لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵S-eq1015ne

لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵S-eq1015ne

نگاهی گذرا به لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵S-eq1015ne :

گفتنی است که لپ تاپ‌های کمپانی معتبر اچ پی به دلیل تنوع بالا و همچنین ساختار با کیفیتی که دارند همواره مورد توجه و استقبال کاربران قرار می‌گیرند. یکی از دستگاه‌های خوش ساخت و پرطرفدار آن که فروش قابل توجهی داشته است لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵S-eq1015ne می‌باشد. که در ابعاد ۱۷٫۹*۲۴۲*۳۵۸٫۵ میلی متر و وزن ۱٫۶۹ کیلوگرم طراحی و تولید شده است. بدنه‌ی آن از جنس پلاستیکی مرغوب و رنگ آن زیبا و چشم نواز است؛ همچنین در برابر خط و خش پوشش مقاومی دارد؛ از سویی دیگر کیبورد آن مشکی رنگ بوده و دارای کلیدهایی متناسب با فاصله‌ای استاندارد است که تایپ طولانی مدت را برای کاربران لذت بخش می‌کند. مشخصاتی که گفته شد باعث شده لپ تاپ ظاهری نوین و چشمگیر داشته باشد و کاربران زیادی را مجذوب نماید.  پردازنده‌ی مرکزی این محصول کاربردی AMD Ryzen 3 3250U از نسل Picasso(Zen)، محدوده‌ی فرکانس کاری آن ۲٫۵ تا ۲٫۸ و بازه فرکانس ۲٫۶ تا ۳٫۵ گیگاهرتز می‌باشد؛ همچنین سری این پردازنده Ryzen 3000 APU، با ۲ هسته، ۴ ترد و لیتوگرافیکی ۱۴ نانومتر است.

حافظه کش آن هم ۴ مگابایت و پردازنده‌ی گرافیکی یکپارچه با پردازنده AMD Radeon RX Vega 3 می‌باشد. از لحاظ حافظه ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4-2400 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی از نوع SSD دارد.  همچنین از اسپیکرهای داخلی استریو نیز بهره‌مند می‌باشد؛ وبکم دوربین آن HD Wide Vision 720P با میکروفن‌های دو جهته محیطی است. نا گفته نماند که این محصول کارامد نسبت به نسل قبل تفاوت‌های ظاهری و سخت افزاری زیادی دارد از جمله این تفاوت‌ها می‌توان به حذف درایو نوری اشاره کرد که البته حذف کردن آن سبب سبک‌تر شدن لپ تاپ و کاهش ضخامت آن شده است و با وجود مجموعه‌ای از پورت‌های به روز که در آن تعبیه شده نیاز به درایو نوری احساس نخواهد شد؛ نکته‌ی دیگر اینکه دارای نور صفحه کلید نیست و این موضوع باعث شده که کار کردن و تایپ کردن در محیط‌های تاریک و کم نور کمی سخت باشد. به طور کلی طبق مشخصات فنی لپ تاپ S-eq1015ne15 و همچنین قیمتی که دارد؛ می‌توان با خیال راحت برای انجام کارهای نیمه حرفه‌ای روی آن حساب کرد.

لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵S-eq1015ne

لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵S-eq1015ne

نقد و بررسی لپ تاپ اچ پی مدل S-eq1015ne15 :

همانطور که گفتیم لپ تاپ اچ پی مدل S-eq1015ne15، یکی از جدیدترین و خاص‌ترین دستگاه‌های  شرکت hp است که برای مصارف روزانه، امور دانشجویی و دانش‌آموزی، مدیریت کسب و کارها و مالتی مدیا بسیار مناسب می‌باشد. این محصول لپ تاپی اداری است که علاوه بر نازکی و ظرافتی که دارد رنگ آن هم بسیار منحصر به فرد بوده و نگاه‌های زیادی را به سمت خود می‌کشاند. اگر با شاسی DW آشنایی داشته باشید بدون شک ظاهر این دستگاه هم برایتان آشناست چرا که نمای کلی آن از این مدل موفق الهام گرفته شده با این تفاوت که کمی به روزتر و اسپرت‌تر از آن می‌باشد. لبه‌های در کمی نرم تر و صفحه کلید آن به جای فلز ساختار پلاستیکی دارد البته این پلی کربنات مرغوب بوده و از کیفیت خوبی برخوردار است؛ کلید‌های آن بزرگ و با فاصله همراه با صفحه اعدادی مجزا، هنگام تایپ به شما حس خوبی داده و هر انتظاری که یک کارمند یا دانشجو دارد را فراهم می‌کند.

نا گفته نماند که در ساختار این دستگاه کاربر پسند راه‌حل‌هایی برای کاهش هزینه‌ها در نظر گرفته شده که از جمله آنها بکار بردن نمایشگر HP با پنل TFT می‌باشد که نه در رده‌ی ضعیف قرار دارد و نه سطح بالا و در مقایسه با بیشتر لپ تاپ‌های ساخت جدید که تولید آنها به صورت FHD است یک رده پایین تر است. به طور کلی ما سعی کردیم بی طرفانه این دستگاه را به طور درست برای شما تحلیل کنیم تا انتخابی هوشمندانه داشته باشید؛ و شک نداشته باشید که این محصول برای دفاتر، ادارات، امور دانشجویی و دانش‎‌آموزی و حتی منازل انتخاب شایسته‌ای بوده و جای خود را میان کاربران باز می‌کند. از سویی دیگر پشتیبانی طولانی مدت آن و قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارد باعث شده این دستگاه در جایگاهی بالاتر از محصولات هم رده‌ی خود قرار گیرد؛ ضمن اینکه قابلیت ارتقا هم دارد و این مورد برای اکثر کاربران امتیازی است که نباید نادیده گرفته شود از دیگر مشخصات آن که شاید لازم باشد بدانید این است که فاقد سیستم عامل بوده و کانفینگ یا همان پیکر بندی سخت افزاری آن اصلی می‌باشد.

لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵S-eq1015ne

لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵S-eq1015ne

سخت افزار و امکانات ارتباطی لپ تاپ اچ پی مدل S-eq1015ne15 :

گفتنی است که پیکر بندی سخت افزاری لپ تاپ اچ پی مدل S-eq1015ne15 در سطح قابل قبولی قرار دارد طوری که با گذشت ۵ نسل از سری پردازنده‌های ۳۰۰۰، کماکان این دستگاه فراتر از یک لپ تاپ تجاری عمل کرده و قدرت آن شما را متعجب می‌کند. این محصول با برخورداری از سرعت ۳٫۵ گیگاهرتز و ۴ مگابایت کش L3 اختصاصی، توانایی اجرای برنامه‌های گرافیکی سبک همچون فتوشاپ در نسخه‌های پایین، بازی های آنلاین و نه چندان سنگین و… را به خوبی دارد. البته نا گفته نماند که داشتن ۸ گیگابایت رم ۳۲۰۰ که به تکنولوژی DDR4 مجهز می‌باشد و همچنین ۵۱۲ گیگابایت هارد SSD حالت جامد و پرسرعت، تاثیر زیادی در سرعت گرفتن کارها، عملکرد بهتر و استفاده‌ی بهینه از این لپ تاپ کارامد داشته است.

لازم به ذکر است که با روند کاربردی جفت سازی پردازنده‌های سری ۳۰۰۰ ای ام دی با پردازنده‌های گرافیکی Vega، ۲ گیگابایت حافظه‌ی مجزا نیز در اختیار دارید که در تولید محتوا و ادیت ویدئو البته در وزن پایین می‌تواند پاسخگوی کارتان باشد. در مجموع اگر دنبال خرید لپ تاپی هستید که برای استفاده‌ی روزمره، مالتی مدیا، امور اداری، بازی‌های سبک، امور گرافیکی نیمه حرفه‌ای و به ویژه امور آموزشی هستید کمپانی اچ پی گزینه‌های زیادی را برای شما دارد که این دستگاه جزء بهترین آنها می‌باشد.

صفحه نمایش :

لپ تاپ اچ پی مدل S-eq1015ne15، دارای صفحه نمایشی به سایز ۱۵٫۶ اینچ است که از نوع TFT LED-backlit LCD می‌باشد ؛ دقت صفحه نمایش HD+1600*900 و نرخ تصویر سازی تصویر نیز ۶۰ هرتز است. لازم به ذکر است که کمپانی اچ پی جهت کاهش هزینه‌ها راهکارهایی را در ساختار این دستگاه کارامد به کار برده است یکی از این روش‌ها استفاده از نمایشگر میان رده در لپ تاپ است. این نمایشگر HD بوده و پنل آن هم TFT می‌باشد این صفحه نمایش اگر چه خیلی ضعیف نبوده و در سطح پایینی قرار ندارد اما با این حال نسبت به دستگاه‌های جدیدی که نمایشگر آنها فول اچ دی می‌باشد یک رده پایین تر است.

پورت‌ها و شبکه ارتباطی :

همانطور که می‌دانید امروزه تبادل اطلاعات به وسیله‌ی اینترنت و فلش بسیار مهم می‌باشد؛ بنابراین یکی از فاکتورهای مهم یک لپ تاپ خوب و کارامد این است که توانایی متصل شدن به تمامی دستگاه‌های اطراف را داشته باشد؛ از این رو کمپانی اچ پی از USB در دو نسخه استفاده کرده که تعداد آنها در مجموع به ۳ عدد می‌رسد؛ به این صورت که دو عدد پورت USB 3.1 و یک عدد پورت USB Type-C دارد؛ همچنین فناوری WiFi 6 و بلوتوث ۵ به شما این اجازه را می‌دهد که به وای فای و هدست‌های بلوتوثی متصل شوید؛ از دیگر پورت‌های لپ تاپ اچ پی مدل S-eq1015ne15، می‌توان به پورت HDMI، نیز اشاره کرد. لازم به ذکر است که دارای پورت‌هایی مانند:  یواس بی ۲٫۰، یو اس بی ۳٫۱، یو اس بی ۳٫۲ و ۴ ، پورت شبکه، درایو نوری و کارت خوان نمی‌باشد.

لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵S-eq1015ne

لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵S-eq1015ne

مزایای لپ تاپ اچ پی مدل S-eq1015ne15  :

گفتنی است که کمپانی اچ پی از جمله شرکت‌های معتبری است که بیش از ۵۰ سال در زمینه‌ی تولید لپ تاپ، کامپیوتر و… سابقه دارد برند اچ پی به دلیل اینکه در آمریکا ساخته می‌شود از جمله محصولات لاکچری در ایران به حساب می‌آید؛ بنابراین اگر کاربرانی را سراغ دارید که لپ تاپ‌های استوک اچ پی را به محصولات آک دیگر برندها ترجیح می‌دهند تعجب نکنید؛ اگر شما هم به دنبال لپ تاپی هستید که استحکام، دوام و کیفیت را با هم داشته باشد از این برند معتبر صرف نظر نکنید در ادامه به ذکر چند مورد از مزایای چشمگیر لپ تاپ‌های این کمپانی می‌پردازیم.

برند اچ پی قابل اعتماد می‌باشد :

لپ تاپ و دیگر محصولات کمپانی اچ پی بیش از ده سال است که وارد ایران شده‌اند. ابتدا واردات این شرکت کاربر پسند به کشور فلش مموری و پرینتر اچ پی بوده و پس از موفقیت‌های چشم گیر در این زمینه، لپ تاپ های آن نیز جایگاهی ویژه پیدا کردند. لازم به ذکر است که برند اچ پی در سال ۲۰۱۹ در رده‌ی نخست برترین لپ تاپ سال قرار داشت و همچنان در حال تولید و وارد کردن محصولات خوش ساخت و کاربر پسند است با اینکه امروز دارای آن رتبه نمی‌باشد.

حمل آسان :

یکی از دلایلی که باعث سبک و خوش دست شدن لپ تاپ‌های اچ پی از جمله مدل S-eq1015ne15، شده است کم وزن و جمع و جور بودن باتری‌های آنها می‌باشد به همین دلیل شما با خرید این محصولات می‌توانید به راحتی دستگاه را با خود حمل کرده و جا به جا نمایید و برای رفتن به مسافرت، پارک، اردوهای کاری و.. نگران وزن سنگین و حمل سخت آن نباشید.

دوام :

دوام و استحکام یکی از نقاط قوت لپ تاپ اچ پی مدل S-eq1015ne15 و دیگر مدل‌های این کمپانی است؛ البته فراموش نکنید که مراقبت و استفاده‌ی صحیح شما از دستگاه دوام و کیفیت آن را معنا می‌دهد بنابراین مراقب باشید دستگاه خود را در شرایطی که ممکن باشد از دستتان بیفتد، ضربه بخورد یا مایعاتی روی آن بریزد قرار ندهید در این صورت کارکرد و کیفیت این برند را تا سال‌ها مشاهده خواهید کرد.

ایمنی :

امنیت یکی دیگر از نکات مثبت لپ تاپ اچ پی مدل S-eq1015ne15 و دیگر مدل‌های این شرکت است. گفتنی است که عملکرد بعضی از لپ تاپ‌ها به این صورت است که اگر ویروسی شوند امکان کار کردن با آنها وجود نخواهد داشت، اما محصولات اچ پی بر خلاف برندهای دیگر با استفاده از موارد امنیتی مانند : HP Sure View, HP Sure Start, HP Sure Recover, HP Sure Recover, HP Sure Run و Click به شما این فرصت را می‌دهند تا با بدافزارها مقابله کرده و اگر اطلاعات خود را از دست دادید بتوانید آنها را بازیابی نمایید. خوشبختانه این لپ تاپ‌ها از لحاظ ساختار امنیتی در سطح بسیار قوی قرار دارند طوری که اگر ویروسی هم شوند باز هم، به نسبت دیگر برندها کار کردن با آنها راحت می‌باشد.

پشتیبانی :

نا گفته نماند که یکی از عوامل موفقیت هر بیزینس این است که در کنار کیفیت محصولات پشتیبانی هم داشته باشد. خوشبختانه کمپانی اچ پی یکی از شرکت‌هایی است که همواره پشتیبانی خوبی برای محصولات خود در نظر دارد اگر چه این پشتیبانی در کشور ما امکان پذیر نیست. اما برخی از نمایندگی‌های معتبر این برند که فروش و تعمیر محصولات اچ پی را بر عهده دارند پشتیبانی ویژه‌ای برای لپ تاپ‌های آن ارائه می‌دهند.

قیمت :

اگر شما هم جزء کاربرانی هستید که در کنار کیفیت، ساختار محکم و همچنین قدرت پردازش بالا دنبال محصولی هستید که قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز داشته باشد و توانایی خرید آن را داشته باشید به لپ تاپ اچ پی مدل S-eq1015ne15، نگاه ویژه‌ای داشته باشید اگر چه تمام محصولات اچ پی از این مزایا بهره‌مند می‌باشند.

نتیجه گیری :

لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵S-eq1015ne، یکی از دستگاه‌های خوش ساخت این شرکت است که از قابلیت‌های زیادی بهره‌مند می‌باشد از جمله مزیت‌های آن می‌توان به ایمنی آن اشاره کرد؛ همانطور که گفتیم محصولات این کمپانی طوری طراحی شده‌اند که به شما فرصت می‌دهند تا با استفاده از نرم افزارهای خاصی با بدافزارها  مقابله کرده و همچنین اطلاعات از دست رفته‌ی خود را بازیابی نمایید؛ دوام و ساختار محکم، قدرت پردازش بالا، سبک بودن و آسانی در حمل و نقل و جا به جایی و … از دیگر مشخصات چشمگیر این لپ تاپ ها به شمار می‌روند. ضمن اینکه مدل ۱۵S-eq1015ne مانند دیگر مدل‌های اچ پی قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز دارد و قدرت خرید را برای اکثر کاربران فراهم می‌کند. البته نا گفته نماند که محصولات این کمپانی مانند دیگر برندها دارای معایبی چون حساسیت در آسیب و… نیز می‌باشند اما به طور کلی مزایای آنها به نسبت معایبشان بیشتر می‌باشند؛ بنابراین اگر به دنبال خرید یک دستگاه کاربردی هستید این لپ تاپ خوش ساخت را مد نظر داشته باشید.

 

مشخصات محصول HP Laptop 15s-eq1015ne

سخت افزار لپ تاپ اچ پی مدل S-eq1015ne15

شماره محصول
۲۷۰X8EA
نام محصول
لپ تاپ اچ پی ۱۵s-eq1015ne
ریزپردازنده
AMD Ryzen™ ۳ ۳۲۵۰U (ساعت پایه ۲٫۶ گیگاهرتز، حداکثر ساعت تقویتی تا ۳٫۵ گیگاهرتز، ۴ مگابایت حافظه نهان L3، ۲ هسته)
چیپست
SoC مجتمع AMD
حافظه، استاندارد
۸ گیگابایت DDR4-2400 SDRAM (2×۴ گیگابایت)
گرافیک ویدیویی
گرافیک AMD Radeon™
هارد دیسک
SSD 512 گیگابایتی PCIe® NVMe™ TLC M.2
درایو نوری
درایو نوری گنجانده نشده است
نمایش دادن
قطر ۳۹٫۶ سانتی متر (۱۵٫۶ اینچ)، HD (1366 x 768)، لبه میکرو، ضد تابش نور، ۲۲۰ نیت، ۴۵% NTSC
اتصال بی سیم
Realtek RTL8821CE 802.11a/b/g/n/ac (1×1) Wi-Fi® و Bluetooth® ۴٫۲ ترکیبی
شکاف های توسعه
۱ کارت خوان رسانه SD چند فرمت
پورت های خارجی
۱ نرخ سیگنال دهی SuperSpeed ​​USB Type-C® ۵Gbps. ۲ نرخ سیگنال دهی SuperSpeed ​​USB Type-A 5Gbps. ۱ HDMI 1.4b; ۱ پین هوشمند AC; ۱ ترکیب هدفون/میکروفون
حداقل ابعاد (W x D x H)
۳۵٫۸۵ x 24.2 x 1.79 سانتی متر
وزن
۱٫۶۹ کیلوگرم
نوع منبع تغذیه
آداپتور برق AC هوشمند ۴۵ واتی
نوع باتری
۳ سلولی، ۴۱ Wh Li-ion
مصرف مختلط عمر باتری
حداکثر ۷ ساعت و ۱۵ دقیقه
پخش ویدئو عمر باتری
حداکثر ۹ ساعت و ۱۵ دقیقه
وبکم
دوربین HP True Vision 720p HD با میکروفون های دیجیتال آرایه دوگانه یکپارچه
ویژگی های صوتی
بلندگوهای دوتایی

نرم افزار لپ تاپ اچ پی مدل S-eq1015ne15

سیستم عامل
FreeDOS 1.2
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>