پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M479dw

پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M479dw

بررسی ساختار فیزیکی پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M479dw :

برنده شدن در تجارت به معنای هوشمندتر کار کردن است. HP Color LaserJet Pro MFP M479 به گونه‌ای طراحی شده است که به شما امکان می‌دهد زمان خود را در جایی متمرکز کنید که بیشترین تأثیر را دارد – تجارت شما را رشد داده و از رقبا جلوتر بمانید.

  • توابع: چاپ، کپی، اسکن، ایمیل
  • سرعت چاپ: سرعت چاپ تا ۲۸ برگ در دقیقه (سیاه) و ۲۸ برگ در دقیقه (رنگی) 
  • کیفیت چاپ سیاه (بهترین): ۶۰۰ x 600 نقطه در اینچ، حداکثر ۳۸۴۰۰ x 600 نقطه در اینچ پیشرفته
  • ظرفیت تغذیه خودکار اسناد: استاندارد، ۵۰ برگ بدون پیچ و تاب
چاپگر دارای امنیت پویا این چاپگر فقط برای کار با کارتریج هایی طراحی شده است که دارای تراشه HP جدید یا استفاده مجدد هستند و از اقدامات امنیتی پویا برای مسدود کردن کارتریج ها با استفاده از تراشه غیر HP استفاده می کند. به‌روزرسانی‌های دوره‌ای میان‌افزار، اثربخشی این اقدامات را حفظ کرده و کارتریج‌هایی را که قبلاً کار می‌کردند مسدود می‌کند. یک تراشه HP استفاده مجدد امکان استفاده از کارتریج های دوباره استفاده شده، ساخته شده و دوباره پر شده را می دهد.

همانطور که می‌دانید تکنولوژی‌ در دنیای دیجیتال امروزی با سرعت زیادی در حال پیشرفت و تغییر بوده و ما دائماً شاهد ابتکارات و اقداماتی هستیم که کارهای روزمره‌ی ما را روز به روز آسان‌تر می‌نمایند. از جمله محصولات کارامدی که دنیای دیجیتال را زیباتر و کارهای کاربران را آسان‌تر کرده‌اند پرینترها می‌باشند. پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M479dw، یکی از مدل‌های چند کاره و خوش ساخت این کمپانی است که کمک‌ شایانی در جهت انجام فعالیت‌هایی مانند چاپ، اسکن و کپی به ما می‌کند. این محصول کاربر پسند با تکنولوژی چاپ لیزری و نوع چاپ رنگی در ابعاد ۴۰۰*۴۱۶*۴۲۷ میلی‌متر و وزن ۲۳٫۴ کیلوگرم طراحی و تولید شده است. که دارای صفحه نمایشی ال‌سی‌دی به سایز ۴٫۳ اینچ تاچ رنگی می‌باشد؛ ظرفیت سینی کاغذ این محصول ۳۰۰ برگ استاندارد و ۸۵۰ برگ ماکسیمم با سرعت چاپ سیاه و سفید ۲۸ برگ در دقیقه و سرعت چاپ رنگی ۲۷ برگ در دقیقه است. همچنین توان کار ماهیانه‌ای برابر با ۵۰ هزار برگ در ماه دارد.

رزولوشن چاپ آن dpi600*600 بوده و زبان چاپ آن نیز HP PCL 6,HP PCL 5c,HP Postscript level 3 emulation,PDF,URF,Native Office,PWG Raster است. گفتنی است که انواع کاغذ‌های قابل استفاده در این محصول کاربردی paper(bond,brochure,colored,glossy, latterhead,photo,plain,Preprinted,prepunched,recycled,rough),Postcards,labels,nevelopes در سایزهای A4,A5,A6,B5(JIS),B6(JIS),16K می‌باشند. حافظه‌ی پرینتر ۵۱۲ مگابایت و پردازنده‌ی آن ۱۲۰۰ مگاهرتز بوده، قابلیت تغذیه‌ی خودکار (ADF) را نیز دارد. همانطور که گفتیم کپی و اسکن دیگر کاربری‌های این محصول به شمار می‌روند که اسکنر آن از نوع Flatbed-ADF و رزولوشن اپتیکال آن dpi1200*1200 است؛ همچنین عمق اسکن رنگی آن ۳۰ بیت می‌باشد. که قابلیت اسکن ۲۹ برگ سیاه و سفید و ۲۰ برگ رنگی را دارد؛ ناگفته نماند که سایز اسکن آن هم Flatbed: 216*297mm,ADF:216*356mm است. و اما کپی آن با رزولوشن ۶۰۰*۶۰۰dpi بوده و بین ۲۵ تا ۴۰۰ درصد بزرگنمایی دارد. نوع تونر یا کارتریج این دستگاه HP 416A Laserjet Toner Cartridge است که کارکرد مشکی آن ۲۴۰۰ برگ و کارکرد رنگی ۲۱۰۰ برگ در آن می‌باشد. نوع پورت‌های ارتباط آن با کامپیوتر پورت USB2.0 و پورت Ethernet بوده و قابلیت چاپ مستقیم از طریق WiFi Direct Printing را نیز دارد. از جمله اقلام همراه این دستگاه کارامد، می‌توان به کابل برق و دفترچه راهنما، اشاره کرد.

 

پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M479dw

نقد و بررسی پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M479dw :

گفتنی است که پرینتر چند کاره‌ی مدل Color Laserjet Pro MFP M479dw، یکی دیگر از پرینترهای لیزری رنگی شرکت اچ پی است که علاوه بر قابلیت چاپ رنگی، می‌تواند اسناد شما را به طور رنگی کپی و اسکن نماید. ضمن اینکه از قابلیت چاپ دو رو نیز بهره‎‌مند می‌باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این دستگاه این است که اسناد را بطور یک رو اسکن و همان اسناد را به شکل دو رو چاپ می‌کند. لازم به ذکر است که تمامی گوشی و تبلت‌های اپل و اندروید امکان اتصال به آن را داشته تا بتوانید به آسانی اسناد مورد نیاز خود را پرینت نمایید. به علاوه امکان وصل کردن USB FLASH و چاپ فایل‌ها از روی آن و اسکن مدارک و ذخیره سازی رو فلش را نیز دارد. به همین خاطر یکی از برجسته‌ترین و خوش ساخت‌ترین دستگاه‌های همه فن حریف حوزه‌ی پرینترها به حساب می‌آید. این محصول کاربر پسند مجهز به یک سینی ۲۵۰ برگی و همچنین یک سینی چند منظوره‌ی ۵۰ برگی می‌باشد که این دو سینی کاغذ می‌توانند به راحتی از یک شرکت یا دفتر اداری با حجم کاری متوسط را پشتیبانی کنند.

همانطور که در مطالب قبل اشاره کردیم این محصول دارای نمایشگر بزرگ و رنگی است که به طور لمسی بوده و امکان استفاده‌ی آسانتر از دستگاه و اپلیکیشن‌های آن را به شما می‌دهد. رزولوشن چاپ این دستگاه ۶۰۰*۶۰۰dpi است که با استفاده از تکنیک Enhanced می‌توانید تا رزولوشن ۳۸۴۰۰*۶۰۰dpi نیز چاپ نمایید؛ که این رزولوشن اسناد وتصاویر شما را با بهترین کیفیت لیزری چاپ می‌کند. نا گفته نماند که چاپ رنگی این پرینتر مثل دیگر دستگاه‌های لیزری برای چاپ عکس توصیه نمی‌شود اما برای چاپ بروشور و چارت‌ها ایده‎‌آل است. قابلیت چاپ دو رو در این دستگاه ضمن صرفه جویی در کاغذ، باعث استفاده بهینه از تایم شما نیز شده و کمک می‌کند وظایف محوله را در اسرع وقت انجام دهید. لازم است بدانید که این محصول کارامد قابلیت استفاده از کارتریج‌های با ظرفیت چاپ بیشتر آپشنال را نیز دارد که باید به صورت جداگانه خریداری نمایید.

پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M479dw

ویژگی‌های شاخص و ارزشمند پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M479dw :

۱٫      چاپی بی نظیر :

همانطور که می‌دانید داشتن یک پرینتر با کیفیت چاپ بالا و ساختاری عالی، نه تنها لازمه‌ی بعضی از کسب و کارهاست بلکه می‌تواند آنها را از دیگر رقیبان در حیطه‌ی کاری متمایز کرده و سرعت عملی چشمگیر به روند کاریشان بدهد. پرینتر اچ پی مدل  Color Laserjet Pro MFP M479dw، یکی از محصولات چندکاره و محبوب این کمپانی است که به تمام نیازهای شما به راحتی پاسخ داده و به کسب و کارتان رونق می‌دهد.

·         دقت رنگ بالا :

کاغذهای چاپ شده توسط پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M479dw، با بهره‌مندی از فناوری لیزری دستگاه دارای رنگ‌های طبیعی و بسیار دقیقی می‌باشند؛ این دقت رنگ هم در متون و هم تصاویر محسوس و البته لذت بخش می‌باشد.

 

  • وضوح چشمگیر :

لازم به ذکر است که چاپ اسناد و تصاویر در پرینتر اچ پی مدل  Color Laserjet Pro MFP M479dw، به صورتی است که دارای وضوح بسیار بالایی بوده طوری که شما به راحتی قادر به دیدن جزئیات پیچیده‌ی آنها می‌باشید.

·         کارتریج با طول عمر بالا :

استفاده از کارتریج‌های اچ پی به ویژه کارتریج پرینتر مدل  Color Laserjet Pro MFP M479dw، علاوه بر اینکه به شما فرصت چاپ بیشتری را می‌دهد کمک می‌کند که کیفیت چاپ شما همیشه در سطح قابل قبولی باشد.

·         تنظیمات چاپ هوشمند :

نا گفته نماند که پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M479dw، دارای امکاناتی مانند : روشنایی، کنتراست و کنترل رنگ است که جهت تنظیم و بهینه سازی چاپ مورد استفاده قرار می‌گیرند و به کاربر فرصت می‌دهند تا چاپی دقیق‌تر، با کیفیت‌تر و مطابق با نیاز خود داشته باشد.

پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M479dw

۲٫      سرعت و کارایی بالا پرینتر اچ پی مدل MFP M479dw :

گفتنی است که پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M479dw، علاوه بر کیفیتی که در چاپ دارد؛ سرعت عمل بالایی نیز داشته و اسناد و مدارک شما را به طور سریع و بدون تاخیر چاپ می‌نماید. که این موضوع تاثیر زیادی در استفاده‌ی بهینه از زمان و همچنین بالا رفتن بهره‌وری آن می‌شود. از جمله شاخصه‌های بارز این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

·         سرعت عمل در چاپ :

یکی از سریع ترین پرینترهای کمپانی اچ پی و محصولات موجود در بازار پرینتر مدل  MFP M479dw، است که به شما این امکان را می‌دهد تا در تایمی کوتاه تعداد زیادی از صفحات را چاپ نمایید بدون اینکه نیاز باشد زمان زیادی را منتظر بمانید.

·         سرعت اسکن :

همانطور که قبلا گفتیم پرینتر سه کاره‌ی اچ پی مدل  MFP M479dw، از کاربری اسکن نیز بهره‌مند می‌باشد که طراحی آن به صورتی است که از سرعت و دقت بالایی بهره‌مند است. این ویژگی باعث شده بتوانید اسناد و تصاویر خود را با بالاترین کیفیت در کمترین زمان اسکن نمایید.

·         تکنولوژی Instant-on :

این تکنولوژی در پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M479dw، باعث شده که دستگاه در تایم کوتاه‌تری آماده به کار شده و تایم انتظار شما برای چاپ اولین صفحه به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.

·         امکانات اتصال :

تنوع و کارایی در اتصالات بی‌سیم و شبکه‌های کابلی پرینتر اچ پی مدل  MFP M479dw، باعث شده تا شما چاپی بدون وقفه و بدون اتلاف وقت را تجربه نمایید. حتی در مواردی که درخواست‌های چاپ زیاد و به طور همزمان است نیز از کیفیت دستگاه کاسته نمی‌شود.

·         مدیریت کاغذ هوشمند :

یکی دیگر از خصوصیاتی که که تاثیر زیادی در سرعت و کارایی پرینتر اچ پی مدل  MFP M479dw، دارد این است که قابلیت تشخیص نوع و سایز کاغذ را داشته و هنگام چاپ همگانی با فرمت‌های متفاوت به طور خودکار عمل کرده و کاربر را در این راستا کمک می‌کند.

پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M479dw

۳٫      مصرف اندک جوهر پرینتر اچ پی مدل MFP M479dw :

حتماً تا به حال از این موضوع مطلع شدید که پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M479dw، یکی از مدل‌های لیزری این شرکت است؛ بنابراین در آن به جای جوهر از تونر استفاده شده است. با این حال یکی از ویژگی‌های کلیدی و برجسته‌ی آن، مدیریت بهینه‌ی تونر و کم مصرف بودن آن می‌باشد؛ در ادامه به بررسی هر چه بیشتر این موضوع می‌پردازیم.

·         تکنولوژی لیزری پیشرفته :

تکنولوژی چاپ لیزری پیشرفته در پرینتر لیزری اچ پی مدل  MFP M479dw، باعث شده دستگاه توانایی چاپ با دقت بالایی را داشته باشد در حالی که مصرف کمتری از تونر را نیز تضمین می‌نماید.

·         کارتریج‌های با طول عمر بالا :

گفتنی است که کارتریج‌هایی پرینتر اچ پی مدل  MFP M479dw، طوری طراحی شده‌اند که ظرفیت بیشتری برای تونر تجهیز شده دارند. به عبارتی یک کارتریج توانایی چاپ تعداد صفحات بیشتری را دارد.

·         تکنولوژی JetIntelligence :

این تکنولوژی در پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M479dw، باعث شده که کارایی و بهره‌وری تونر به بالاترین مقدار خود رسیده که در نهایت این موضوع منجر به کمتر شدن مصرف تونر و افزایش تعداد صفحات چاپ شده با هر کارتریج می‌گردد.

·         مدیریت هوشمند تونر :

لازم به ذکر است که این پرینتر دارای قابلیت‌های دیگری مانند اطلاع رسانی در مورد سطح تونر باقی‌مانده و همچنین هشدارهای زود هنگام به مصرف کنندگان می‌باشد که این موضوع شرایط استفاده‌ی بهتر و بهینه‌تر را از تونر فراهم می‌کند.

·         چاپ با کیفیت با مصرف کم :

لازم است بدانید که پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M479dw، حتی در حالت مصرف خیلی کم تونر نیز نتایج چاپ با کیفیتی را به شما ارائه داده و این موضوع باعص کم شدن کیفیت آن نمی‌شود.

پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M479dw

۴٫      قابلیت اتصال وای فای پرینتر اچ پی مدل MFP M479dw :

همه‌ی ما می‌دانیم امروزه دنیای دیجیتال طوری است که، یکی از مهمترین نیازهای دستگاه‌های الکترونیکی قابلیت اتصال بی‌سیم است. پرینتر اچ پی مدل Color Laserjet Pro MFP M479dw، نیز با بهره‌مندی از قابلیت اتصال وای فای توانسته است پاسخگوی نیازهای کاربران در این زمینه ‌باشد.

·         اتصال بدون سیم :

کاربران می‌توانند به آسانی و بدون نیاز به هیچ گونه کابلی تنها از طریق اتصال به وای فای به پرینتر اچ پی مدل MFP M479dw، وصل شده و اسناد و تصاویر خود را چاپ نمایند.

·         چاپ از دستگاه‌های مختلف :

شما می‌توانید با استفاده از اتصال وای فای، اسناد خود را از روی رایانه، گوشی همراه یا تبلت به طور مستقیم به پرینتر لیزری اچ پی مدل MFP M479dw، ارسال کرده و چاپ نمایید.

·         قابلیت اتصال ساده :

گفتنی است که اتصال پرینتر اچ پی مدل  MFP M479dw، به شبکه‌ی وای فای، به آسانی و حتی برای کاربرانی که تازه کار می‌باشند نیز با استفاده از روند پیکربندی ساده و مراحل اتصال گام به گام امکان پذیر می‌باشد.

·         امنیت بالا :

یکی دیگر از مزیت‌های چشمگیر پرینتر اچ پی مدل  MFP M479dw، این است که از قابلیت‌های امنیتی بالایی برخوردار بوده از همین رو به شما اطمینان می‌دهد که اطلاعات شما هنگام ارسال به دستگاه کاملاً محافظت شده و نگرانی در این باره نخواهید داشت.

نتیجه گیری :

پرینتر لیزری اچ پی مدل  MFP M479dw، یکی از گزینه‌های عالی و قابل قبول جهت رفع نیازهای چاپی برای شرکت، دفاتر کاری و حتی محیط خانه می‌باشد. از آنجایی که از تکنولوژی پیشرفته‌ی چاپ لیزری بهره‌مند است؛ قادر است که متون و تصاویر شما را با بالاترین کیفیت چاپ و تحویل دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های چشمگیر این محصول کارامد این است که قابلیت اتصال به وای فای از طریق کامپیوتر، تبلت و گوشی را نیز دارد. کیفیت چاپ بالا و دیگر ویژگی‌های کارامدی که گفتیم، این پرینتر را تبدیل به گزینه‌ای محبوب و قابل اعتماد در شرکت‌ها و دیگر محیط‌های کاری و حتی خانگی کرده است. ضمن اینکه امنیت بالای آن باعث شده کاربران با خیال راحت اطلاعات خود را ارسال کرده و چاپ نمایند. در پایان اگر در ارتباط با این مقاله سوال یا نظری داشتید با ما در میان بگذارید.

 

HP Color LaserJet Pro MFP M479dw (W1A77A)

HP Color LaserJet Pro MFP M479dw (W1A77A) تمام مشخصات فنی
کارکرد چاپ، کپی، اسکن، ایمیل
سرعت چاپ سیاه (ISO, A4) تا ۲۷ ppm ۱
سرعت چاپ رنگ (ISO) تا ۲۷ ppm ۱
صفحه اول سیاه و سفید (A4، آماده) با سرعت ۹٫۵ ثانیه ۲
صفحه اول رنگی (A4، آماده) به سرعت ۱۱٫۰ ثانیه ۲
چاپ دو رو خودکار (پیش‌فرض)
چرخه وظیفه (ماهانه، نامه ای) حداکثر ۵۰۰۰۰ صفحه ۳ (چرخه کاری به عنوان حداکثر تعداد صفحات در ماه از خروجی تصویر تعریف می شود. این مقدار مقایسه ای از استحکام محصول در رابطه با سایر دستگاه های HP LaserJet یا HP Color LaserJet را ارائه می دهد و امکان استقرار مناسب چاپگرها و MFP ها را برای برآوردن نیازهای افراد یا گروه های مرتبط.)
چرخه وظیفه (ماهانه، A4) حداکثر ۵۰۰۰۰ صفحه ۳ (چرخه کاری به عنوان حداکثر تعداد صفحات در ماه از خروجی تصویر تعریف می شود. این مقدار مقایسه ای از استحکام محصول در رابطه با سایر دستگاه های HP LaserJet یا HP Color LaserJet را ارائه می دهد و امکان استقرار مناسب چاپگرها و MFP ها را برای برآوردن نیازهای افراد یا گروه های مرتبط.)
حجم صفحه ماهانه توصیه شده ۷۵۰ تا ۴۰۰۰ ۴
کیفیت چاپ سیاه (بهترین) ۶۰۰ x 600 نقطه در اینچ، حداکثر ۳۸۴۰۰ x 600 نقطه در اینچ پیشرفته
کیفیت چاپ رنگ (بهترین) ۶۰۰ x 600 نقطه در اینچ، حداکثر ۳۸۴۰۰ x 600 نقطه در اینچ پیشرفته
زبان های چاپ HP PCL 6، HP PCL 5e، شبیه سازی HP postscript سطح ۳، PDF، URF، Native Office، PWG Raster
تکنولوژی چاپ لیزر
قابلیت اتصال، استاندارد ۱ USB 2.0 با سرعت بالا؛ ۱ میزبان USB در سمت عقب. شبکه Gigabit Ethernet 10/100/1000BASE-T; 802.3az (EEE)؛ رادیو Wi-Fi 802.11b/g/n/2.4/5 گیگاهرتز
قابلیت چاپ موبایل برنامه هوشمند HP؛ HP ePrint؛ Apple AirPrint™؛ برنامه های موبایل؛ دارای گواهینامه Mopria™ چاپ مستقیم Wi-Fi®؛ Google Cloud Print™ ۵
قابلیت های شبکه بله، از طریق اترنت داخلی ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰Base-Tx، Gigabit. اترنت متقاطع خودکار؛ احراز هویت از طریق ۸۰۲٫۱x
قابلیت بی سیم بله، وای فای دو بانده داخلی؛ احراز هویت از طریق WEP، WPA/WPA2، WPA Enterprise؛ رمزگذاری از طریق AES یا TKIP. WPS؛ ارتباط مستقیم به کمک وای – فای؛ بلوتوث کم مصرف
حداقل سیستم مورد نیاز برای مکینتاش ۲ گیگابایت فضای دیسک سخت موجود، اتصال اینترنت یا پورت USB .
کمترین سیستم مورد نیاز ۲ گیگابایت فضای هارد دیسک موجود، اتصال به اینترنت، درگاه USB، مرورگر اینترنت .
ویژگی های استاندارد ارسال دیجیتال اسکن به ایمیل با جستجوی آدرس ایمیل LDAP. اسکن به پوشه شبکه؛ اسکن به USB؛ اسکن به Microsoft SharePoint®. اسکن به کامپیوتر با نرم افزار؛ مجموعه های سریع
نمایش دادن صفحه نمایش گرافیکی رنگی (CGD) لمسی بصری ۱۰٫۹۲ سانتی متری (۴٫۳ اینچی)
سرعت پردازنده ۱۲۰۰ مگاهرتز
حداکثر حافظه ۵۱۲ مگابایت NAND Flash، ۵۱۲ مگابایت DRAM
حافظه ۵۱۲ مگابایت NAND Flash، ۵۱۲ مگابایت DRAM
سیستم عامل های سازگار سیستم عامل Windows Client (32/64 بیت)، Win10، Win8.1، Win 8 Basic، Win8 Pro، Win8 Enterprise، Win8 Enterprise N، Win7 Starter Edition SP1، UPD Win7 Ultimate، Mobile OS، iOS، Android، Mac، Apple® macOS Sierra v10.12، Apple® macOS High Sierra v10.13، Apple® macOS Mojave v10.14، درایور چاپگر گسسته PCL6، برای اطلاعات بیشتر در مورد سیستم عامل های پشتیبانی شده به ، نام محصول خود را وارد کرده و جستجو کنید، روی User Guides کلیک کنید و نام محصول خود را وارد کنید و راهنمای کاربر را جستجو کنید، نام محصول) راهنمای کاربر، بخش سیستم عامل های پشتیبانی شده، درایورهای چاپگر UPD PCL6 / PS، سیستم عامل های پشتیبانی شده را جستجو کنید.
ورودی دستکاری کاغذ، استاندارد سینی چند منظوره ۵۰ برگ، سینی ورودی ۲۵۰ برگ، تغذیه کننده خودکار اسناد ۵۰ برگ (ADF)
خروجی دستکاری کاغذ، استاندارد سطل خروجی ۱۵۰ برگ
ورودی دستکاری کاغذ، اختیاری سینی ۵۵۰ برگ اختیاری
مدیریت خروجی به پایان رسید ورق
انواع رسانه ها کاغذ (باند، بروشور، رنگی، براق، عکس، ساده، از پیش چاپ شده، از پیش پانچ شده، بازیافتی، خشن)، کارت پستال، برچسب، پاکت نامه
اندازه رسانه پشتیبانی می شود سینی ۱ سینی ۲: A4; A5; A6; B5 (JIS)؛ B6 (JIS)؛ ۱۶K (195 x 270 mm، ۱۸۴ x 260 mm، ۱۹۷ x 273 mm)؛ ۱۰ × ۱۵ سانتی متر; Oficio (216 x 340 میلی متر); کارت پستال (JIS تک، JIS دو)؛ پاکت نامه (DL، C5، B5)؛ سینی اختیاری ۳: A4. A5; A6; B5 (JIS)؛ B6 (JIS)؛ ۱۶K (195 x 270 mm، ۱۸۴ x 260 mm، ۱۹۷ x 273 mm)؛ ۱۰ × ۱۵ سانتی متر; Oficio (216 x 340 میلی متر); کارت پستال (JIS تک، JIS دو)؛ دستگاه دوبلکس اتوماتیک: A4; B5; 16K (195 x 270 mm، ۱۸۴ x 260 mm، ۱۹۷ x 273 mm)؛ Oficio (216 × ۳۴۰ میلی متر)
اندازه رسانه، سفارشی سینی ۱: ۷۶ × ۱۲۷ تا ۲۱۶ × ۳۵۶ میلی متر. سینی ۲، سینی اختیاری ۳: ۱۰۰ × ۱۴۸ تا ۲۱۶ × ۳۵۶ میلی متر
نوع اسکنر تخت مسطح، ADF
فرمت فایل را اسکن کنید PDF; JPG; TIFF
وضوح اسکن پیشرفته تا ۱۲۰۰ x 1200 dpi
وضوح اسکن، نوری تا ۱۲۰۰ x 1200 dpi
اندازه اسکن (ADF)، حداکثر ۲۱۶ × ۳۵۶ میلی متر
اندازه اسکن (ADF)، حداقل ۱۰۲ × ۱۵۲ میلی متر
اندازه اسکن، حداکثر ۲۱۶ x 297 میلی متر
سرعت اسکن (عادی، A4) حداکثر ۲۹ برگ در دقیقه (سیاه و سفید)، تا ۲۰ برگ در دقیقه (رنگی)
ظرفیت تغذیه خودکار اسناد استاندارد، ۵۰ ورق بدون حلقه
اسکن ADF دوبلکس خیر
تکنولوژی اسکن سنسور تصویر تماسی (CIS)
سرعت کپی (سیاه، کیفیت معمولی، A4) حداکثر ۲۷ cpm ۶
سرعت کپی (رنگی، کیفیت معمولی، A4) حداکثر ۲۷ cpm ۶
وضوح کپی (متن سیاه) حداکثر ۶۰۰ x 600 dpi
وضوح کپی (متن رنگی و گرافیک) حداکثر ۶۰۰ x 600 dpi
کپی، حداکثر حداکثر ۹۹۹ نسخه
تنظیمات کاهش / بزرگنمایی را کپی کنید ۲۵ تا ۴۰۰ درصد
تنظیمات دستگاه کپی کپی شناسنامه؛ تعداد رونوشتها؛ تغییر اندازه (از جمله ۲-Up)؛ روشن تر/تیره تر؛ بهبودها؛ اندازه اصلی؛ حاشیه صحافی؛ گردآوری انتخاب سینی؛ دو طرفه؛ کیفیت (پیش نویس / عادی / بهترین)؛ ذخیره تنظیمات فعلی؛ بازیابی پیش فرض های کارخانه
مصرف برق ۵۵۰ وات (چاپ فعال)، ۲۰ وات (آماده)، ۰٫۷ وات (خواب)، ۰٫۷ وات (خاموش/روشن خودکار)، ۰٫۰۶ وات (خاموش خودکار/روشن دستی)، ۰٫۰۶ وات < /span>(خاموش) ۷
قدرت ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت: ۲۲۰ تا ۲۴۰ VAC (+/- 10%)، ۵۰/۶۰ هرتز (+/- ۳ هرتز)
محدوده رطوبت عملیاتی ۱۰ تا ۸۰ درصد RH (غیر متراکم)
محدوده رطوبت عملیاتی توصیه شده ۳۰ تا ۷۰ درصد RH (غیر متراکم)
محدوده دمای عملیاتی ۱۰ تا ۳۲٫۵ درجه سانتی گراد
سازگار با فرشته آبی بله، Blue Angel DE-UZ 219 — فقط در صورت استفاده از منابع اصلی HP تضمین می شود
شماره مصرف برق معمولی (TEC). فرشته آبی: ۱٫۰۸۴ کیلووات ساعت در هفته. Energy Star 3.0: 0.358 kWh/Week ۸
فناوری ویژگی صرفه جویی در انرژی فناوری روشن/خاموش خودکار HP؛ فناوری فوری
برچسب های زیست محیطی CECP; ENERGY STAR® واجد شرایط نقره ای EPEAT®
دارای گواهینامه ستاره انرژی آره
ایمنی IEC 60950-1:2005+A1:2009+A2:2013/EN 60950-1:2006+A11:2009+A1:2010+A12:2011+A2:2013. IEC 60825-1:2014/EN 60825-1:2014 (محصول لیزر/LED کلاس ۱)؛ IEC 62479:2010/EN 62479:2010
مدیریت امنیت راه‌اندازی امن، یکپارچگی میان‌افزار امن، یکپارچگی کد زمان اجرا، EWS محافظت‌شده با رمز عبور، مرور امن از طریق SSL/TLS 1.0، TLS 1.1، TLS 1.2. IPP بیش از TLS؛ شبکه: فعال/غیرفعال کردن پورت ها و ویژگی های شبکه، غیرفعال کردن پروتکل و سرویس استفاده نشده، SNMPv1، SNMPv2، و SNMPv3، تغییر رمز عبور جامعه. HP ePrint: HTTPS با اعتبار گواهی، احراز هویت اولیه دسترسی HTTP، احراز هویت SASL. احراز هویت و مجوز LDAP: فایروال و ACL، قفل پانل کنترل، پیکربندی گواهی ها، چاپ پین UPD، Syslog، سیستم عامل امضا شده، تنظیمات سرپرست، کنترل دسترسی، احراز هویت ۸۰۲٫۱x (EAP-TLS و PEAP)، احراز هویت از طریق WEP، WPA/WPA2 شخصی، WPA2-شرکتی؛ رمزگذاری از طریق AES یا TKIP؛ ذخیره سازی داده های رمزگذاری شده؛ پاک کردن امن داده ها؛ به روز رسانی خودکار سیستم عامل؛ چاپ رمزگذاری شده ایمن از طریق فضای ذخیره کار اختیاری، سازگار با HP JetAdvantage Security Manager اختیاری، IPPS
حداقل ابعاد (W x D x H) ۴۱۶ x 472 x 400 میلی‌متر
حداکثر ابعاد (W x D x H) ۴۲۶ × ۶۵۲ × ۴۱۴ میلی متر
وزن ۲۳٫۳ کیلوگرم
آنچه در جعبه است HP Color LaserJet Pro M479dw; 4 کارتریج HP LaserJet Toner از پیش نصب شده (مشکی ۲۴۰۰ صفحه، مقدماتی – فیروزه ای، سرخابی، زرد: ۱۲۰۰ صفحه)؛ اسناد درون جعبه (راهنمای شروع، نصب پوستر)؛ کارت گارانتی (در صورت نیاز)؛ اتصال به اینترنت برای راه اندازی چاپگر لازم است. نرم افزار چاپگر HP در http://www.hp.com/support موجود است. سیم برق؛ کابل USB ۹
تعداد کارتریج چاپ ۴ (هر ۱ عدد مشکی، فیروزه ای، سرخابی، زرد)
کارتریج های جایگزین کارتریج تونر لیزر جت مشکی HP 415A (2400 صفحه) W2030A; تونر کارتریج HP 415A Cyan LaserJet (2100 صفحه) W2031A; کارتریج تونر لیزر جت زرد HP 415A (2100 صفحه) W2032A; تونر کارتریج HP 415A Magenta LaserJet (2100 صفحه) W2033A; تونر کارتریج HP 415x Black LaserJet (7500 صفحه) W2030X; تونر کارتریج HP 415x Cyan LaserJet (6000 صفحه) W2031X; کارتریج تونر لیزر جت زرد HP 415x (6000 صفحه) W2032X; تونر کارتریج HP 415x Magenta LaserJet (6000 صفحه) W2033X
گارانتی سازنده یک سال، روز کاری بعدی، گارانتی در محل. گزینه های گارانتی و پشتیبانی بسته به محصول، کشور و الزامات قانونی محلی متفاوت است.

 

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>