hp laserjet pro mfp m426fdn printer

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro MFP M426fdn

معرفی پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro MFP M426fdn

 

سال‌هاست که شاهد پیشرفت روز افزون تکنولوژی در تمام عرصه‌ها هستیم .و این باعث شده است که زندگی بسیاری از انسان‌ها تحت تاثیر قرار بگیرد. درست است که این تکنولوژی‌ها تاثیرات منفی و مضری را هم برای انسان‌ها دارند. اما از مزایای آن به هیچ وجه نباید عبور کرد. در واقع این مزایا باعث شده است که ما کارهایمان را سریع‌تر و با کیفیت بسیار بیشتری نسبت به قبل انجام دهیم. و نهایت لذت را از انجام آن‌ها ببریم.یکی از این برندها که ای اواخر به درجات بالایی رسید و حسابی محبوب شد، شرکت اچ پی می‌باشد. موفقیت این شرکت و استقبال خوب مردم از محصولاتش را هرگز نباید نادیده گرفت. یکی از برترین پرینترهایی که اچ پی تولید می‌کند، پرینتر لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro MFP M426fdn است.

معرفی شرکت اچ پی:

HP-Logo-history

HP-Logo-history

عجیب است بدانید که اچ پی یکی از قدیمی‌ترین برندها در حوزه فناوری به حساب می‌آید. این شرکت کار خود را در سال ۱۹۳۹ میلادی آغاز کرد. این بدان معناست که اکنون ۸۲ سال از تاسیس آن می‌گذرد و سال به سال به محبوبیتش افزوده می‌شود. البته این برند ابتدا کار خود را با نام هیولت پاکارد آغاز کرد. حدودا ۶ سالی می‌شود که صاحبان این شرکت تصمیم گرفته‌اند تا نام آن را به اختصار و با نام اچ پی به کار ببرند. و این اسم بر سر زبان‌ها هم افتاد. دفتر مرکزی این شرکت در ایالت متحده آمریکا واقع شده است .و شعبه‌های گوناگونی هم از آن در سر تا سر جهان به چشم می‌خورد.

معرفی پرینتر اچ پی HP LaserJet Pro MFP M426fdn:

hp laserjet pro mfp m426fdn printer

hp laserjet pro mfp m426fdn printer

این پرینتر اچ پی از محصولات مشهور و پرطرفدار شرکت اچ پی به شمار می‌رود. که سالانه مقدار زیادی از آن فروخته می‌شود. این پرینتر از نوع لیزری است و به وسیله‌ی آن قادر به انجام اموری همچون فکس، پرینت، اسکن و کپی بپردازید و لذت ببرید. البته فراموش نکنید که پرینتر لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro MFP M426fdn صرفا از چاپ‌ها سیاه و سفید پشتیبانی می‌کند. معمولا از چنین پرینترهایی در منازل استفاده نمی‌شود. و بیشتر برای اداره‌ها کاربرد دارد که دلیل آن هم کاملا مشخص است. این پرینتر برای مصارف بالا ساخته شده است؛ به گونه‌ای که حدودا ۸۰ هزار برگه توسط آن در ماه چاپ می‌شود و این یکی از برترین مزایایش می‌باشد.

مشخصات کلی:

hp laserjet pro mfp m426fdn printer

hp laserjet pro mfp m426fdn printer

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro MFP M426fdn دارای صفحه نمایشی به صورت رنگی است و گزینه‌های مختلف در آن نمایان می‌شود. با انتخاب هر یک از گزینه‌ها، کارهای مختلفی که در بالا به آن‌ها اشاره داشتیم، صورت خواهد گرفت. این پرینتر به حدی قدرت دارد که برای استفاده در چندین شبکه کامپیوتری به کار می‌رود و شما می‌توانید مدیریت خوبی با آن در شرکت خود داشته باشید. گفتیم که نمایندگی اچ پی پرینترهای گوناگونی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، اما HP LaserJet Pro MFP M426fdn را باید از بهترین‌ها دانست. در کناره‌های این دستگاه‌ هم دکمه‌هایی دیده می‌شود که کار را برای شما راحت‌تر می‌کند.

شکل، ظاهر، رنگ، ابعاد و وزن پرینتر:

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro MFP M426fdn به شکل مکعب مستطیل هستند و اندازه چندان بزرگی ندارند که این قضیه شما را در حمل آن کمک می‌کند. اکثر این پرینترها به رنگ سفید هستند و از لحاظ زیبایی هم حرف‌هایی برای گفتن دارند. ابعاد این پرینترهای ۳۲۳ × ۳۹۰ × ۴۲۰ میلی‌متر است و تنها ۱۲٫۸۵ کیلوگرم وزن دارد. نصب و راه‌اندازی این پرینتر اچ پی به راحتی انجام می‌گیرد و اصلا نباید نگران این موضوع باشید. البته پیشنهاد ما این است که برای جابه‌جایی آن از فرد دیگری هم کمک بگیرید.

قیمت، آپشن‌ها و امکانات عملکردی:

hp laserjet pro mfp m426fdn printer

hp laserjet pro mfp m426fdn printer

پرینترهای ذکر شده از شرکت اچ پی هم‌اکنون با قیمتی در حدود ۳۵ میلیون تومان در دسترس قرار می‌گیرد. با این که این پرینترهای قیمت‌های نسبتا بالایی دارند. اما به دلیل چندکاره بودن و همچنین کیفیت بالا، از خریدشان پشیمان نخواهید شد. افرادی که نسبت به خرید این پرینتر اقدام کرده‌اند، همواره از عملکرد آن رضایت داشته‌اند.

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro MFP M426fdn ظرفیت مناسبی در سینی دارند. و بیشتر از ۲۵۰ برگ را در خود جای می‌دهند. قابلیت تغدیه خودکار نیز نکته دیگری است که در آن مشاهده می‌شود. حافظه این پرینترهای ۲۵۶ مگابایت است و با پردازنده ۱۲۰۰ مگاهرتز، دست شما را برای عمل چاپ باز خواهد گذاشت. در پایان باید به قابلیت چاپ  دو رو و ADF این دستگاه‌ها اشاره کرد که آن هم رضایت مشتریان را در بر داشته است.

خوشبختانه کیفیت ساخت این پرینترها بسیار خوب است. و تمام مشتریان هم به این موضوع واقف هستند. در صورتی که چنین پرینتری را تهیه نمایید، تا سال‌ها می‌توانید از سلامت آن مطمئن باشید و از مصرفش لذت ببرید.

این پرینترها از اسکنر تخت بهره‌مند هستند که در سایز کاغذ Letter بوده و با سیستم تغذیه اتوماتیک همراه می‌باشد. بنابراین اسکن در آن‌ها هم به صورت Legal و هم دو رو امکان‌پذیر است. اتصال این پرینتر به شبکه خانگی به وسیله‌ درگاه Ethernet صورت می‌گیرد و انجام آن هم بسیار ساده است. البته توضیحات مربوط به این قضیه در دفترچه آن آورده شده است و توصیه می‌کنیم حتما نگاهی به آن داشته باشید. استفاده از سرویس‌های ابری یا همان کلاود و یا درگاه USB نیز برایتان شدنی خواهد بود.

 

 

 

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

One thought on “پرینتر لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro MFP M426fdn

  • By محمدی - Reply

    با سلام لطفا در خصوص ارسال فاکس به شماره هایی که بعد از جوابدهی اپراتور داخلی نیز گرفته شود راهنمایی فرمائید

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>