تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر اچ پی

برند اچ پی دیگر نیازی به معرفی ندارد. زیرا این برند تا کنون توانسته است انواع محصولات خود را با بهترین کیفیت عملکردی و مناسب‌ترین قیمت .در طیف وسیعی و تنوع بالا تولید و به کاربران خود عرضه کند. کیفیت، سرلوحه اصلی تمامی فعالیت‌های شرکت اچ پی از ابتدا تا کنون بوده است .و همیشه کیفیت را اساس کار خود قرار دادند. همچنین انواع لپ تاپ یا پرینتر‌های شرکت اچ پی در رنج‌های قیمتی متفاوتی تولید و عرضه می‌شوند .در نتیجه این برند علاوه بر ارائه کیفیت بالا، برای کاربران خود نیز احترام ویژه‌ای قائل است .و آن‌ها را لایق بهترین‌ها می‌داند. البته ویژگی‌های برند اچ پی فقط در کیفیت بالا و قیمت مناسب خلاصه نمی‌شود. این برند خدمات تعمیراتی ویژه نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد .تا در صورت مواجهه با خرابی می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. یکی از این خدمات، تعمیر پرینتر اچ پی می‌باشد.

 

نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی:

تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر اچ پی

همانطور که گفتیم، برند اچ پی برای کاربران خود احترام زیادی قائل است و همیشه تلاش می‌کند تا بهترین خدمات و کالا‌ها را در اختیار آن‌ها قرار دهد. نمایندگی تعمیرات اچ پی یکی از چندین خدمات تعمیراتی این برند به حساب می‌آید. این نمایندگی علاوه بر فروش انواع پرینتر‌های خود، انواع خدمات تعمیراتی به صورت تخصصی را نیز ارائه می‌دهد. در نتیجه کاربران می‌توانند به راحتی از این خدمات تعمیراتی بهره‌مند شوند و تعمیر پرینتر اچ پی خود را با اطمینان کامل به این مجموعه بسپارند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این نمایندگی می‌پردازیم.

 

ویژگی‌های نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی:

اصلاً با خودتان فکر کردید که چرا باید به نمایندگی مراجعه کنید؟ چرا نباید به مراکز برقی تعمیرات پرینتر اچ پی  در منزل محل سکونت خود مراجعه کنید؟ اصلاً به هزینه‌های تعمیر پرینتر خود توسط نمایندگی فکر کرده‌اید؟ این سؤالات قطعاً در ذهن شما به وجود می‌آیند و به دنبال پاسخ مناسب برای آن‌ها هستید. در ادامه می‌خواهیم به بررسی ویژگی‌های منحصربه‌فرد نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی بپردازیم. در نتیجه شما می‌توانید با اطلاع کامل از این ویژگی‌ها، به بهترین شکل تصمیم خود را برای مراجعه به نمایندگی تعمیر اچ پی  بگیرید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

تعمیر در محل:

تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر اچ پی

شاید بتوانیم بهترین و منحصربه‌فردترین ویژگی نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی را ارائه خدمات تعمیر در محل بدانیم. همانطور که از اسمش پیداست، نمایندگی اچ پی خدمات تعمیراتی خود را در محل سکونت شما ارائه می‌دهد. تعمیر در محل پرینتر اچ پی  بسیار مورد توجه کاربران این برند قرار گرفته است. زیرا دیگر نیازی به تردد‌های شهری مکرر برای تعمیر پرینتر نیست. همچنین دیگر نگرانی از بابت اتلاف وقت خود نیز نخواهید داشت و می‌توانید در وقت خود بسیار صرفه‌جویی کنید. همچنین دردسر‌های حمل و نقل پرینتر‌ها در وزن‌ها و ابعاد مختلف قطعاً یکی از چند دردسر مراجعه حضوری به نمایندگی تعمیرات پرینتر می‌باشد. پس با وجود خدمات تعمیر در محل دیگر نگران تردد‌های مکرر، اتلاف وقت و دردسر‌های حمل و نقل پرینتر خود نباشید.

 

نحوه خدمات رسانی:

نحوه ارائه خدمات به این صورت است که شما با نمایندگی HP تماس می‌گیرید و مشکل پرینتر خود را با آن‌ها در میان بگذارید. سپس نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی مشکل شما را در اولویت خاصی قرار داده و در سریع‌ترین زمان کارشناس مربوطه را به محل موردنظر شما اعزام می‌کند. بعد از اعزام کارشناس تعمیر پرینتر اچ پی به محل شما، این کارشناس به بررسی تخصصی و عیب‌یابی‌های مختلف پرینتر شما می‌پردازد. سپس پس تا سر حد امکان با ابزار و قطعات در اختیار خود در همان محل شروع به تعمیر تخصصی پرینتر شما می‌کند. به احتمال زیاد پرینتر شما به کلی رفع ایراد خواهد شد و دیگر مشکلی نخواهد داشت. ولی اگر به هر دلیلی خرابی پرینتر شما بیش از حد باشد و نیاز به تعویض قطعات داشته باشد، کارشناس مربوطه تعویض قطعات معیوب پرینتر با قطعات اصل را انجام میدهد.

 

قیمت مناسب:

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم .قطعاً یکی از سؤالات مهم و اساسی و تأثیرگذار در تصمیم‌گیری شما که البته می‌تواند تبدیل به نگرانی و دغدغه هم بشود.هزینه‌های بالای تعمیر پرینتر می‌باشد. نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی از این بابت هم خیال شما را راحت کرده .و بستری مناسب برای ارائه خدمات تخصصی با مناسب‌ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم کرده است. در نتیجه امکان تعمیر پرینتر اچ پی شما توسط نمایندگی با مناسب‌ترین قیمت وجود دارد. این نمایندگی تمام توان خود را به کار گرفته است .تا بتوانند خدمات تخصصی تعمیرات را با مناسب‌ترین قیمت و پایین‌ترین هزینه نسبت به سایر مراکز فرعی تعمیرات پرینتر به کاربران خود ارائه دهد. پس با خیال راحت می‌توانید با نمایندگی ارتباط برقرار کنید .و با پرداخت قیمتی مناسب از این خدمات تخصصی بهره‌مند شوید. به‌طورکلی نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی یک گزینه تخصصی و در عین حال اقتصادی به حساب می‌آید.

 

افراد متخصص:

تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر اچ پی

یکی از شروط اساسی و شاید مهم‌ترین شرط ارائه خدمات تخصصی تعمیرات در هر زمینه‌ای، وجود افراد متخصص و کاربلد می‌باشد. ارائه خدمات تخصصی مستلزم وجود افرادی مجرب و کارکشته بوده تا بتوانند با تکیه بر تجارب و مهارت‌های خود، عیب‌یابی‌های مربوطه را انجام دهند .و به بهترین شکل دستگاه‌های مختلف را تعمیر کنند. این مورد در تعمیر پرینتر اچ پی نیز صدق می‌کند. وقتی شما می‌خواهید به نمایندگی مراجعه کنید، باید از کیفیت خدمات تعمیراتی نیز اطمینان کامل حاصل کنید. بر همین اساس، نمایندگی پرینتر اچ پی با به‌کارگیری و استفاده از افراد مجرب و متخصص در زمینه تعمیر پرینتر‌های مختلف .توانسته مجموعه تعمیراتی سطح بالایی را تشکیل دهد. در نتیجه با وجود این افراد مجرب و متخصص، باعث اطمینان خاطر بیشتر کاربران از لحاظ بهره‌مندی از خدمات تعمیرات تخصصی شده است.

 

پیشینه کارشناسان متخصص اچ پی:

این افراد با شرکت در دوره‌های مختلف معتبر و استاندارد تعمیر پرینتر اچ پی توانستند تبحر و مهارت‌های لازم را کسب کنند و با گذراندن آزمون و خطا‌های مختلف، تجارب زیادی را در این زمینه کسب کردند. در نهایت شروع به فعالیت در این نمایندگی کردند و با به‌کارگیری تمام توان و مهارت خود می‌توانند به بهترین شکل و به‌صورت کاملاً تخصصی  تعمیرات پرینتر شما را انجام دهند. پس با وجود نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی، علاوه بر دریافت خدمات تعمیر در محل و قیمت مناسب می‌توانید از افراد مجرب و متخصص در این زمینه نیز بهره‌مند شوید.

 

قطعات اورجینال:

تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر اچ پی

یکی دیگر از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد برای تعمیر پرینتر خود از آنجایی شروع می‌شود که قطعاتی از پرینتر نیازمند تعویض هستند. در این شرایط معمولاً افراد به‌سختی می‌توانند به مراکز تعمیرات اعتماد کنند. زیرا امروزه آن‌قدر تعداد تولیدکنندگان زیرزمینی قطعات فیک و چینی زیاد شده است که دیگر نمی‌توان به‌راحتی به هر مرکز تعمیراتی اعتماد کرد. به همین دلیل نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی دست روی دست گذاشته و از این بابت هم خیال کاربران خود را راحت کرده است.

 

چطور قطعات اورجینال در نمایندگی وجود دارند؟

است همان‌طور که می‌دانید تمام نمایندگی‌های برند اچ پی زیر نظر شرکت اصلی اچ پی  در کشور‌های مختلف می‌باشند و نمایندگی‌های اچ پی نیز تحت نظر برند اصلی نیز می‌باشند. براین‌اساس تمامی قطعات و لوازم جانبی پرینتر‌های برند اچ پی  به‌صورت مستقیم و کاملاً اورجینال در اختیار نمایندگی‌ها قرار داده می‌شوند تا در تعمیرات و تعویض قطعات مورداستفاده قرار گیرند. پس از بابت کیفیت و اصل بودن قطعات نیز خیالتان راحت خواهد بود. وقتی پرینتر شما دارای قطعات معیوب می‌باشد، آن‌ها دوباره با همان قطعات اورجینال و اصل تعویض شوند. پس قطعاً احتمال خرابی دوباره آن قطعه بسیار کاهش پیدا می‌کند. در نتیجه به احتمال زیاد دیگر نیازی به تعمیر و تعویض قطعات پرینتر خود تا مدت طولانی نخواهید داشت.

 

تحویل فوری:

سرعت نیز یکی دیگر از معیار‌های مهم در ارائه خدمات تعمیراتی می‌باشد. وقتی شما با خرابی پرینتر خود مواجه می‌شوید و احساس می‌کنید که نیاز به تعمیر دارد، پس از بررسی دقیق و مراجعه به نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی، قطعاً انتظار تعمیر سریع پرینتر خود را دارید. نمایندگی اچ پی با کادر تعمیراتی وسیع خود می‌تواند با سرعت بسیار بالایی پاسخگویی کاربران خود باشد. پس درصورتی‌که به این نمایندگی مراجعه می‌کنید، از بابت سرعت نیز می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید. پرینتر شما در سریع‌ترین زمان به‌صورت کاملاً تخصصی و با مناسب‌ترین قیمت توسط کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه تعمیر و به شما تحویل داده می‌شود.

 

چرا سرعت بالا؟

قطعاً شما هم جزو افرادی هستید که در اداره یا محل کار خود از پرینتر به‌صورت مکرر استفاده می‌کنید. پس قطعاً نبود پرینتر در روند کاری شما اختلال ایجاد خواهد کرد. براین‌اساس شما نیاز دارید تا پرینتر به‌سرعت تعمیر شود و دوباره در اختیارتان قرار بگیرد. پس اگر دغدغه سرعت بالای تعمیرات را دارید، نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی می‌تواند از لحاظ سرعت نیز بهترین گزینه موجود برای شما باشد. پس در صورتی که پرینتر شما با مشکلاتی مواجه شده است، می‌توانید به راحتی با نمایندگی ارتباط برقرار کنید و آن را به‌سرعت تعمیر کنید.

 

پوشش دهی گارانتی:

و در آخر باید به پوشش‌دهی گارانتی نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی  اشاره کنیم. وقتی شما مدلی از پرینتر‌های برند اچ پی را خریداری می‌کنید. ضمانت‌نامه‌های در هنگام تحویل کالا در اختیار شما قرار می‌گیرد. و به مدت ذکر نشده در ضمانت نامه، این محصول توسط شرکت گارانتی اچ پی شده است. درصورتی‌که طبق تبصره‌ها و مفاد مشخص شده ضمانت‌نامه، خرابی و مشکلاتی در پرینتر شما به وجود بیاید. نمایندگی اچ پی به طور رایگان دستگاه شما را تعمیر می‌کند. پست شما همیشه نیازمند پرداخت هزینه برای تعمیر پرینتر خود نیستید .و در صورتی که ضمانت‌نامه شما اعتبار داشته باشد. می‌توانید تا حد بسیار زیادی از خدمات تعمیراتی این نمایندگی بر حسب میزان گارانتی دستگاه خود بهره‌مند شوید.

 

انواع پرینتر‌های اچ پی:

تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر اچ پی

حال که با ویژگی‌های نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی  به طور کامل آشنا شدید، بد نیست به بررسی کلی انواع پرینتر‌های این برند نیز بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

پرینتر جوهر افشان اچ پی:

پرینتر‌های جوهرافشان اچ پی یکی از دو مدل پرینتر‌های تولیدی این برند می‌باشند. البته پرینتر‌های جوهرافشان مدل اولیه و قدیمی طرح این شرکت به‌حساب می‌آیند. به‌طورکلی عملکرد این دستگاه‌ها وابسته به نوع جوهر مخصوص پرینتر می‌باشد. این نوع پرینتر‌ها، از کیفیت چاپ مطلوب و قابل قبولی برخوردارند و می‌توان متون و تصاویر را در دو نوع سیاه‌وسفید و رنگی آن‌ها پرینت گرفت. ولی به‌خاطر جنس مواد مصرفی جوهری خود، دقت چاپ پایین‌تری نسبت به مدل پیشرفته‌تر خود دارند. همچنین پرینتر‌های جوهرافشان اچ پی از لحاظ قیمت نیز بسیار مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی می‌باشند و می‌توانید با هزینه نسبتاً کمتری نسبت به مدل‌های پیشرفته‌تر آن‌ها را تهیه و مورداستفاده خود قرار دهید. امروزه نسبت مدل‌های جدید، از پرینتر‌های جوهرافشان کمتر استفاده می‌شود. ولی بااین‌حال هنوز هم این پرینتر‌ها در اکثر ادارات و مراکز چاپ موجود می‌باشند و هنوز به‌خوبی کار می‌کنند.

 

همچنین لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی  همچنان انواع خدمات تعمیراتی و تعویض قطعات این نوع پرینتر‌ها را به طور تخصصی انجام می‌دهد.

 

 

پرینتر لیزری اچ پی:

همان‌طور که گفتیم، نسخه جدیدتر و پیشرفته‌تری طرح پرینتر‌های اچ پی نوع لیزری می‌باشد. پرینتر‌های لیزری به دلیل ساختار عملکردی ویژه خود و مواد مصرفی خواص از دقت و کیفیت چاپ بالاتری نسبت به نوع جوهرافشان برخوردارند. در نتیجه برای چاپ متون و تصاویر در دو نوع رنگی و سیاه‌وسفید می‌توان با دقت بیشتری عملیات پرینت را انجام داد. البته قیمت این دستگاه‌ها نسبت به نوع جوهرافشان مقداری بیشتر است. البته باتوجه‌به دقت و کیفیت چاپ بالای این دستگاه‌ها، قیمت آن‌ها نیز منصفانه و معقول می‌باشد. البته این پرینتر‌ها از جوهر برای عملکرد خود استفاده نمی‌کنند. بلکه در دستگاه‌های لیزری از موادی به نام تونر که پودر‌های رنگی خاصی هستند استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که قیمت تونر ‌بالاتر از جوهر‌ می‌باشد. به‌طورکلی اگر کیفیت و در قطع چاپ برای شما اهمیت زیادی دارد، پرینتر‌های لیزری اچ پی می‌توانند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشند.

در نتیجه لازم به ذکر است که انواع خدمات تعمیراتی و تعویض قطعات پرینتر‌های لیزری توسط نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی نیز ارائه می‌شود.

 

انواع مشکلات رایج پرینتر‌های اچ پی:

تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر اچ پی

حال که با ویژگی‌های نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی و همچنین انواع پرینتر‌های این برند آشنا شدیم، بهتر است به طور کلی به برخی از مشکلات و خرابی‌های رایج پرینتر‌ها نیز اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

 

خرابی مین برد:

مین برد اصلی‌ترین سخت‌افزار موجود در یک پرینتر می‌باشد. این قطعه وظیفه برقراری هماهنگی و ارسال دستورات مختلف به بخش‌ها و دیگر قطعات پرینتر را دارد. مین برد حکم یک مدیر شرکت را بر عهده دارد. که باید برای هر کار من وظایفی را تعیین کند .و با مدیریت آن‌ها، کارمندان را به انجام امور مشخص شده هدایت کند. مین برد هم دقیقاً وظیفه یک مدیر را در پرینتر دارد. پس در صورت خرابی مین برد به طور کامل پرینتر با اختلال مواجه می‌شود . به‌کلی نمی‌توان با آن کاری انجام داد. در صورتی که خرابی مین برد شما تشخیص داده شود به طور معمول قابل تعمیر می‌باشد .و اگر خرابی به هر دلیل بیش از حد باشد مین برد با یک نسخه اورجینال شرکت اچ پی توسط نمایندگی تعمیر، تعویض می‌شود.

 

خرابی پنل:

تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر اچ پی

همان‌طور که می‌دانید، بر روی بخش جلویی پرینتر همه‌ها صفحه‌نمایش مخصوصی وجود دارد که به‌اصطلاح به آن پنل پرینتر گفته می‌شود. پرینتر دارای نرم‌افزار مشخصی برای اجرا و انجام عملیات‌های مختلف و اجرای دستورات می‌باشد. باتوجه‌به نیاز خود می‌توانید توسط این پنل و با کمک دکمه‌های مشخص شده در بخش‌های مختلف مراجعه کنید و تنظیماتی برای نوع پرینت و تعداد پرینت را انجام دهید. معمولاً پنل پرینتر مشکلات نرم‌افزاری روبرو می‌شود. درصورتی‌که این پنل به‌خوبی کار نمی‌کند یا با ارور‌ها و هنگ‌های در آن مواجه هستید، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی  دستگاه خود را به یکی از کارشناسان مجرب نرم‌افزاری مجموعه بسپارید تا به‌خوبی تعمیر شود.

 

خرابی درام:

درام پرینتر وظیفه مهمی در چاپ دارد. درام با حساسیت بالای نوری خود تصویر را به طور کامل آنالیز می‌کند. سپس با ایجاد بار‌های الکتریکی مثبت و منفی در بخش‌های مشخص جاگذاری شده. بر روی برگه خالی، جایگاه‌های متون و اجزای تصویر مدنظر را بر روی کاغذ مشخص می‌کند. در هنگام عملیات پرینت جوهر یا تونر با حرارت بالا بر روی بخش‌های مشخص شده توسط درام قرار می‌گیرد .و تصویر موردنظر چاپ می‌شود. درصورتی‌که در آن با مشکل مواجه شود. نمی‌توانید به‌خوبی و باکیفیت مطلوب عملیات چاپ را انجام دهید .و گاهاً تصویری سفید به‌عنوان خروجی به شما تحویل داده می‌شود. درصورتی‌که درام پرینتر شما خراب شده باشد، می‌توان آن را تعمیر کرد تا دوباره بتوانید از آن استفاده کنید.

 

خرابی هد:

به‌طورکلی هد در پرینتر وظیفه انتقال درست و دقیق جوهر یا تونر را بر روی کاغذ به عهده دارد. هد با مکانیزم خاص خود، جوهر را از کارتریج به میزان موردنظر به سمت کاغذ چاپ هدایت می‌کند .و با ایجاد حرارت مناسبی باعث جاگذاری دقیق تونر یا جوهر بر روی کاغذ می‌شود. در نتیجه حد یکی از اصلی‌ترین بخش‌های پرینتر می‌باشد و آخرین عملیات چاپ را انجام می‌دهد. پس قطعاً می‌توانید حدس بزنید که اگر هد پرینتر با مشکل مواجه شود. اختلالات زیادی در چاپ و کیفیت آن به وجود می‌آید. درصورتی‌که معیوبیت هد پرینتر شما توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی تشخیص داده شود. می‌توان آن را تعمیر یا در شرایطی تعویض کرد.

 

خرابی پاور:

و در آخر باید به پاور پرینتر یکی دیگر از بخش‌های اصلی دستگاه به‌حساب می‌آید اشاره‌ای داشته باشیم. پاور نقش تأمین و توزیع ولتاژ و جریان را در بخش‌های مختلف پرینتر برعهده دارد. پاور برق را به طور مستقیم دریافت کرده و با تقسیم‌بندی دقیق، ولتاژ را به دیگر قطعات سخت‌افزاری پرینتر انتقال می‌دهد. تا عملکرد درستی داشته باشند. اگر پاور پرینتر خراب شود، یا پرینتر روشن نمی‌شود. و یا به طور ناگهانی در حین انجام عملیات چاپ خاموش خواهد شد. بعضی اوقات به دلیل نوسانات برق شهری ممکن است. پاور به‌طورکلی بسوزد و دیگر قابل تعمیر نباشد. در این شرایط نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی می‌تواند به طور تخصصی پاوری اورجینال مطابق با مدل پرینتر شما را جایگزین پاور معیوب و سوخته بکند.

 

چطور از خدمات تعمیر پرینتر اچ پی بهره‌مند بشم؟
تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر اچ پی

 

در این مقاله به‌طورکلی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی، انواع پرینتر‌های اچ پی و خرابی‌های رایج پرینتر‌ها به طور کامل آشنا شدیم. درصورتی‌که از کاربران پرینتر‌های اچ پی هستید .و مشکلاتی در دستگاه شما به وجود آمده است. می‌توانید به با مشکلات خود را با بخش تعمیرات نمایندگی در میان بگذارید .تا در سریع‌ترین زمان کارشناسی مجرب به محل موردنظر شما اعزام شود .و تعمیرات تخصصی پرینتر شما در سریع‌ترین زمان، با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت انجام شود. پس در صورت مواجهه با خرابی یا مشکلات رایج، کافیست با نمایندگی تماس بگیرید. دیگر نگران مشکلات دستگاه خود نباشید. با وجود نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی، تمام خدمات به در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

 

 تشکر بابت وقتی که برای مطالعه این مطلب اختصاص دادید.

 

 

 

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>