پرینتر اچ پی مدل Laserjet MFP M442dn

پرینتر اچ پی مدل Laserjet MFP M442dn

نگاهی گذرا به ساختار پرینتر اچ پی مدل Laserjet MFP M442dn :

یکی دیگر از محصولات کارامد کمپانی اچ پی که از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا، پشتیبانی می‌کند پرینتر چندکاره‌ لیزری مدل Laserjet MFP M442dn است. ای دستگاه خوش ساخت در ابعاد ۹۶۰*۱۰۹۰*۹۳۳ و وزن ۲۵٫۴ کیلوگرم طراحی و تولید شده است. تکنولوژی چاپ آن لیزری بوده و در سایزهای A3 و A4 چاپ می‌کند. نوع چاپ آن تک رنگ و با زبان چاپ HP PCL 6, HP PCL 5c, HP Postscript Level 3 emulation, PDF (v 1 . 7), AirPrint compatible و رزولوشن چاپ dpi1200*1200 خدمات شما را ارائه می‌دهد. از قابلیت چاپ دورو اتوماتیک نیز بهره‌مند می‌باشد. این دستگاه دارای دو ورودی کاغذ است که سینی کاغذ آن به ظرفیت ورودی ۲۵۰+۱۰۰ برگ و خروجی آن نیز ۲۵۰ برگ است. پردازنده‌ی آن ۶۰۰ مگاهرتز و حافظه‌ی آن ۵۱۲ مگابایت می‌باشد. لازم به ذکر است که قابلیت چاپ روی سی‌دی، چاپ بدون حاشیه و ظرفیت تغذیه ADF را ندارد.

انواع کاغذ مورد استفاده در آن کاغذ معمولی، کاغذ عکس (Plain Paper)، ترانسپارنت (Transparency)، پاکت نامه (Envelopel) کارت پستال (Postal Card) و Card لیبل Label که در سایزهایA3, A4, A5, A6, B4(JIS), B5(JIS), 8K, 16K, Oficio216*340mm، می‌باشند. همانطور که اشاره کردیم این محصول کارامد دارای سه کاربری پرینت، اسکن و کپی است که حداکثر تعداد کپیِ آن ۹۹۹ برگ با سرعت ۲۴ صفحه در دقیقه و رزولوشن dpi600*600 است؛ نرخ بزرگنمایی ۲۵ تا ۴۰۰ درصد و حداکثر سایز کپی آن A3 است. همچنین نوع اسکنر آن Flatbed با رزولوشن اپتیکال dpi600*600 است. عمق اسکن رنگی ۲۴ بیت با حداکثر سایز A4 است. سرعت اسکن آن نیز ۳۳ دور در دقیقه با تکنولوژی CCD و قابلیت دورو اتوماتیک می‌باشد. لازم به ذکر است که اسکنر آن قابلیت اسکن نگاتیو و تشخیص متن را ندارد. از دیگر قابلیت‌های کاربردی پرینتر اچ پی مدل Laserjet MFP M442dn، می‌توان به اتصال آن به پورت USB2.0 جهت ارتباط با رایانه اشاره کرد؛ همچنین دارای پورت USB 2.0 Host برای وصل شدن به حافظه‌های جانبی مانند : فناوری بی‌سیم بلوتوث؛ فلش، امکانات نرم افزاری (HP e-Print & APPle AirPrint)، و پورت شبکه (Ethernet) می‌باشد.

پرینتر اچ پی مدل Laserjet MFP M442dn

نقد و بررسی پرینتر اچ پی مدل Laserjet MFP M442dn :

همانطور که گفتیم پرینتر اچ پی مدل Laserjet MFP M442dn، یکی از دستگاه‌های خوش ساخت و همه پسند این کمپانی است که ساختار بدنه‌ی آن از مواد اولیه‌ی مرغوب و عالی بوده از همین رو در برابر ضربه و خط و خش مقاوم می‌باشد. فناوری آن چاپ لیزری است و اسناد و مدارک شما را به صورت فقط سیاه و سفید با رزولوشن بالا به چاپ می‌رساند. این محصول با ابعاد متناسب و وزن کم، برای استفاده در ادارات، دفاتر و شرکت‌های خصوصی و حتی منازل ایده‌آل است و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. لازم به ذکر است که سرعت و بازدهی این پرینتر در سطح متوسط می‌باشد به همین دلیل توصیه می‌کنیم که از آن برای مصارف چاپی نیمه سنگین و حجم کاری متوسط استفاده نمایید. گفتنی است که این دستگاه نسبت به محصولات هم رده‌ی خود از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قیمت آن نسبت به کارکردی که دارد مقرون به صرفه می‌باشد.

همانطور که می‌دانید سرعت پرینت آن حدود ۲۴ برگ در دقیقه با رزولوشن ۱۲۰۰*۱۲۰۰dpi و کپی آن نیز با سرعت ۲۴ برگ در دقیقه و رزولوشن ۶۰۰*۶۰۰dpi است؛ همچنین اسناد و مدارک شما را با سرعتت ۳۳ دور در دقیقه و رزولوشن ۶۰۰*۶۰۰dpi انجام می‌دهد. توجه داشته باشید که توان کار ماهیانه‌ی این محصول ۵۰ هزار برگ تعیین شده و از قابلیت چاپ و اسکن دورو نیز بهره می‌برد که هم باعث صرفه‌جویی در زمان و هم در هزینه‌های شما می‌گردد. این محصول کارامد به شما این امکان را می‌دهد که اسناد را ۲۵ تا ۴۰۰ درصد بزرگ یا کوچک کرده و در صورت نیاز چند سند را در یک برگه کپی کنید. فراموش نکنید که حداکثر سایزی که می‌توانید با آن کپی کنید A3 می‌باشد. کارتریج سازگار با آن HP 335A است که می‌تواند ۷۴۰۰ برگ را با کیفیت بالا چاپ کند. اگر به فکر خرید یک محصول کاربردی چند کاره هستید که از سرعت و قدرت خوبی برخوردار باشد و علاوه بر تسریع روند کاری شما با خرید آن صاحب چند دستگاه شوید پرینتر اچ پی مدلLaserjet MFP M442dn،بهترین انتخاب می‌باشد. ضمن اینکه دیگر نگران تدارک فضا برای گذاشتن چند دستگاه و بی نظمی سیم و کابل‌های متعدد هم نیستید.

پرینتر اچ پی مدل Laserjet MFP M442dn

پرینتر اچ پی مدل Laserjet MFP M442dn

بررسی کاربری‌های مختلف پرینتر اچ پی مدل Laserjet MFP M442dn :

پرینتر لیزری اچ پی مدل Laserjet MFP M442dn، با کاربری‌های متفاوت پرینت، کپی و اسکن یکی از محصولات سه کاره و کارامد این کمپانی است. چاپ این دستگاه کم مصرف و اقتصادی بوده و از سرعت و کشش بالایی برخوردار می‌باشد؛ همچنین دارای یک صفحه نمایش LCD غیر لمسی است که در کنار دکمه‌های آن قرار گرفته و به شما کمک می‌کند تا دستگاه خود را کنترل نمایید. در ادامه به بررسی قابلیت‌های پرینت، کپی و اسکن می‌پردازیم.

مشخصات پرینت :

·پرینتر چند کاره‌ی اچ پی مدل Laserjet MFP M442dn، با فناوری لیزری، برای چاپ رنگی اسناد و مدارکایده‌آل می‌باشد.

·دارای قابلیت چاپ دوروی اتوماتیک (Auto Duplex)

·ظرفیت سینی ورودی کاغذ در آن (۲۵۰+۱۰۰) برگ و ظرفیت سینی خروجی آن نیز ۲۵۰ برگ است.

·مواد مصرفی تعبیه شده برای این دستگاه، کارتریج تونر لیزری مشکی اچ پی مدل ۳۳۵A است.

·سرعت انجام پرینت آن ۲۴ برگ در دقیقه با رزولوشن ۱۲۰۰*۱۲۰۰dpi است.

·توان کار ماهیانه‌ی این محصول خوش ساخت ۵۰ هزار برگ می‌باشد.

·کارکرد چاپی کارتریج به مقدار ۷۴۰۰ برگ طراحی شده است.

·سایز انواع کاغذ قابل استفاده در آن A3, A4, A5, B4, B5 می‌باشند.

مشخصات کپی :

·سرعت قابلیت پر بازده کپی ۲۴ برگ در دقیقه با رزولوشن ۶۰۰*۶۰۰dpi است.

·انجام کپی با قابلیت ۲۵ تا ۴۰۰ درصد بزرگنمایی امکان پذیر است.

·حداکثر تعداد کپی (Multi copy) در این دستگاه به مقدار ۹۹۹ برگ می‌باشد.

·از قابلیت کپی دورو بهره‌مند می‌باشد.

مشخصات اسکن :

·اسکنر تخت Flatbed از نوع ccd که سایز اسکن مسطح آن (۴۳۲*۲۹۷) میلی‌متر است.

·سرعت اسکن آن ۳۳ برگ در دقیقه با رزولوشن اپتیکال حداکثر ۶۰۰*۶۰۰dpi، هم به صورت تک رنگ و هم رنگی

·قابلیت ارسال مستقیم فایل‌های اسکن شده به حافظه جانبی فلش (Scan to USB) و ارسال به پست الکترونیکی (Scan to e-mail) توسط شبکه

·خروجی اسکن در پرینتر گفته شده با فرمت‌های (PDF/JPEG/TIFF) می‌باشد.

پرینتر اچ پی مدل Laserjet MFP M442dn

کدهای خطا در پرینتر‌های HP Laserjet :

همانطور که می‌دانید نمایش هر پیام یا به عبارتی هر خطا در صفحه نمایش پرینتر اچ پی مدل Laserjet MFP M442dn، و دیگر مدل‌های HP Laserjet، معنای خاصی دارد. این کدها زمانی نمایان می‌شوند که مشکلی در روند کاری دستگاه پیش آمده باشد. اگر شما آشنایی کافی با هر یک از آنها را داشته باشید می‌توانید مشکل پیش آمده را حل و از خسارت‌های احتمالی پیشگیری نمایید. در ادامه به ذکر چند مورد از این کدهای خطا و طرز برطرف کردن آنها می‌پردازیم.

·XX.13PAPER JAM (LOCATION) :

این خطا به این معناست که رسانه در جای تعیین شده (و احتمالاً در جاهای دیگر) گیر کرده است. اگر بعد از بررسی تمام قسمت‌ها،

پیام کمکاکان ادامه داشت احتمال دارد که یک سنسور یا اهرم حسگر، گیر کرده یا شکسته باشد. برای رفع این مشکل، برای تمام پیام‌های پارازیت مراحل زیر را طی کنید : ۱- رسانه‌ی چاپی گیر کرده را از قسمت تعیین شده حذف نمایید و کل مسیر کاغذ را در سایر قطعات رسانه نیز بررسی کنید. ۲- پوشش بالایی دستگاه را باز و بسته کرده تا پیام پاک شود. ۳ سنسورها و پرچم‌های موجود در مسیر کاغذ را جهت کارکرد درست، بررسی نمایید.

·۱۳٫۰ پارگی کاغذ (LOCATION) :

نمایان شدن این خطا روی صفحه نمایش پرینتر اچ پی مدل Laserjet MFP M442dn، یا دیگر مدل‌های لیزرجت، به این معناست که یک گیر کاغذ غیر اختصاصی رخ داده است. برای برطرف کردن آن مراحل زیر را طی کنید. ۱- رسانه‌ی گیر کرده را از قسمت تعیین شده بردارید ۲- مطمئن شوید که سینی کاغذ به طور کامل بسته باشد. ۳- غلتک‌های تغذیه و جداسازی را بررسی یا تعویض نمایید. ۴- بررسی کنید که تکه کاغذ پاره شده یا هیچ مانع دیگری در مسیر نباشد. ۵- پوشش قسمت بالای دستگاه را باز و بسته کرده تا پیام پاک شود. ۶- جهت عملکرد مناسب، پرچم‌ها و سنسورها را بررسی کنید.

·۱۳٫۱ سینی ورودی باز جم کاغذ :

این اخطار به معنای گیر کردن تاخیر کاغذ در ناحیه تغذیه کاغذ می‌باشد. برای برطرف کردن آن مسیر زیر را طی کنید. ۱- سینی‌های کاغذ را بررسی کنید و مطمئن شوید که به درستی بارگذاری و تنظیم شده‌اند تا رسانه بتواند از سینی تغذیه نماید. اگر لازم بود ارتفاع پشت رسانه در سینی را کاهش دهید. ۲- قسمت ورودی را بررسی کنید تا موانعی مانند رسانه در مسیر نباشد؛ همچنین بررسی کنید که مونتاژ ثبت آسیب، یا از کار نیفتاده باشد. ۳- سنسور و پرچم‌های معیوب را تعویض نمایید. ۴- بررسی کنید که رسانه با مشخصات مطابقت داشته باشد. ۵- تغذیه پیکاب و غلتک‌های جدا کننده را جهت سایش غیر عادی بررسی کرده و در صورت لزوم تعویض نمایید. ۶- رسانه موجود در سینی ورودی را برگردانید یا به طور ۱۸۰ درجه بچرخانید.

·۱۳٫۱۰ PAPER JAM CHECK DUPLEXER :

این کد خطا به معنای جم در دستگاه دوبلکسر است. جهت برطرف کردن این مشکل ۱- دوبلکسر و قسمت پشتی پرینتر اچ پی مدل Laserjet MFP M442dn یا مدل مصرفی خود را بررسی کنید تا دچار آسیب یا انسداد نشده باشد. ۲ بررسی کنید که دوبلکسر عملکرد درستی داشته باشد و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید. ۳ مجموعه فیوز و دیورتر را جهت مشکلات پارازیت بررسی نمایید.

·۱۳٫۱۴ :

این خطا در بعضی از مدل‌های سری لیزرجت به معنای نقص PCA کنترل کاغذ می‌باشد. برای رفع این مشکل PCA کنترل کاغذ را عوض کنید.

·۱۳٫۲ سینی ورودی باز جم کاغذ :

این کد خطا به معنای گیر کردن کاغذ در محل تغذیه کاغذ است. برای حل این مشکل ۱- قسمت ورودی را برای موانعی مثل کاغذ در مسیر بررسی نمایید؛ همچنین آسیب دیدن یا ندیدن مجموعه ثبت و جابه‌جا نشدن غلتک انتقال از جای خود را بررسی کنید. ۲ پرچم و سنسورهای معیوب را تعویض نمایید. ۳ مطمئن شوید که رسانه از حداکثر طول تجاوز نمی‌کند. ۴ توجه کنید که اگر چند ورق در حال تغذیه هستند شاید لازم باشد رسانه‌ها را فن کرده و ارتفاع پشته را کم کنید؛ همچنین پد جداسازی را نیز تعویض نمایید. ۵ از نصب درست فیوز مطمئن شوید.

·۱۳٫۲۰درب عقب جم چک :

نمایان شدن این کد روی صفحه نمایش پرینتر اچ پی مدل Laserjet MFP M442dn یا مدل‌های دیگر، به این معناست که رسانه وقت روشن شدن یا بسته شدنِ درب بالا در مسیر کاغذ متوقف شده است. برای حل این مشکل ۱ تمام رسانه‌هایی که در مسیر کاغذ وجود دارند را برداشته و بعد از آن درپوش بالایی را باز و بسته نمایید. ۲ اگر بعد از حذف کردن تمام رسانه‌ها پیام همچنان ادامه داشت بررسی کنید که رسانه در قسمت پیش تغذیه گیر نکرده باشد؛ همچنین تمام پرچم و سنسورهای معیوب را تعویض نمایید.

·۱۳٫۲۱ جم باز درب :

اگر این کد را روی صفحه نمایش پرینتر اچ پی مدل Laserjet MFP M442dn، یا دیگر مدل‌های Laserjet، مشاهده کردید؛ به معنای این است که هنگام چاپ، جلد بالایی باز بوده است. برای حل این مشکل ۱ درب بالایی را ببندید. ۲ اگر پیام باقی ماند برای عملکرد صحیح سوئیچ درب بالا را بررسی نمایید.

·۱۳٫۵ پارگی کاغذ :

این کد به معنای گیر کردن تا خیر کاغذ در فیوز است. برای برطرف کردن آن ۱ غلتک انتقال و تسمه کوچک پرینتر اچ پی مدل Laserjet MFP M442dn، یا پرینتر مصرفی خود را بررسی کرده و از کارکرد آنها مطمئن شوید؛ می‌توانید رسانه‌ی چاپی را وارد فیوز کنید. ۲ مسیر کاغذ را جهت انسداد نزدیک غلتک انتقال، کارتریج تونر، فیوز و مجموعه تغذیه کاغذ بررسی نمایید.

پرینتر اچ پی مدل Laserjet MFP M442dn

نتیجه گیری :

پرینتر اچ پی مدل Laserjet MFP M442dn، یکی از پرفروش‌ترین محصولات نمایندگی اچ پی است که علاوه بر ساختار محکم و ضد خشی که دارد؛ از قابلیت‌های متعددی نیز بهره‌مند می‌باشد. این دستگاه چند کاره از کاربری‌های پرینت، کپی و اسکن برخوردار بوده و تمام این خدمات را با کیفیت بالایی ارائه می‌دهد. وزن و ابعاد آن متناسب بوده و به راحتی در فضای محدود یا روی میز کار شما قرار می‌گیرد. علاوه بر این قیمت آن نسبت به کارکرد آن مناسب بوده و اکثر کاربران توان خرید آن را دارند. در پایان اگر در ارتباط با این مقاله سوال یا نظری دارید با ما در میان بگذارید.

HP LaserJet MFP M442dn (8AF71A)

HP LaserJet MFP M442dn (8AF71A) تمام مشخصات فنی

کارکرد پرینت، کپی، اسکن
سرعت چاپ سیاه (ISO, A4) حداکثر ۲۴ صفحه در دقیقه
صفحه اول سیاه و سفید (A4، آماده) با سرعت ۷٫۷ ثانیه
چاپ دو رو اتوماتیک (استاندارد)
چرخه وظیفه (ماهانه، نامه ای) حداکثر ۵۰۰۰۰ صفحه در ماه ۱ (چرخه کار به عنوان حداکثر تعداد صفحات در ماه از خروجی تصویر تعریف می شود. این مقدار مقایسه ای از استحکام محصول در رابطه با سایر دستگاه های HP LaserJet یا HP Color LaserJet را ارائه می دهد و امکان استقرار مناسب چاپگرها و MFP ها را برای برآورده کردن نیازهای دستگاه ها فراهم می کند. افراد یا گروه های مرتبط.)
چرخه وظیفه (ماهانه، A4) حداکثر ۵۰۰۰۰ صفحه در ماه ۱ (چرخه کار به عنوان حداکثر تعداد صفحات در ماه از خروجی تصویر تعریف می شود. این مقدار مقایسه ای از استحکام محصول در رابطه با سایر دستگاه های HP LaserJet یا HP Color LaserJet را ارائه می دهد و امکان استقرار مناسب چاپگرها و MFP ها را برای برآورده کردن نیازهای دستگاه ها فراهم می کند. افراد یا گروه های مرتبط.)
حجم صفحه ماهانه توصیه شده ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ صفحه ۲ (HP توصیه می کند که تعداد صفحات در ماه خروجی تصویر در محدوده اعلام شده برای عملکرد بهینه دستگاه، بر اساس فاکتورهایی از جمله فواصل زمانی تعویض منابع و عمر دستگاه در یک دوره گارانتی طولانی باشد.)
کیفیت چاپ سیاه (بهترین) تا ۱۲۰۰ x 1200 dpi
زبان های چاپ PS، PLC 6
تکنولوژی چاپ لیزر
قابلیت اتصال، استاندارد دستگاه USB 2.0 با سرعت بالا، اترنت ۱۰/۱۰۰ پایه TX
قابلیت های شبکه استاندارد (اترنت پایه TX 10/100 داخلی)
قابلیت بی سیم خیر
کمترین سیستم مورد نیاز درایو CD-ROM یا DVD، یا اتصال به اینترنت. اتصال USB یا شبکه اختصاصی یا اتصال بی سیم؛ ۲۰۰ مگابایت فضای موجود در هارد دیسک؛ برای نیازهای سخت افزاری سیستم عامل به http://www.microsoft.com برای Windows مراجعه کنید. پنتیوم IV 2.4 گیگاهرتز (Intel Core™۲)؛ رم ۵۱۲ مگابایت (۱ گیگابایت); فضای موجود رایگان هارد دیسک ۱ گیگابایت (۲ گیگابایت) برای Linux
ویژگی های استاندارد ارسال دیجیتال اسکن به ایمیل (SMTP از طریق SSL)؛ ارسال به FTP؛ ارسال به SMB؛ اسکن به کامپیوتر؛ اسکن به WSD؛ دفترچه آدرس محلی
نمایش دادن LCD 4 خطی
سرعت پردازنده ۶۰۰ مگاهرتز
حافظه ۵۱۲ مگابایت
سیستم عامل های سازگار ویندوز ۷ (۳۲/۶۴ بیت)؛ ویندوز ۲۰۰۸ سرور R2; ویندوز ۸ (۳۲/۶۴ بیت)؛ ویندوز ۸٫۱ (۳۲/۶۴ بیت)؛ ویندوز ۱۰ (۳۲/۶۴ بیت)؛ سرور ویندوز ۲۰۱۲; سرور ویندوز ۲۰۱۶; Red Hat Enterprise Linux : 5، ۶، ۷; فدورا: ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۵، ۲۶; openSUSE : 112، ۱۱٫۴، ۱۲٫۱، ۱۲۱٫۲، ۱۲٫۳، ۱۳٫۱، ۱۳٫۲، ۴۲٫۱; اوبونتو: ۱۱٫۱۰، ۱۲٫۰۴، ۱۲٫۱۰، ۱۳٫۰۴، ۱۳٫۱۰، ۱۴٫۰۴، ۱۴٫۱۰، ۱۵٫۰۴، ۱۵٫۱۰، ۱۶٫۰۴، ۱۶٫۱۰، ۱۷٫۰۴، ۱۱۸٫۱۰، ۱۸٫۱۰، ۱۸٫۱۰، SUSE Linux Enterprise Desktop : 10, 11, 12; دبیان : ۶، ۷، ۸، ۹; Linux Mint: 15، ۱۶، ۱۷، ۱۸ ۳ (ویندوز ۷ یا بالاتر)
ورودی دستکاری کاغذ، استاندارد سینی ۱: ۱۰۰ برگ; سینی ۲: ۲۵۰ برگ
خروجی دستکاری کاغذ، استاندارد تا ۲۵۰ برگه
ورودی دستکاری کاغذ، اختیاری اختیاری ۲۵۰ برگ
خروجی دستکاری کاغذ، اختیاری خیر
مدیریت خروجی به پایان رسید خیر
انواع رسانه ها ساده، متوسط، سبک، رنگی، از پیش چاپ شده، بازیافتی، متوسط، از پیش پانچ شده
اندازه های رسانه پشتیبانی می شود A3; A4; A5; A6; B4 (JIS)؛ B5 (JIS)؛ ۸K; 16 هزار؛ Oficio 216 x 340 میلی متر
اندازه رسانه، سفارشی سینی ۱: ۹۸ × ۱۴۸ تا ۲۹۷ × ۴۳۲ میلی متر. سینی ۲: ۱۴۸ × ۲۱۰ تا ۲۹۷ × ۳۵۴ میلی متر
فرمت فایل پشتیبانی می شود PDF; JPEG; TIFF
نوع اسکنر تخت تخت
فرمت فایل را اسکن کنید PDF، JPEG، TIFF
وضوح اسکن پیشرفته حداکثر ۴۸۰۰ × ۴۸۰۰ نقطه در اینچ
وضوح اسکن، نوری حداکثر ۶۰۰ نقطه در اینچ
اندازه اسکن، حداکثر ۲۹۷ x 432 میلی متر
سرعت اسکن (عادی، A4) حداکثر ۳۳ آی پی در دقیقه (سیاه و سفید)؛ حداکثر ۳۳ آی پی در دقیقه (رنگی)
سرعت اسکن دوبلکس (معمولی، A4) حداکثر ۱۳ آی پی در دقیقه (سیاه و سفید)؛ حداکثر ۱۲ آی پی در دقیقه (رنگی)
فناوری اسکن سنسورهای تصویر دیجیتال CMOS (D-CIS)
سرعت کپی (سیاه، کیفیت معمولی، A4) حداکثر ۲۴ cpm
وضوح کپی (متن سیاه) حداکثر ۶۰۰ x 600 dpi
کپی، حداکثر حداکثر ۹۹۹ نسخه
تنظیمات کاهش / بزرگنمایی را کپی کنید ۲۵ تا ۴۰۰ درصد
تنظیمات دستگاه کپی ۶۰۰ x 600 dpi x 2 بیت. تنظیمات محتوای اصلی: متن، متن/عکس، عکس، نقشه. کاهش/بزرگ شدن پوسته پوسته شدن: ۲۵ تا ۴۰۰ درصد تنظیمات تعداد کپی: ۱ تا ۹۹۹٫ کنترل تاریکی: ۱۱ سطح (روشن، عادی، تاریک). مجموعه: بله (محدود)؛ N-up: A3: 2/4/8/16-up; A4: 2/4/8-up
مصرف برق ۵۸۰ وات (چاپ فعال)، ۸۰ وات (آماده) ۰٫۷ وات (خواب)، ۰٫۲ وات (خاموش) ۴
قدرت AC 220 – 240 ولت: ۵۰/۶۰ هرتز
محدوده رطوبت عملیاتی ۲۰ تا ۸۰ درصد RH
محدوده رطوبت عملیاتی توصیه شده ۲۰ تا ۸۰ درصد RH
محدوده دمای عملیاتی ۱۰ تا ۳۰ درجه سانتی گراد
شماره مصرف برق معمولی (TEC). ۱٫۱۰۰ کیلووات ساعت در هفته(نیازهای برق بر اساس کشور/منطقه ای است که چاپگر در آن فروخته می شود. ولتاژهای کاری را تبدیل نکنید. این کار به چاپگر آسیب می رساند و ضمانت محصول را از بین می برد. مقدار Energy Star معمولاً بر اساس اندازه گیری ۲۳۰ ولت است.)
دارای گواهینامه ستاره انرژی خیر
ایمنی IEC 60950-1:2005+A1:2009+A2:2013 (بین المللی)، EN 60950-1:2006+A11:2009+A1:2010+A12:2011+A2:2013 (EU)، IEC 60825-1:2013 , EN60825-1:2014 (دستگاه لیزر/LED کلاس ۱)، دستورالعمل ولتاژ پایین ۲۰۱۴/۳۵/EU با مارک CE (اروپا)؛ سایر تاییدیه های ایمنی که توسط کشورها مورد نیاز است
مدیریت امنیت وب سرور جاسازی شده: حفاظت از رمز عبور/رمزگذاری، پاک کردن ایمن داده های مشتری، خط مشی شکست ورود قابل تنظیم، خروج خودکار قابل تنظیم، مدیریت گواهی، احراز هویت کلید مشترک، پشتیبانی از WJA-10، فیلتر آدرس IPv4/v6/mac، گواهی سرور SMTP اعتبارسنجی، ذخیره سازی اطلاعات مشتری رمزگذاری شده، مرور ایمن از طریق SSL/TLS، SMTP از طریق SSL/TLS، IPP از طریق SSL/TLS، IPsec، SNMPv3
حداقل ابعاد (W x D x H) ۵۶۰ x 540 x 417 میلی‌متر
حداکثر ابعاد (W x D x H) ۹۶۰ x 1090 x 933 میلی‌متر
وزن ۲۵٫۴ کیلوگرم (شامل لوازم)
آنچه در جعبه است چاپگر HP LaserJet MFP M442dn; سیم برق؛ کارتریج تونر؛ راهنمای کاربر؛ کابل USB ۵
تعداد کارتریج چاپ ۲ (سیاه)
کارتریج های جایگزین W1335A HP Original 335A LaserJet Toner Cartridge (بازده ۷۴۰۰ صفحه ISO); کارتریج تونر لیزر جت سیاه پربازده W1335X HP Original 335X (بازده ۱۳۷۰۰ صفحه ISO); درام تصویربرداری لیزر جت اصلی CF257A HP 57A (با عملکرد ۸۰۰۰۰ صفحه)
گارانتی سازنده یکسال گارانتی محدود در محل

 

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>