آموزش تعمیر لپ تاپ اچ پی

آموزش تعمیر لپ تاپ اچ پی

آموزش تعمیر لپ تاپ اچ پی

آموزش تعمیر لپ تاپ اچ پی

آموزش تعمیر لپ تاپ اچ پی

آموزش تعمیر لپ تاپ اچ پی باید به صورت تخصصی انجام شود. اینکه خودتان بخواهید با فیلم، کتاب و تجربه یاد بگیرید، هم سخت و هم زمان‌بر است. همچنین به دلیل ناآشنا بودن با ساختار لپ تاپ اچ پی، احتمال انجام عمل اشتباه و در نتیجه سوختن قطعات یا آسیب جدی به آن‌ها زیاد است. برای همین بهتر است که به دنبال مرکزی باشید که در حوزه آموزش تعمیر لپ تاپ اچ پی به صورت تخصصی فعالیت می‌کند. مرکزی که استادان آن خود تجربه کافی در زمینه تعمیرات لپ تاپ به ویژه برند اچ پی را دارند.

چرا باید تعمیر لپ تاپ اچ پی را یاد بگیریم؟

در حقیقت باید برای پاسخ به این سؤال کمی به عقب رفته و سؤال چه کسانی باید بگیرند را جواب دهیم. افرادی که در حوزه تعمیرات لپ تاپ فعالیت می‌کنند، نیاز است که حتماً دوره‌های تخصصی را بگذارند. ساختار لپ تاپ با ساختار کامپیوتر کاملاً متفاوت است. دقت داشته باشید که وقتی صحبت از تعمیر لپ تاپ می‌شود، منظور ما تعمیر سخت‌افزاری است. برطرف کردن عیب‌های نرم افزاری بسیار ساده از سخت‌افزاری است.

اینکه حالا چرا یاد بگیریم، بهترین پاسخ را با یک مثال می‌دهیم. فرض کنید که صفحه لپ تاپ شما ترک برداشته است. مشکلی رایجی که بیشتر افراد با آن به دلیل برخورد شی را صفحه تجربه داشته‌اند. اگر خودتان یا یک فرد کم تجربه بخواهد اقدام به تعویض کند، باید گفت که به دلیل اینکه اصلاً ساختاری صفحه و اتصالات را نمی‌دانید، به جای درست کردن، در عمل آن را خراب‌تر و به عبارتی دیگر غیرقابل استفاده خواهید کرد. لپ تاپ وسیله‌ای نیست که بخواهید با تجربه روی آن یاد بگیرید. اگر به دنبال تجربه بهتر و مفیدتر هستید، بهترین راه شرکت در دوره‌های آموزش تعمیر لپ تاپ اچ پی است. در این دوره‌ها، شما روی لپ تاپ های از رده خارج تست‌های اولیه را انجام می‌دهید تا کامل همه چیز را یاد بگیرید.

چرا باید در دوره آموزش تعمیر لپ تاپ اچ پی شرکت کنیم؟

آموزش تعمیر لپ تاپ HP

آموزش تعمیر لپ تاپ HP

به چندین دلیل مختلف می‌توان مزیت‌های این دوره را بیان کرد.

اولین دلیل تقریباً همان چیزی است که در بالا هم برای شما نوشتیم. اگر شما بخواهید به صورت تجربی و با دیدن فیلم و مطالعه کتاب، کارهای تعمیرات را انجام دهید، باید وسیله‌ای داشته باشید که تست‌های مختلف روی آن انجام شود. صرف مطالعه بدون انجام هیچ کاری به شما هیچ کمکی نخواهد کرد. اگر در مغازه لپ تاپ معیوب داشته و به آن نیازی هم نداشته باشید، گزینه خوبی برای تست خواهد بود؛ اما باید گفت که این لپ تاپ نباید برای مشتری یا خودتان باشد. در دوره‌های آموزش تعمیر لپ تاپ اچ پی مسئله کاملاً متفاوت است. در این دوره چندین لپ تاپ معیوب وجود دارد که شما می‌توانید تمامی تست‌ها را به راحتی انجام دهید؛ بدون اینکه نگرانی خراب یا بدتر شدن کیفیت آن شوید.

دومین دلیل

دومین دلیل آموزش گام به گام در موسسه است. در موسسه‌ها شما می‌توانید به صورت گام به گام و از ابتدا تا انتها همه موارد را به صورت کامل و عالی یاد بگیرید. در حقیقت سرفصل هر جلسه مشخص است و تا زمانی که شما به صورت کامل بر موضوعی تسلط پیدا نکردید، به سراغ فصل بعد نخواهید رفت. بعد اینکه همه جزئیات مرتبط فصل‌ها گفته خواهد شد. این مسئله‌ای است که به صورت تجربی وجود ندارد. اول از همه شما یادگیری شما به صورت پراکنده است. در هر بار و با توجه به مشکلی که برخورده کرده‌اید، مطلب جدیدی را یاد خواهید گرفت. بعد اینکه خیلی از موارد و نکات ریز به اصطلاح جا خواهد افتاد. از همه مهم‌تر اینکه سرعت یادگیری شما هم کندتر خواهد شد.

در دوره‌های آموزش تعمیر لپ تاپ اچ پی یک نفر کارشناس وجود دارد که به شما در برطرف کردن مشکل و مشاوره کمک زیادی خواهد کرد. در حقیقت او از ابتدا تا انتها در آموزش‌های تئوری و عملی کنارتان خواهد بود و در هر موردی سؤالی داشتید تا برطرف شدن کامل، به شما یاد خواهد داد. حالا اگر قرار باشد که خودتان کار تعمیر لپ تاپ را انجام دهید، اگر در هنگام تعمیر خطایی را انجام دهید، کسی نیست که این خطا را از شما بگیرد و برطرف کند.

چه مواردی دوره آموزش تعمیر لپ تاپ HP یاد خواهید گرفت؟

در این دوره تمامی مباحث مربوط به تعمیر لپ تاپ اچ پی را به طور کامل و از ابتدا تا انتها یا همان صفر تا صد را یاد خواهید گرفت. این آموزش از یاد گرفتن اصول الکترونیک و کار با ابزارها تا تعمیر تخصصی و باز و بسته کردن قطعات مختلف را شامل خواهد شد. در این دوره موارد زیر مورد آموزش و بحث قرار خواهد گرفت:

  • آموزش اصول اولیه و مورد نیاز الکترونیک
  • آشنایی با قطعات مورد نیاز برای تعمیر
  • آشنایی با قطعات مختلف لپ تاپ اچ پی و ساختار آن‌ها
  • آشنایی با چگونگی باز کردن قطعات و جایگزینی آن‌ها
  • آشنایی با تعویض یا ارتقا رم لپ تاپ
  • آموزش تعویض صفحه ال سی دی
  • آموزش تعمیر یا تعویض صفحه کلید
  • آموزش تعمیر یا تعویض مادربرد
  • آموزش تعمیر یا تعویض اسپیکر
  • آموزش تعمیر یا تعویض لولا
  • آموزش تعمیر آداپتور شارژر
  • آموزش تعمیر یا تعویض تمامی دکمه‌ها
  • آموزش چگونگی استفاده از تست‌های نرم افزاری

در پایان هر فصل و دوره، فرد شرکت کننده باید بتواند به عنوان پروژه مشکل لپ تاپ داده را شناسایی و درصدد برطرف کردن آن بربیاید. بعد از تکمیل دوره فرد می‌تواند به صورت تخصصی کار تعمیرات شروع کند. البته باید گفت که بهتر است تا بعد اتمام دوره، مدتی را به عنوان کارآموز در شرکتی فعالیت کند. به هر حال موارد ریز زیادی وجود دارد که تجربه در آن نیاز است. هرچند که در دوره آموزش تعمیر لپ تاپ HP سعی می‌شود تا اطلاعات به روز و با جزئیات کامل بیان شود.

برای ثبت نام در دوره آموزش تعمیر لپ تاپ اچ پی فقط کافی است تا با مرکز آموزش تعمیر لپ تاپ های اچ پی تماس بگیرید. کارشناسان ما به تمامی سؤالات شما در خصوص دوره به صورت کامل پاسخ خواهند داد. برای اطلاع از شرایط هر دوره و چگونگی انجام آن تماس بگیرید.

 

 

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>