DW2196-C - NB

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ‌پی مدل DW2196-C – NB

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ‌پی مدل DW2196-C – NB

یکی از بهترین انواع لپ تاپ ها، لپ تاپ  ۱۵٫۶ اینچی می باشد که چندمنظوره برای محیط کاری وغیره است؛ یکی از جدیدترین مدل این نوع لپ تاپ Dw2196 می باشد که قصد داریم برای شما این محصول جدید را معرفی نماییم. لذت کار با لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ‌پی مدل DW2196-C – NB بسیار خوشایند است و بدنه لپ تاپ جدید این نوع برند از پلاستیک مقاوم در برابر خش می باشد؛ همچنین از روکش مات برخوردار است که می توانید از آن در محیط های مختلفی استفاده کنید.

 

پردازنده مرکزی

DW2196-C - NB

DW2196-C – NB

پردازنده مرکزی یکی از مشخصه های یک لپ تاپ می باشد. توجه داشته باشید که در لپ تاپ های جدید و امروزی، به ندرت می توانیم پردازنده مرکزی را تعویض نماییم.این قطعه مهم در لپ تاپ ها، اطلاعات را مورد پردازش قرار می دهند. پردازنده شرکت intel از شرکت های دیگر برتر می باشد.

سازنده پردازنده مرکزی لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ‌پی مدل DW2196-C – NB شرکت intel  است که یک شرکت معتبر در این زمینه می باشد؛ سری پردازنده این لپ تاپ Core i3  است در دسته پردازنده های کم مصرف قرار می گیرد و برای انجام کارهای مختلف قابل استفاده است.

به طور کلی، این لپ تاپ ها کاملا مقرون به صرفه هستند و به عبارت امروزی کار راه انداز خواهند بود. اما باید توجه داشته باشید که اگر وسیله ای می خواهید تا با آن به انجام بازی های مختلف بپردازید، لپ تاپ هایی با این نوع پردازنده به هیچ عنوان مناسب شما نخواهند بود و خرید آن پیشنهاد نمی شود.

مدل پردازنده  G11005 است و حافظه کش این لپ تاپ اچ پی ۴ مگابایت می باشد که عملکرد حافظه کش بسیار به رم شباهت دارد. هرچه مقدار حافظه کش زیاد باشد داده های بسیاری را می تواند در خود نگهداری کند. محدوده سرعت پردازنده حدود ۸/۲ گیگاهرتز و فرکانس پردازنده حدودا ۲/۱ الی ۴/۳ گیگا هرتز می باشد.

 

پردازنده گرافیکی 

بسیاری از پردازنده های امروزی با واحد گرافیکی سنجیده می شود و معمولا واحد پردازنده گرافیکی نقش چندانی در پردازش اطلاعات سنگین ندارد. اما اگر قصد دارید بازی ویدیویی انجام بدهید به پردازنده گرافیکی نیاز دارید.

سازنده پردازنده گرافیکی لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ‌پی مدل DW2196-C – NB ، شرکت NVIDIA می باشد‌؛ حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی حدودا ۲ گیگابایت است.

 

رم 

ظرفیت حافظه لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ‌پی مدل DW2196-C – NB حدودا ۸ گیگابایت می باشد و نوع حافظه ازDDR4 می باشد.

رم یک قطعه حیاتی در بین قطعات سخت افزاری در لپ تاپ hp می باشد که بعد از روشن شدن دستگاه به کار می آید. رم در مدل ها و برند های مختلفی برای لپ تاپ به کار می رود. بسیاری از مشتریان در هنگام خرید لپ تاپ ممکن است اطلاعاتی در مورد رم نداشته باشند.

همانطور که می دانید، رم لپ تاپ قابل ارتقاء است و در صورتی که شما رم لپ تاپ را ارتقا بدهید، کارایی آن افزایش پیدا می کند. برای ارتقاء رم لپ تاپ اچ‌‎پی، توصیه میشود که به نمایندگی های اچ‌پی در سراسر کشور مراجعه کنید تا به مشکل خاصی برنخورید.

در هنگام خرید رم لپ تاپ حتما به نوع اطلاعات سیستم توجه نمایید و سعی کنید رم با کیفیت بالا را خریداری نمایید.

 

حافظه 

میزان حافظه لپ تاپ شما با توجه به کارایی و هزینه هایی که قصد دارید در هنگام خرید لپ تاپ پرداخت کنید بستگی دارد. و به عبارتی برنامه های حرفه ای و نرم افزارهای مهندسی با پروژه های سنگین به حافظه بیشتری نیاز دارند.

حافظه داخلی لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ‌پی مدل DW2196-C – NB یک۱ ترابایت معادل ۱۰۰۰ گیگابایت است. که نیاز های ابتدایی شما را برطرف می سازد. همچنین نوع حافظه این لپ تاپ اچ‌پی هیبریدی است که ویژگی های مخصوص به خودش را دارد.

لازم به ذکر است که در کنار ۱ ترابایت حافظه داخلی HDD، ۲۵۰ گیگابایت حافظه SSD نیز وجود دارد.

 

صفحه نمایش

DW2196-C - NB

DW2196-C – NB

اندازه صفحه نمایش لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ‌پی مدل DW2196-C – NB حدودا ۱۵٫۶ اینچ است. و صفحه نمایش مات می باشد. توجه داشته باشید که صفحه نمایش این لپ تاپ لمسی نیست و نوع آن WLED Backlit است.

صفحه نمایش بیشتر لپ تاپ های متوسط، حدودا ۱۵ اینچ است. اگر در طول روز از لپ تاپ استفاده های زیادی می کنید. بهتر است لپ تاپ هایی را بخرید که صفحه نمایش بزرگ تری دارند و نگاه کردن به صفحه نمایش آن ها، راحت تر است.

صفحه لپ تاپ از پیکسل ساخته شده است و هرچه پیکسل شما بزرگ تر باشد. صفحه نمایش لپ تاپ شما هم واضح تر است. البته توجه داشته باشید که صفحه نمایش های بزرگ تر که کیفیت تصویر بهتری دارند. انرژی بیشتری مصرف می کنند و به همین دلیل ممکن است نیاز به شارژ بیشتری داشته باشند.

 

طراحی 

DW2196-C - NB

DW2196-C – NB

DW2196-C - NB

DW2196-C – NB

ابعاد این لپ تاپ ۳۵۸x242x19 میلی‌متر است که حدودا ۱٫۷ کیلوگرم وزن دارد. این لپ تاپ فاقد درایو نوری می باشد و از وبکم و اسپیکر برخوردار خواهد بود.

 

قیمت

قیمت لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ‌پی مدل DW2196-C – NB در فروشگاه های سراسر کشور متفاوت است. و ممکن است فروشگاهی آن را با ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان ارزان تر. نسبت به سایر فروشگاه ها به فروش برساند.

به طور کلی، قیمت لپ تاپ ۱۶ میلیون تومان است. که می توانید آن را با گارانتی های ۱۲ ماهه یا بیشتر خریداری کنید. داشتن گارانتی یکی از مهم ترین ویژگی های لپ تاپ و سایر لوازم الکترونیکی ها است.

 

نتیجه گیری اجمالی

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی اچ‌پی مدل DW2196-C – NB یکی از جدید ترین محصولات این برند اچ پی محسوب می شود که ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد.

این لپ تاپ چند منظوره است و فقط مخصوص انجام کار های مشخص شده ای نیست. یعنی شما می توانید در خانه با توجه به نیاز هایتان از آن استفاده کنید. و یا اینکه در محل کار، بتوانید کار های مربوط به شغلتان را با آن پیش ببرید.

به هر حال اگر به دنبال لپ تاپی هستید که نیاز هایتان را برطرف کند . و بتوانید آن را با قیمت مناسب خریداری کنید، لپ تاپ۱۵٫۶ اینچی اچ‌پی مدل DW2196-C – NB به شما پیشنهاد می شود. شما میتوانید این لپ تاپ را از نمایندگی اچ پی خریداری کنید.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>