چاپ نماید. کیفیت چاپ آن ۶۰۰ دی پی آی بوده و برای گرفتن چاپ دورو به طور خودکار عمل می‌کند و نیازی نیست که آن را به طور دستی تنظیم نمایید. لازم به ذکر است که از تکنولوژی چاپ بدون حاشیه بهره‌مند نمی‌باشد به همین دلیل برای چاپ تصاویر و عکس‌ها گزینه‌ی ایده‌آلی نبوده و بهتر است برای این موضوع سراغ پرینترهای جوهر افشان بروید.

قابلیت اسکن :

گفتنی است که پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M283fdw، مجهز به دو نوع اسکنر تخت Flatbed و ADF می‌باشد که اسکن رنگی و سیاه سفید در آن به ترتیب با سرعت ۲۲ و ۲۶ صفحه در دقیقه با رزولوشن اپتیکال ۳۰۰ نقطه بر هر اینچ و دیجیتال ۱۲۰۰ نقطه بر هر اینچ، روی کاغذ با حداکثر سایز A4 می‌باشد. تکنولوژی آن CIS است و می‌تواند به طور خودکار تا ۵۰ برگ را اسکن نماید اما برای اسکن دو رو نیاز است تنظیمات آن را دستی اعمال نمایید. از سویی دیگر اسکن مسطح این محصول در سایز ۲۹۷*۲۱۵، و اسکن ADF در اندازه‌های ۲۵۶*۲۱۶ میلی‌متر حساب شده است. این نکته را نیز بیان کنیم که فرمت‌های خروجی اسکن طبق فرمت‌های رایج دنیا که همان PDF/JPEG/TIFF هستند؛ انجام می‌شوند. این دستگاه قادر است ماهیانه چیزی بین ۷۵۰ تا ۴۰۰۰ صفحه را اسکن نماید. لازم به ذکر است که این دستگاه خوش ساخت جهت ارسال و دریافت سریع تصویر در هر فایل با رزولوشن ۳۰۰ در ۳۰۰ نقطه بر هر اینچ، دارای سرعتی برابر با ۳ ثانیه دارد که تاثیر زیادی در تسریع انجام کارهای شما می‌گذارد.

پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M283fdw

قابلیت کپی :

گفتنی است که فرآیند کپی در پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M283fdw هم در حالت رنگی و هم سیاه و سفید در هر دقیقه ۲۱ برگ با رزولوشن dpi600*600 می‌باشد. نا گفته نماند که بیشترین تعداد کپی (Multi Copy)، در این دستگاه ۹۹ برگ بیان شده است. و قدرت بزرگنمایی آن بین ۲۵ تا ۴۰۰ درصد است.

مزایا و قیمت  پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M283fdw :

همانطور که گفتیم پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M283fdw، فقط یک پرینتر نیست و شما با خرید آن در واقع صاحب ۴ دستگاه به طور همزمان می‌شوید. این محصول با ۴ کاربری پرینت، کپی، اسکن و فکس که همه با کیفیت قابل قبولی ارائه می‌شوند؛ به عنوان دستگاهی همه فن حریف می‌تواند تمام نیازهای اداره، شرکت یا محل کار شما را برطرف سازد. گرچه با ابعاد و وزن متناسبی که دارد برای منازل و کسب و کارهای خانگی نیز ایده‌آل می‌باشد. شما با خرید این محصول و دسترسی به قابلیت‌های متنوع آن علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های خود، نگران تدارک فضا برای ۴ دستگاه نیز نبوده و مجبور نیستید نمای ظاهری محل کار یا منزل خود را با سیم کشی و کابل‌های بسیار به هم ریخته نمایید.

ضمن اینکه خدمات پس از فروش اچ پی هر کدام از محصولات به تنهایی نیز زمان و هزینه‌های زیادی را از شما می‌گیرد. و شما با خرید این دستگاه چهار کاره هیچ کدام از استهلاک‌هایی که بیان کردیم را ندارید. از لحاظ قیمت هم باید بگوییم که این محصول کارامد شاید در مقایسه با پرینترهای تک کاره کمی گران‌تر به نظر برسد اما تنوع قابلیت‌های آن طوری است که در واقع شما با خرید آن ۴ محصول را به خانه می‌آورید. در نتیجه ارزش خرید بالایی داشته و قیمت آن نسبت به کارایی که دارد مقرون به صرفه می‌باشد.

پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M283fdw

کدهای خطا در پرینترهای HP Laserjet :

نا گفته نماند که ظاهر شدن کدهای خطا در پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M283fdw، و دیگر پرینترهای اچ پی زمانی که دستگاه شما دچار خطا یا آسیبی شده معمول می‌باشد. در چنین مواقعی پرینتر پیغامی را روی صفحه نمایش یا رایانه نمایش می‌دهد که به شما اخطار می‌دهد که دستگاه را  بررسی و عیب یابی نمایید. در ادامه به توضیح چند کد خطای رایج می‌پردازیم.

·         ۱۳٫۶ درب عقب پارگی کاغذ :

ظاهر شدن این کد به معنای گیر کردن کاغذ در فیوز است، برای برطرف کردن و تعمیر پرینتر اچ پی این مشکل ۱ – مسیر کاغذ را از وجود موانع در فیوز و ناحیه خروجی یا همان تحویل کاغذ بررسی نمایید. ۲ فیوز را مجدداً در جای خود بگذارید. ۳ سنسورها، پرچم‌ها و چرخ دنده‌های معیوب را تعویض نمایید.

·         ۱۳٫۹۹ پارگی کاغذ (محل) :

این کد به معنای این است که یک گیر کاغذ غیر اختصاصی رخ داده است. برای رفع و رجوع کردن این مشکل ۱ رسانه گیر کرده را از محل تعیین شده بردارید. ۲ مطمئن شوید که سینی کاغذ به طور کامل بسته شده باشد. ۳ غلتک‌های تغذیه و جداسازی را بررسی و در صورت نیاز تعویض نمایید. ۴ بررسی کنید که هیچ گونه مانعی مانند تکه کاغذ پاره شده در مسیر وجود نداشته باشد. ۵ پوشش بالایی را باز و بسته کرده تا پیام پاک گردد. ۶ جهت عملکرد بهتر سنسورها و پرچم‌ها را بررسی نمایید.

·         ۲۰ حافظه ناکافی :

نمایش این کد به این معنی است که پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M283fdw، یا دستگاه مصرفی شما نسبت به حافظه‌ی موجود خود داده‌های بیشتری را دریافت کرده است. ممکن است بخواهید سندی را چاپ نماییدکه خارج از ظرفیت پرینتر اچ پی شما باشد (ماکروهای زیاد، فونت‌های نرم یا گرافیک) امکان دارد با فشار دادن GO داده‌های منتقل شده چاپ شوند. اما احتمال اینکه داده‌ها از بین رفته یا کج باشند نیز وجود دارد. در صورتی که سایز فایل کار چاپ از ظرفیت حافظه داخلی چاپگر بیشتر باشد سعی کنید حافظه‌ی بیشتری را اضاف نمایید. گاهی اوقات مطابقت نداشتن درایوهای نرم افزاری باعث افزایش بیش از اندازه‌ی یک سند شده و چنین خطاهایی را به وجود می‌آورند. شاید بخواهید درایو دیگری را دانلود و نصب نمایید. اگر تمام مراحل با شکست روبه‌رو شد کار چاپ را ساده کرده و بخش‌های قابل مدیریت را در یک زمان چاپ کنید.

·         ۲۱ صفحه خیلی پیچیده :

نمایان شدن خطای ۲۱ به این معنی است که داده‌های ارسال شده به چاپگر بسیار پیچیده می‌باشند.(متن متراکم، قوانین گرافیک‌های شطرنجی) با فشار دادن GO احتمال اینکه داده‌های منتقل شده چاپ شوند بالاست اما ممکن است بعضی از آنها گم شده یا به شکل ناهنجاری چاپ شده باشند. حافظه بیشتر احتمالاً بتواند کمک کند؛ همچنین می‌توانید درایو دیگری را امتحان کرده یا با تقسیم آن به قسمت‌های قابل مدیریت کار چاپ را ساده نمایید.

·         ۴۰ EIO x گیر بکس بد :

این کد خطا به معنای این است که اتصال بین دستگاه و کارت EIO در شکاف مشخص شده قطع گردیده است (در این شرایط احتمال از دست دادن داده‌ها وجود دارد) در این شرایط ۱ جهت پاک کردن پیام خطا و ادامه‌ی روند چاپ، GO را فشار دهید. ۲ کارت EIO را در شکاف مربوط به X بگذارید. ۳ کابل کشی را بررسی نمایید. ۴ کارت شبکه را در صورت لزوم تعویض نمایید. ۵ درایو نرم افزار دیگری را امتحان نمایید.

نتیجه گیری :

گفتنی است که پرینتر چهار کاره‌ی اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M283 fdw، یکی از مدل‌های کارامد و خوش ساخت شرکت اچ پی است که از چهار کاربری مفید و مهم پرینت، کپی، اسکن و فکس بهره‌مند می‌باشد. رنگ آن سفید و ساختاری محکم و مقاوم دارد. وزن و ابعاد آن طوری است که به راحتی در مکان‌های کوچک و جمع و جور جا گیر شده و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. این محصول خوش ساخت از فن آوری لیزری در دو حالت رنگی و سیاه و سفید پشتیبانی کرده و اسناد و مدارک شما را با رزولوشن و کیفیت بالا چاپ می‌کند؛ همچنین به شما کمک می‌کند کارهای خود را بدون اتلاف وقت و با سرعت بالایی انجام دهید در پایان اگر در ارتباط با این مقاله سوال یا نظری داشتید با ما در میان بگذارید.

 

 

کارکرد
پرینت، اسکن، کپی، فکس
فناوری چاپ
لیزر
نوع رنگ
رنگ
پیکربندی
۴ برابر تونر
وضوح چاپ
رنگ/مشکی: ۶۰۰ x 600 نقطه در اینچ
اندازه رسانه ها
سینی ورودی ۱
حداقل: ۳ x 5 اینچ / ۷٫۶۲ x 12.7 سانتی متر
حداکثر: ۸٫۵ x 14 اینچ / ۲۱٫۵۹ x 35.56 سانتی متر
نوع اسکنر
اسکنر تخت با تغذیه خودکار اسناد (ADF)
حداکثر وضوح اسکنر
ADF
۳۰۰ dpi (اپتیکال)
تخت مسطح
۱۲۰۰ dpi (اپتیکال)
عمق رنگ اسکنر
۲۴ بیتی (داخلی)
بی سیم
وای فای 
منبع انرژی
آداپتور برق متناوب (شامل)
چاپگر پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M283fdw
فناوری چاپ
لیزر
نوع رنگ
رنگ
پیکربندی
۴ برابر تونر
وضوح چاپ
رنگ/مشکی: ۶۰۰ x 600 نقطه در اینچ
چاپ دو رو
آره
زبان چاپگر
HP PCL 5c، HP PCL 6، HP PCLm، HP Postscript Level 3 (Emulation)، URF
سرعت چاپ (بر حسب زمان)
۲۲ ppm (سیاه)
۲۲ صفحه در دقیقه (رنگی)
زمان چاپ اول
۱۰٫۶ ثانیه (سیاه)
۱۲٫۱ ثانیه (رنگی)
چرخه وظیفه ماهانه
۴۰۰۰۰ صفحه
مدیریت رسانه چاپگر
مدیریت رسانه
۱ عدد سینی ورودی، سینی خروجی
اندازه رسانه ها
سینی ورودی ۱
حداقل: ۳ x 5 اینچ / ۷٫۶۲ x 12.7 سانتی متر
حداکثر: ۸٫۵ x 14 اینچ / ۲۱٫۵۹ x 35.56 سانتی متر
وزن رسانه
سینی ورودی ۱، سینی ورودی ۲: ۶۰ تا ۲۲۰ گرم در ثانیه / ۱۶ تا ۶۰ پوند
ظرفیت کاغذ
سینی ورودی ۱: ۲۵۰ x ورق
پشتیبانی رسانه ای ویژه
پاکت نامه ها
اسکنر پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M283fdw
نوع اسکنر
اسکنر تخت با تغذیه خودکار اسناد (ADF)
حداکثر وضوح اسکنر
ADF
۳۰۰ dpi (اپتیکال)
تخت مسطح
۱۲۰۰ dpi (اپتیکال)
حالت های اسکن
رنگ، مقیاس خاکستری
عمق رنگ اسکنر
۲۴ بیتی (داخلی)
عمق مقیاس خاکستری
۸ بیتی (داخلی)
حسگر تصویری
۱x سنسور تصویر تماسی (CIS)
اسکن دوبلکس
خیر
فرمت های فایل
JPEG، PDF، PNG، خام، TIFF
مدیریت رسانه اسکنر
اندازه های اسکن
ADF
حداکثر: ۸٫۵ x 14.02 اینچ / ۲۱٫۶ x 35.6 سانتی متر حداکثر
تخت تخت
: ۸٫۵ x 11.69 اینچ / ۲۱٫۶ x 29.7 سانتی متر
ظرفیت کاغذ
ADF: ورق ۵۰x
دستگاه کپی
تعداد رونوشتها
حداکثر ۹۹ نسخه
کاهش/بزرگ شدن
۲۵ تا ۴۰۰ درصد
سرعت کپی
۱۹ cpm
کپی دوبلکس
آره
فکس
سرعت انتقال مودم
۳۳٫۶ کیلوبایت بر ثانیه
وضوح فکس
۳۰۰ x 300 نقطه در اینچ (سیاه)
حافظه فکس
۱۳۰۰ صفحه
ظرفیت شماره گیری سریع
۱۲۰ عدد
قابلیت اتصال
ورودی ها/خروجی ها
RJ45، USB-A، USB-B
بی سیم
وای فای 
چاپ مستقیم
Apple AirPrint، HP ePrint، Mopria، پورت USB، Wi-Fi Direct
سرعت پردازنده
۸۰۰ مگاهرتز
حافظه داخلی
۵۱۲ مگابایت
سازگاری با سیستم عامل
macOS ویندوز
محیطی
دمای عملیاتی
۵۰ تا ۹۱ درجه فارنهایت / ۱۰ تا ۳۲ درجه سانتی گراد (توصیه می شود)
رطوبت عملیاتی
۲۰ تا ۷۰ درصد
دمای ذخیره سازی
-۴ تا ۱۰۴ درجه فارنهایت / -۲۰ تا ۴۰ درجه سانتی گراد
رطوبت ذخیره سازی
۰ تا ۹۵ درصد
عمومی
اندازه نمایشگر
۲٫۷ اینچ
نوع نمایش
صفحه لمسی
منبع انرژی
آداپتور برق متناوب (شامل)
باتری
خیر
برق ورودی AC
۱۱۰ VAC، ۶۰ هرتز
مصرف برق
۳۶۱ وات (حداکثر)
۷٫۸ وات (آماده)
۰٫۸ وات (خواب)
۰٫۰۶ وات (خاموش)
حداکثر نویز آکوستیک
۵۰ dBA (فشار)
۶٫۴ BA (قدرت)
ابعاد (W x H x D)
۱۶٫۵ x 13.2 x 16.6 اینچ / ۴۱٫۹ x 33.5 x 42.2 سانتی‌متر
وزن
۴۱٫۲ پوند / ۱۸٫۶۹ کیلوگرم
اطلاعات بسته بندی
وزن بسته
۴۸ پوند
ابعاد جعبه (LxWxH)
۲۰٫۵ x 19.75 x 15.5 اینچ

 

 

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>