hp 255 G7-R3C

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ‌پی مدل ۲۵۵ G7-R3C

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ پی مدل ۲۵۵ G7-R3C

مقدمه

امروزه وجود برندهای مختلف در زمینه تکنولوژی باعث شده، کاربران برای خریدن لپ‌تاپ سردرگم باشند .که در ابتدا به سراغ کدام برند بروند. اما با مطالعه کوتاه تاریخچه شرکت اچ‌پی متوجه تفاوت آن با دیگر برندهای موجود در بازار می‌شوند. شرکت اچ پی، یک ابر شرکت آمریکایی است، که جزء با قدمت‌ترین برندهای فعال در زمینه تکنولوژی و کامپیوتر است .که علاوه بر تولید لپ‌تاپ، انواع پرینتر، کامپیوتر و غیره می‌باشد. اچ‌پی در جدیدترین محصول خود یعنی لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ‌پی مدل ۲۵۵ G7-R3C، با استفاده از ویژگی سخت‌افزاری مناسب. محصولی مناسب برای کارهای روزانه و تماشای فیلم روانه بازار کرده است. همیشه در تولید محصولات خود نظر کاربران را در نظرگرفته و همواره محصولات این شرکت، پاسخگوی سلیقه و نیاز کاربران بوده است.

شرکت اچ‌پی امروزه با تولید و عرضه محصولات باکیفیت و کاربرپسند توانسته اعتماد کاربران را جلب کرده .و یکی از محبوب‌ترین شرکتهای سازنده محصولات تکنولوژی در جهان شده است. از جمله تولیدات شرکت اچ‌پی عبارتند از: لپ‌تاپ، دوربین‌های دیجیتال، رایانه، تلویزیون، پرینتر، تلفن همراه.

hp 255 G7-R3C

hp 255 G7-R3C

طراحی

در خرید لپ‌تاپ اولین موضوعی که نظر مشتری را جلب می‌کند ظاهر شیک و جذاب محصول می‌باشد. این لپ‌تاپ با طراحی زیبا و وزن سبک و مناسب برای حمل. باعث شده است که دانشجویان و کسانیکه برای مصارف خانگی به لپ‌تاپ احتیاج دارند. این مدل را بعنوان ایده‌آل‌ترین انتخاب، برگزینند. لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ‌پی مدل G7-R3C 255 در ابعاد ۲۲*۲۴۶*۳۷۶ میلی‌متر و وزن حدود دو کیلوگرم، با ضخامت ۲٫۲ میلی‌متری می‌باشد.

با این ویژگی‌ها و ضخامت، این محصول برای کاربران خانگی، اداری و دانشجویی مناسب می‌باشد. همچنین بدنه این دستگاه تماما از پلاستیک ساخته شده و رنگ آن خاکستری است و مقاوم در برابر خط و خش می‌باشد. همچنین لپ‌تاپ اچ‌پی مدل G7-R3C 255، دارای تاچ‌پدی است که از ۳ بخش تشکیل شده .و شامل صفحه لمسی و کلید چپ و راست است که از دقت بالایی برخوردار است. این لپ‌تاپ شامل پورت‌های ورودی و خروجی می‌باشد. از جمله: درایو نوری، درگاه  USB و  درگاه HDMI، پورت شبکه، اتصال وایفای و بلوتوث.

صفحه نمایش Full HD

hp 255 G7-R3C

hp 255 G7-R3C

اگر شما جزء افرادی هستید که دوست دارید .به تنهایی و با بهره‌گیری از لپ‌تاپ به تماشای فیلم و سریال بپردازید. به اولین قسمتی که در لپ‌تاپ توجه می‌کنید. صفحه نمایش آن و همچنین وضوح تصویر یا همان رزولوشن صفحه نمایش می‌باشد. همانطور که مشخص است صفحه نمایش لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ‌پی مدل ۲۵۵ G7-R3C برابر با ۱۵٫۶ اینچ است. همچنین نوع صفحه نمایش لپ تاپ در این مدل WLED Backlit و دقت صفحه نمایش HD با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل می‌باشد. این لپ‌تاپ برای تماشای فلیم و سریال و کاربرد مولتی مدیا بسیار مناسب می‌باشد.زیرا از کیفیت رنگ و تصویر خوبی برخوردار است.

پردازنده مرکزی

همانطور که می‌دانید پردازنده مرکزی یا همان CPU، در ساده‌ترین توضیح، وظیفه اجرای تمام دستورات کامپیوتر را دارد و همچنین آن‌ها را تفسیر می‌کند. این محصول از سری G7 225، دارای پردازنده مرکزی با قدرت ۴ هسته‌ای و ۸ تردی AMD Ryzen 5 3500U است .که این محصول را برای تماشای انواع فیلم، مدیریت اسناد شخصی و ویرایش ساده تصاویر و ویدئوها تبدیل کرده است. CPU  در واقع رابطه مستقیمی با سرعت انجام دستوراتی که به لپ‌تاپ می‌دهید دارد.  CPU دستورات را از رم می‌گیرد و کدگشایی و پردازش می‌کند و تحویل لپ‌تاپ می‌دهد. سی پی یو در انواع مختلف برای لپ‌تاپ گرفته تا موبایل هوشمند، تبلت و تلویزیون‌های هوشمند وجود دارد.

پردازنده گرافیکی

قطعا برای شما هم پیش آمده است که در هنگام خرید کامپیوتر و یا لپ‌تاپ اولین سوالی که از شما می‌شود. اینست که برای چه کاری احتیاج به لپ‌تاپ یا کامپیوتر دارید. اگر برای کارهای گرافیکی بخواهید قطعا فروشنده به توضیح کارت گرافیک می‌پردازد. کارت گرافیک یا همان پردازنده گرافیکی در واقع قطعه‌ای است که برای پردازش و رندرینگ تصاویر در کارتهای گرافیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. سازنده کارت گرافیک در این محصول شرکت اچ‌پی، AMD است و مدل آن Radeon Vega 8 Graphics می‌باشد. همچنین حافظه‌ای که برای این پردازنده گرافیکی اختصاص داده شده است برابر با ۲ گیگابایت می‌باشد.

اجرای ساده و روان برنامه با رم ۸ گیگابایتی

hp 255 G7-R3C

hp 255 G7-R3C

حافظه رم استفاده شده در لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ‌پی مدل ۲۵۵ G7-R3C برابر با ۸ گیگابایت می‌باشد که از نوع DDR4 با فرکانس ۲۴۰۰ مگاهرتز است. از ویژگی بارز این مدل رم می‌توان به مصرف کم و سرعت بالای آن اشاره کرد. همچنین این لپ‌تاپ مانند تمامی دستگاه‌ها قابلیت ارتقاء رم را دارد و در صورتیکه شما احتیاج به رم بیشتری داشته باشید. براحتی با ارتقاء حافظه رم می‌توانید نیاز خود را برطرف نمایید. حافظه رم همانند حافظه داخلی جز مواردی است که کاربران به آن اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

حافظه داخلی

hp 255 G7-R3C

hp 255 G7-R3C

ممکن است شما از آن دسته افراد باشید که در هنگام خرید موبایل یا لپ‌تاپ به اولین موردی که توجه می‌کنید حافظه داخلی باشد. حافظه داخلی از جمله مواردی است که برای افرادی که به ذخیره فایل‌ها اهمیت می‌دهند. بسیار مهم است، باید بگوییم که این لپ‌تاپ اچ‌پی با بهره‌مندی از حافظه داخلی ۱ ترابایت از نوع هارد دیسک، از آن محصولاتی است که شما براحتی می‌توانید برای ذخیره فایل‌های شخصی و تصاویر خود به آن اعتماد کنید .و بدون نگرانی از کمبود فضا، با خیال راحت مواردی که دوست دارید ذخیره شوند را در لپ‌تاپ خود نگهداری کنید .و هر زمان که احتیاج داشتید به آسانی به آنها دسترسی پیدا کنید.

باتری

قطعا می‌دانید که برای خرید دستگاه‌‌های الکترونیکی مهم‌ترین و دغدغه‌مندترین عامل بعد از برند خوب، باتری مورد استفاده است. باتری لپ تاپ به‌کار برده شده در این لپ‌تاپ از نوع لیتیوم یونی ۳ سلولی با ظرفیت ۴۱ وات ساعت و عمر باتری هم حدود ۱۰ ساعت است. مزیت باتری لیتیوم یونی در این است که اولا میزان ساعت کاری بیشتر است و دوما چند سلولی هستند. در باتری لپ‌تاپ هر سلول یک باطری جداست. باتری لیتیوم یونی نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر از عمر مفید بیشتری برخوردار است .و همچنین بمدت ۱۰ ساعت لپ‌تاپ را روشن نگه می‌دارد.

قیمت

hp 255 G7-R3C

hp 255 G7-R3C

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ‌پی مدل ۲۵۵ G7-R3C، با بهره‌مندی از ویژگی سخت‌افزاری قدرتمند .و طراحی زیبا و همچنین قیمت بسیار مناسب برای دانشجویان عزیز انتخاب خوبی می‌تواند باشد. و همانطور که گفتیم این محصول مناسب برای مصارف خانگی و مولتی مدیا می‌باشد. شما با خرید این محصول جدید از برند HP، می‌توانید براحتی فیلم‌ها و ویدئوهای دلخواه خود را ذخیره .و در صورت نیاز از آن استفاده نمایید. در مجموع اگر شما به دنبال خرید لپ‌تاپی مقرون‌ به صرفه اما در عین حال با کیفیت و ظاهری شیک هستید. لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی HP مدل G7-R3C 225، برای شما بسیار مناسب می‌باشد.

حرف آخر و نتیجه گیری

در این مبحث، به بررسی لپ‌تاپ سری G7-R3C 255  از برند HP پرداختیم، لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ‌پی مدل ۲۵۵ G7-R3C ، با وزن سبک و طراحی زیبا و ضخامت ۲٫۲ میلی‌متری، قابلیت حمل آسان را دارد و برای مصارف خانگی و کاربری عمومی انتخاب بسیار مناسبی است، همچنین پورت‌های ورودی و خروجی این دستگاه تنوع بالایی دارد و بدنه پلاستیکی در کنار کیبورد مشکی رنگ جذابیت خاصی به ظاهر لپ‌تاپ اچ‌ پی داده است، همچنین داشتن حافظه ۱ ترابایت و کاربری مولتی مدیا، این لپ‌تاپ را برای کسانیکه علاقه به تماشای فیلم دارند، مناسب کرده است. امیدوارم با مطالعه دقیق بررسی لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ‌ پی مدل G7-R3C 225 بتوانید، بهترین انتخاب را داشته باشید و لپ‌تاپ مورد نیاز خود را از نمایندگی اچ پی خریداری نمائید.

 

Click to rate this post!
[Total: 2 Average: 2.5]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>