hp laserjet pro mfp m227sdn

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی LaserJet Pro MFP M227sdn

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی LaserJet Pro MFP M227sdn

پرینتر‌های تولیدی شرکت اچ پی، پرینتر‌های چند کاره محبوبیت بسیار زیادی دارند. زیرا علاوه بر پرینت می‌توان به آن‌ها عملیات‌هایی مثل کپی، فکس و اسکنر را نیز انجام داد. پرینتر‌های چند کاره به دلیل قابلیت‌های متعدد و ویژگی‌های منحصر به فرد خود در ادارات و همچنین صنایع چاپ بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از مدل‌های این سبک پرینتر‌های برند hp پرینتر چندکاره لیزری اچ پی LaserJet Pro MFP M227sdn می‌باشد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های ظاهری، عملکردی و همچنین میزان قیمت این پرینتر می‌پردازیم.

 

مشخصات کلی:

hp laserjet pro mfp m227sdn

hp laserjet pro mfp m227sdn

سایز کاغذ پرینت پرینتر چندکاره لیزری اچ پی LaserJet Pro MFP M227sdn ، آ چهار A4 می‌باشد و ظرفیت سینی کاغذ ۲۵۰ برگ است. این پرینتر دارای قابلیت تغذیه خودکار ADF نیز می‌باشد. پس می‌توانید چند برگ را به طور هم‌زمان پرینت بگیرید. وزن کاغذ مورد استفاده این مدل حدود ۶۰ to 163 g/m² می‌باشد. همچنین نوع کاغذ‌های مورد استفاده می‌توانند مدل‌های Paper (laser، plain، photo، rough، vellum)، envelopes، labels، cardstock، postcards باشند. در نهایت سایز کاغذ‌های مورد استفاده نیز A4 – A5 – B5 (JIS) -A6-76 x 127 to 216 x 356 mm است. نوع چاپ پرینتر تک رنگ می‌باشد و نمی‌توانید از تصاویر رنگی پرینت بگیرید.

سرعت پرینت این دستگاه در حدود ۲۸ برگ در دقیقه می‌باشد و به عبارتی پرینت هر برگ در حدود ۲ ثانیه طول می‌کشد. رزولوشن چاپ نیز حداکثر ۱۲۰۰x1200 dpi است و دقت پرداختن به جزئیات نسبتاً بالا می‌باشد. حافظه داخلی پرینتر حدود ۲۵۶ مگابایت بوده و می‌توانید به راحتی دیتا‌ها و فایل‌های مورد نظر خود را بر روی آن ذخیره کنید. پردازنده این دستگاه نیز حدود ۸۰۰ مگاهرتز می‌باشد. همچنین قابلیت چاپ دورو نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این پرینتر به حساب می‌آید. و در آخر باید قابلیت کپی و اسکن نیز اشاره کنیم. در ادامه به بررسی دقیق ویژگی‌های هر یک می‌پردازیم.

 

طراحی:

رنگ پرینتر چندکاره لیزری اچ پی LaserJet Pro MFP M227sdn سفید یکدست بوده و پنل کاربری در بخش جلوی با کنار پرینتر قرار دارد. با پنل کاربری می‌توانید با فشردن چند دکمه عملیات‌هایی مورد نظر را به راحتی انجام دهید. همچنین درب اصلی این پرینتر برای تعویض کارتریج و یا تعمیر قطعات معیوب در بخش جلویی آن قرار دارد.

 

ابعاد و وزن:

hp laserjet pro mfp m227sdn

hp laserjet pro mfp m227sdn

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی LaserJet Pro MFP M227sdn جزو پرینتر‌های ابعاد بالا دسته‌بندی می‌شود. در نتیجه اندازه‌ای نسبتاً بزرگ و وزنی نسبتاً بالا دارد. ابعاد این پرینتر در حدود ۴۰۳*۴۰۷*۴*۳۱۱٫۵ میلیمتر بوده و وزن آن ۹٫۴ کیلوگرم می‌باشد. با توجه به این میزان وزن و ابعاد، این مدل اندازه نسبتاً بزرگی در مقایسه با دیگر پرینتر‌های چند کاره دارد. با توجه به این موضوع قاعدتاً این پرینتر فضای بیشتری را به نسبت پرینتر‌های رومیزی و ابعاد پایین اشغال می‌کند. پس نمی‌توانید آن را بر روی میز قرار دهید. معمولاً این مدل پرینتر‌ها را در گوشه‌ای از اتاق و یا کنار دیوار قرار می‌دهند. همچنین وزن بالا ممکن است مقداری مشکل از بابت حمل و نقل را برای شما ایجاد کند. ولی به طور کلی اگر به دنبال یک پرینتر اچ پی رومیزی با وزنی سبک و ابعادی نسبتاً پایین هستید، این مدل مناسب شما نیست.

 

ویژگی‌ها:

hp laserjet pro mfp m227sdn

hp laserjet pro mfp m227sdn

در ابتدا گفتیم که پرینتر چندکاره لیزری اچ پی LaserJet Pro MFP M227sdn جزو دستگاه‌های چند کار به حساب می‌آید و می‌توان علاوه بر پرینت عملیات‌های اسکن و کپی را نیز با آن انجام داد. سرعت کپی در این پرینتر HP نیز همانند پرینت حدود ۲۸ برگ دقیقه یا دو ثانیه برای هر برگ می‌باشد. این میزان زمان نسبتاً پایین بوده و می‌توانید به راحتی و با سرعت و تعداد چاپ بالا عملیات‌های پرینت و کپی را انجام دهید.

رزولوشن کپی نیز ۶۰۰*۶۰۰ dpi می‌باشد. می‌توان گفت برای انجام کپی‌های سیاه و سفید این میزان رزولوشن مناسب می‌باشد و خروجی مطلوب به شما خواهد داد. این پرینتر دارای قابلیت اسکن نیز می‌باشد. نوع اسکنر دستگاه دوگانه می‌باشد و هر دو نوع ADF، Flatbed قابل اجرا و انجام هستند. رزولوشن اپتیکال اسکنر نیز حداکثر ۱۲۰۰dpi بوده و مانند کپی و پرینت دقت بالایی در پرداختن به جزئیات دارد. همچنین سایز اسکن ۲۱۵٫۹*۲۵۷ است.

 

تغذیه خودکار adf:

hp laserjet pro mfp m227sdn

hp laserjet pro mfp m227sdn

همان‌طور که گفتیم پرینتر چندکاره لیزری اچ پی LaserJet Pro MFP M227sdn دارای قابلیت تغذیه خودکار adf است. می‌توانید به کار‌های خود سرعت بخشید و به وسیله این قابلیت تغذیه خودکار هم‌زمان از چند برگ را پرینت کپی یا اسکن بگیرید. پس با وجود این قابلیت سرعت انجام عملیات بسیار بالا می‌باشد و می‌توانید از این دستگاه برای تعداد چاپ بالای روزانه استفاده کنید. نوع چاپ پرینتر لیزری می‌باشد. همان‌طور که می‌دانید پرینتر‌های لیزری نسبت به نوع جوهر افشان دارای دقت بسیار بالاتری هستند. پس با توجه به رزولوشن‌های این پرینتر، چاپ لیزری نیز کمک شایانی به آنالیز و دقت بالای پرداختن به جزئیات کرده است. در نتیجه علاوه بر سرعت، شاهد چاپی با کیفیت نیز خواهید بود.

 

قیمت:

hp laserjet pro mfp m227sdn

hp laserjet pro mfp m227sdn

به طور کلی اگر بخواهید سه دستگاه اداری پرینتر، فتوکپی و اسکن را به طور جداگانه خریداری کنید، باید مبلغ بسیار بیشتری نسبت به قیمت این پرینتر پرداخت کنید. پرینتر چندکاره لیزری اچ پیLaserJet Pro MFP M227sdn با وجود چند کاره بودن، این مدل قیمت نسبتاً پایین‌تری نسبت به موارد ذکر شده در بالا دارد و می‌توانید با یک بار هزینه از سه نوع خدمات بهره‌مند شوید. پس به طور کلی این پرینتر دارای قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی می‌باشد. در واقع با خرید این پرینتر شما با یک تیر سه نشان خواهید زد. علاوه بر پرینتر با کیفیت، به قابلیت‌های کپی و اسکن در کیفیت و سرعتی بالا دسترسی خواهید داشت. همچنین لازم به ذکر است که قیمت این پرینتر نسبت به دیگر پرینتر‌های چند کاره مناسب‌تر می‌باشد.برای خرید با نمایندگی اچ پی تماس بگیرید.

 

نتیجه‌گیری:

به عنوان یک نتیجه‌گیری کلی باید بگوییم با خرید پرینتر چندکاره لیزری اچ پیLaserJet Pro MFP M227sdn، سرعت با کیفیتی بالا را تجربه خواهید کرد. علاوه بر این‌ها کیفیت ساختاری و مواد به کار رفته در طراحی و ساخت این پرینتر نیز بسیار با کیفیت می‌باشد. در نتیجه پرینتر به زودی فرسوده و کهنه نمی‌شود. همچنین ساختار درونی و سخت‌افزاری پرینتر نیز همانند اکثر مدل‌های hd دارای کیفیت بسیار بالا و تضمین شده است.

در کنار تمام این‌ها، قیمتی به صرفه و معقول بسیار قابل توجه است. در صورتی که به دنبال پرینتری با کیفیت و سرعت بالای چاپ و همچنین قیمتی مناسب و مقرون به صرفه هستید، این مدل یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای شما می‌باشد. در صورت تمایل می‌توانید از سایت hp-iranco.com این پرینتر چند کاره با کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت به صورت کاملا اورجینال خریداری کنید. همچنین این دستگاه دارای ضمانت‌نامه‌های معتبر و برنده می‌باشد و در صورت بروز خرابی‌های ناگهانی می‌توانید از گارانتی تعمیرات نیز بهره‌مند شوید.

 

تشکر بابت وقتی که برای مطالعه این مطلب اختصاص دادید

 

 

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

2 thoughts on “پرینتر چندکاره لیزری اچ پی LaserJet Pro MFP M227sdn

  • By پاوندی - Reply

    سلام لطفا قیمت این مدل بگید. و گارانتی

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام برای دریافت قیمت با شمارهای نمایندگی تماس بفرمایید

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>