لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255

لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255

بررسی مشخصات ظاهری و فیزیکی لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255 :

همانطور که می‌دانید امروزه لپ تاپ‌ها تبدیل به عضوی جدا نشدنی از زندگی شده‌اند، و کاربران در همه جای دنیا به دنبال لپ تاپی هستند که برای انجام کارهای اداری، آموزشی، مالتی مدیا، استفاده در منزل و … گزینه‌ای ایده‌آل باشد. خوشبختانه اچ پی یکی از شرکت‌هایی است که توانسته پاسخگوی نیازها و سلیقه‌های متنوع کاربران باشد؛ لپ تاپ مدل G8 R5-C 255، یکی دیگر از محصولات کاربردی این کمپانی است که در واقع نسخه‌ی آپدیت و اصلاح شده‌ی نسل G7 255 می‌باشد. این مدل در ابعاد ۱۷*۲۴۲*۳۵۸ و وزن ۱٫۸۵ طراحی و تولید شده است و با یک کیس خاکستری نقره‌ای ارائه شده که دارای سطوح صاف و ماتی می‌باشد. ساختار شاسی آن خوب بوده و استحکام آن میانه است. باتری دستگاه به طور امن و محکم در آن تعبیه شده و برای دسترسی به قسمت‌های داخلی فقط کافی است درپوش پایینی را بردارید. سری پردازنده‌ی آن Ryzen 5 از مدل Ryzen 5 5500U، و سازنده‌ی پردازنده هم AMD است.

فرکانس پردازنده‌ی آن ۲٫۱ گیگاهرتز و در حالت توربو ۴٫۰ گیگاهرتز و حافظه کش پردازنده نیز ۸ مگابایت می‌باشد. نوع حافظه‌ی رم در آن DDR4 و ۱۶ گیگابایت؛ همچنین نوع حافظه‌ی داخلی SSD با مشخصات SSD NVMe و ظرفیت ۱ ترابایت است که که در اجرای هر چه سریعتر سیستم عامل و برنامه‌ها تاثیر بسزایی دارد. و اما حافظه‌ی اختصاصی گرافیکی آن ۵۱۲ مگابایت و سازنده‌ی آن AMD Radeon می‌باشد. که با این پردازنده و کارت گرافیک قادر به پردازش‌های نیمه سنگین می‌باشد؛ از دیگر امتیازات این دستگاه کارامد می‌توان به اتصالات و پورت‌های متنوع آن اشاره کرد که شامل : ۲ درگاه USB 3.2، درگاه HDMI، پورت شبکه، اتصال وای فای، اتصال بلوتوث، کارت خوان و جک ۳٫۵ میلی متری COMBO audio jack می‌شوند؛ همچنین دارای امکاناتی چون وب کم، اسپیکر و مزایایی چون :  چیپست Intel Integrated SoC، حافظه‌های SD,SDHC,and SDXC و قسمت تایپ اعداد Numeric Keypads روی کیبورد می‌باشد. تراشه‌ی آن WLAN(Realtek RTL8822BE) است که از استاندارد ۸۰۲ .۱۱a/b/g/n/ac پشتیبانی کرده و بلوتوث ۴٫۲ را نیز ارائه می‌دهد. لپ تاپ خوش ساخت اچ پی مدلG8 R5-C 255  با فناوری قدرتمند و شاسی ساده‌ای که دارد این فرصت را به شما می‌دهد که هر کجا که باشید به راحتی بتوانید متصل شوید.

نقد و بررسی لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255 :

همانطور که گفتیم لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255، یکی از مدل‌های خوش ساخت و کاربر پسند این شرکت است که پیکره‌ی سخت افزاری آن هم از لحاظ پردازنده و هم حافظه قوی بوده و اجرای برنامه و سیستم عامل آن هم سرعت قابل قبولی دارد. بدنه‌ی آن از پلاستیکی مقاوم در برابر خط و خش ساخته شده که رنگ آن هم خاکستری یکدست می‌باشد؛ کیبورد آن هم مشکی رنگ بوده که دارای کلید‌هایی با سایز و جنس مطلوب می‌باشد و برای تایپ‌های طولانی مدت بسیار ایده‌آل است؛ همچنین دارای تاچ پدی بزرگ است که ظاهری نوین و زیبا به دستگاه داده است. یکی دیگر از تغییرات مثبت در ظاهر و سخت افزار این محصول نسبت به نسل قدیمِ آن، حذف شدن درایو نوری در آن است که منجر به سبک تر شدن لپ تاپ و کم شدن ضخامت آن شده است و از سویی دیگر با تعبیه‌ی پورت‌های به روز در آن نیاز به درایو نوری نیز احساس نمی‌شود.

که همین راحتی در حمل و جابه‌جایی آن باعث محبوب شدن آن میان کاربران شده است؛ همچنین کیفیت اسکلت داخلی آن نیز سطح بالا بوده و به حدی است که در برابر پیچش مقاوم می‌باشد. . نا گفته نماند که این محصول یک اسپیکر خوب و قوی نیز دارد که در زیر صفحه نمایش، در بخش زیرین دستگاه قرار گرفته است. این دستگاه کارامد با طراحی ظریف و زیبا با سبک کاری موبایل مطابقت داشته و دارای صفحه نمایشی خوش نما با حاشیه‌ای باریک است و نسبت صفحه نمایش به بدنه استاندارد بوده و از همین رو فضایی کافی برای کار و پخش محتوا را به شما ارائه می‌دهد، لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255 از جمله مدل‌هایی است که برای استفاده‌ی روزمره امور گرافیکی نیمه حرفه‌ای، بازی‌های سبک، امور آموزشی، تحقیقات دانشجویی و دانش‌آموزی، مالتی مدیا، کارهای حسابداری و… می‌تواند پاسخگوی انواع نیازها و سلیقه‌ها باشد.

لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255

لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255

صفحه نمایش :

لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255، دارای صفحه نمایشی به سایز ۱۵٫۶ اینچ است که از نوع FULL HD IPS با روکش مات می‌باشد. رزولوشن آن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ بوده و با نرخ تصویر ۶۰Hz تصویر کاملاً شفاف و واضحی را به کاربران ارائه می‌دهد. زاویه‌ی دید این نمایشگر ۱۷۸ درجه است و از دقت رنگ بالایی بهره‌مند می‌باشد. از همین رو برای کارهای گرافیکی و طراحی، صفحه‌ای ایده‌آل است. یکی دیگر از نکات مثبتی که در ارتباط با این صفحه می‌توان گفت مات بودن آن است که ضد انعکاس و بازتاب نور بوده و مشاهده‌ی صفحه را در محیط‌های باز و پرنور هم برای شما آسان می‌کند. فرکانس آن ۶۰ هرتز با روشنایی ۲۵۰ نیتس و توناژ ۴۵ درصد NTSC است. لازم به ذکر است که روشنایی (cd/m2 193.3) و کنتراست (۳۹۸:۱) برای این صفحه ضعیف بوده و ما مقادیر بیشتر از ۱۰۰۰:۱,cd/m2 300 را به ترتیب مطلوب مد نظر قرار می‌دهیم. نمایشگر با فرکانس ۲۵۰۰ هرتز در مکان‌های با روشنایی ۹۰ درصد و کمتر از آن سوسو می‌زند. با این اوصاف با این فرکانس بالا حتی کاربران حساس نیز نباید دچار سردرد یا مشکلات چشمی بشوند.

صفحه کلید :

همانطور که گفتیم صفحه کلید لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255، با کلید‌های تخت، نرم و فاصله‌ی مناسب برای استفاده‌ی روزمره بسیار ایده‌آل  و تایپ طولانی مدت را لذت بخش می‌نماید. پد لمسی آن دارای سطح صافی بوده و قابلیت چند لمسی (چیزی

حدود ۱۱٫۵ در ۵٫۱ سانتی‌متر) را دارد که به شما مجال این را می‌دهد به راحتی و تسلط بالا با حرکت دست خود، کار کنید. ضمن اینکه به ورودی‌های گوشه‌ها نیز پاسخ می‌دهد. کلید پاور در بالای F1 قرار گرفته است. لازم به ذکر است که کیبورد کامل است و دارای NUMPAD است.

پردازنده‌ی مرکزی :

گفتنی است که پردازنده‌ی مرکزی لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255، (eyzen5) است که یک پردازنده‌ی میان رده و البته قوی از خانواده‌ی محصولات AMD می‌باشد. مدل این پردازنده‌ی قدرتمند Ryzen 5 5500 می‌باشد و برای عملکردهای نیمه حرفه‌ای و تغریبا سنگین مانند گیم، کارهای گرافیکی و… مناسب بوده و پردازش بالایی را ارائه می‌دهد. حافظه کش این پردازنده ۸ مگابایت بوده و فرکانسی بین ۲٫۱ تا ۴٫۰ گیگاهرتز دارد.

کارت گرافیک :

کارت گرافیک لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255، ساخت کشور AMD می‌باشد؛ این کارت گرافیک به ویژه برای لپ تاپ‌هایی که قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند گزینه‌ی بسیار خوبی است؛ کارت گرافیک استفاده شده در این دستگاه کارامد AMD Radeon Graphics است که دارای ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی اختصاصی بوده و به شما در انجام امور گرافیکی کمک شایانی می‌کند.

ظرفیت باتری :

همانطور که می‌دانید باتری یکی از مهمترین اجزای لپ تاپ بوده و از فاکتورهای مهم کاربران جهت انتخاب دستگاه می‌باشد. ظرفیت بالای باتری به شما این فرصت را می‌دهد تا بدون نگرانی، دستگاه خود را به محلی که به برق دسترسی ندارید نیز برده و با خیال راحت از آن استفاده کنید. لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255، داری یک باتری از نوع لیتیوم یون است که از تعداد ۳ سلول و ۴۱ وات ساعت بهره‌مند است. لازم به ذکر است که توان شارژدهی آن نیز ۲ الی ۴ ساعت می‌باشد. که نسبت به ساختار و قابلیت‌های دستگاه توان قابل قبولی می‌باشد.

طراحی ظریف و سبک :

همانطور که در مطالب قبل نیز اشاره کردیم لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255، دارای طراحی سبک و چشم نوازی می‌باشد؛ ظرافت و کاربری این دستگاه چیزی شبیه به گوشی موبایل است. صفحه نمایش آن زیبا و نسبت به بدنه بزرگ است؛ همچنین دارای حاشیه‌ای باریک بوده و فضای کافی را جهت کار یا پخش محتوا برای کاربر فراهم می‌کند.

لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255

لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255

مناسب برای تجارت :

از جمله مزایای قابل توجه لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255، این است که به شما این امکان را می‌دهد تا پروژه‌های خود را با سرعت بالا به کمک پردازنده‌های قویِ AMD و حافظه‌ی بالایی که دارد ذخیره نمایید. حذف نویز HP با بهره‌گیری از فناوری پیشرو در صنعت و فیلتر کردن نویز در همه‌ی ورودی و خروجی‌ها کار با آن را بهتر کرده است.

مزایای لپ تاپ اچ پی لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255

گفتنی است که کمپانی اچ پی، از جمله شرکت‌های معتبری است که بیش از ۵۰ سال است که در حوزه‌ی تولید لپ تاپ، کامپیوتر و… سابقه دارد؛ و تخصص و تجربه‌ی آن را می‌توان از دوام و کیفیت محصولات آن متوجه شد. از این رو اگر دنبال خرید یک لپ تاپ خوب از یک برند معتبر هستید به مارک اچ پی نگاه ویژه ای داشته باشید. در ادامه به ذکر چند مورد از مزایای لپ تاپ‌های اچ پی از جمله مدل  G8 R5-C 255، می‌پردازیم.

کیفیت در ساختار :

با دوام بودن و کیفیت ساخت یکی از مشخصات بارز لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255، می‌باشد از همین رو انتخاب بسیار خوبی برای کارمندان و مشاغل به حساب می‌آید. طراحی لپ تاپ‌های اچ پی طوری است که در صورت سقوط تا ارتفاع یک و نیم متر نیز در برابر ضربه و شکستگی مقاوم هستند و همین ویژگی، آنها را تبدیل به گزینه‌ای ایده‌آل برای سفر و همچنین محیط‌های پر خطر کرده است.

مهندسی خوب قطعات :

یکی دیگر از مشخصات چشمگیر لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255، علاوه بر مقاومت خوب، تولید و مهندسی قطعات به طور حرفه‌ای می‌باشد طوری که لپ تاپ‌های اچ پی، می‌توانند تا ۸ سال برای شما کار کنند بدون اینکه نگران نقص سخت افزاری آنها باشید. مگر اینکه طی اتفاقی آسیبی جدی به آنها وارد کنید. قدرت پردازشی این دستگاه در ترکیب با حافظه‌ی زیاد به شما فرصت می‌دهد تا کارهای خود را روان و همزمان انجام داده و به راحتی بین اپلیکیشن‌ها جا‌به‌جا شوید. ضمن اینکه قطعات داخلی و خارجی آن نیز از دوام بالایی برخوردارند.

قیمت مقرون به صرفه :

اگر به دنبال لپ تاپی هستید که در کنار کیفیت و ساختار خوب، قیمت مناسبی هم داشته باشد لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما می‌باشد چرا که لپ تاپ‌های اچ پی در تمام دنیا به دستگاه‌های قیمت مناسب شناخته شده‌اند. گفتنی است که این لپ تاپ‌ها در انواع مدل‌ها با قیمت‌های مختلف عرضه شده و برای همه به ویژه دانشجویان، دانش‌آموزان و  افرادی که به دنبال محصولی هستند تا با پردازنده‌ای قوی و قابلیت‌های خاص قیمت معقولی هم داشته باشد؛ مناسب است.

دسترس پذیری :

گفتنی است که خرید راحت، تعمیر و پیدا کردن قطعات لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255 و دیگر مدل‌های آن از دیگر مزایای محصولات این کمپانی به شمار می‌روند چرا که حضور این برند معتبر تا بازار جهانی باعث شده شما به راحتی بتوانید محصولات آن را با قیمت مناسب خریده یا در صورت نیاز تعمیر نمایید.

راحتی استفاده :

نا گفته نماند که استفاده از لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255، مانند دیگر مدل‌های این شرکت، بسیار آسان بوده و نیازمند سخت افزار خاصی نمی‌باشد. این لپ تاپ کارامد به کیبورد، میکروفن داخلی، تاچ پد و اسپیکر مجهز بوده و بیشتر مدل‌های این شرکت از دوربین داخلی و حتی یک کاور نیز بهره‌مند هستند.

امنیت :

لازم به ذکر است که طراحی لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255، مانند دیگر مدل‌های شرکت اچ پی به شکلی است که جهت حفظ حریم خصوصی، از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها بهره‌مند می‌باشد. شما می‌توانید جهت ایمن سازی داده‌ها از رمز نگاری استفاده نمایید.

نتیجه گیری :

لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255، یکی از دستگاه‌های کارامد این کمپانی است که دارای قابلیت‌های زیادی می‌باشد از جمله مزیت‌های آن می‌توان به دوام و استحکام بالا، قدرت پردازش قابل قبول، سبک بودن و آسانی در حمل و نقل و … اشاره کرد ضمن اینکه قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز دارد و قدرت خرید را برای اکثر کاربران فراهم کرده است. البته در کنار این مزایا دارای معایبی چون نداشتن قابلیت ارتقا، حساسیت در آسیب و… نیز می‌باشد اما به طور کلی مزایای آن به نسبت معایبش بیشتر می‌باشد؛ بنابراین اگر به دنبال خرید یک دستگاه کاربردی هستید از این لپ تاپ صرف نظر نکنید.

لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255

لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255

مشخصات فنی لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255

سیستم های عامل

ویژگی
شرح
از پیش نصب شده (ویندوز)
ویندوز ۱۰ پرو ۶۴ (مجوز ملی آکادمیک)

توجه داشته باشید:

برخی از دستگاه ها برای استفاده آکادمیک با به روز رسانی سالگرد ویندوز ۱۰ به طور خودکار به Windows 10 Pro Education به روز می شوند. ویژگی ها متفاوت است.
Windows 10 Pro 64 (توصیه شده توسط HP)
Windows 10 Home 64
Windows 10 Home Single Language 64

توجه داشته باشید:

همه ویژگی ها در همه نسخه ها یا نسخه های ویندوز در دسترس نیستند. برای استفاده کامل از عملکرد ویندوز، ممکن است سیستم‌ها به سخت‌افزار، درایورها، نرم‌افزار یا به‌روزرسانی بایوس به‌روزرسانی و/یا خریداری جداگانه نیاز داشته باشند. به روز رسانی خودکار ویندوز ۱۰ همیشه فعال است. ممکن است هزینه های ISP اعمال شود و شرایط اضافی ممکن است در طول زمان برای به روز رسانی اعمال شود.
از پیش نصب شده (سایر)
FreeDOS 1.2

توجه داشته باشید:

مطابق با خط مشی پشتیبانی مایکروسافت، HP از سیستم عامل Windows 8 یا Windows 7 در محصولات پیکربندی شده با پردازنده های نسل هفتم اینتل و AMD یا جدیدتر پشتیبانی نمی کند و هیچ درایور ویندوز ۸ یا ویندوز ۷ را ارائه نمی دهد.

پردازنده ها

ویژگی
شرح
AMD Ryzen 5 3500U APU
فرکانس پایه ۲٫۱ گیگاهرتز، فرکانس انفجاری تا ۳٫۷ گیگاهرتز
۴ هسته و ۴ مگابایت کش
گرافیک موبایل AMD Radeon Vega 8
APU AMD Ryzen 3 3300U
فرکانس پایه ۲٫۱ گیگاهرتز، فرکانس انفجاری تا ۳٫۵ گیگاهرتز
۴ هسته و ۴ مگابایت کش
گرافیک AMD Radeon Vega 6
APU AMD Ryzen 3 3250U
فرکانس پایه ۲٫۶ گیگاهرتز، فرکانس انفجاری تا ۳٫۵ گیگاهرتز
۲ هسته و ۱ مگابایت کش
گرافیک Radeon AMD
AMD 3020e 3 APU
فرکانس پایه ۱٫۲ گیگاهرتز، فرکانس پشت سر هم تا ۲٫۶ گیگاهرتز
۲ هسته و ۴ مگابایت کش
گرافیک Radeon AMD
AMD Athlon Gold 3150U APU
فرکانس پایه ۲٫۴ گیگاهرتز، فرکانس انفجاری تا ۳٫۳ گیگاهرتز
۲ هسته و ۱ مگابایت کش
گرافیک Radeon AMD
AMD Athlon Silver 3050U APU
فرکانس پایه ۲٫۳ گیگاهرتز، فرکانس انفجاری تا ۳٫۲ گیگاهرتز
۲ هسته و ۱ مگابایت کش
گرافیک Radeon AMD
چیپست
یکپارچه با پردازنده

توجه داشته باشید:

Multicore برای بهبود عملکرد محصولات نرم افزاری خاص طراحی شده است. لزوماً همه مشتریان یا برنامه های نرم افزاری از استفاده از این فناوری بهره نمی برند. عملکرد و فرکانس ساعت بسته به حجم کاری برنامه و پیکربندی سخت افزار و نرم افزار متفاوت است. شماره گذاری AMD معیاری برای عملکرد بالاتر نیست.
سرعت پردازنده بیانگر حالت حداکثر عملکرد است. پردازنده ها در حالت بهینه سازی باتری با سرعت کمتری کار می کنند.

حافظه

ویژگی
شرح
استاندارد
(۲) DDR4-PC4 SODIMMS (پردازنده های موبایل AMD Ryzen/Athlon)
پشتیبانی از حافظه دو کاناله
سیستم با سرعت ۲۴۰۰ MT/s کار می کند
هر دو اسلات برای مشتری غیرقابل دسترسی/ ارتقا هستند
پیکربندی
۱۶ گیگابایت DDR4-2666 SDRAM (2 x 8 گیگابایت)
۱۲ گیگابایت DDR4-2666 SDRAM (8 گیگابایت (۱×۸ گیگابایت) و ۴ گیگابایت (۱×۴ گیگابایت))
۸ گیگابایت DDR4-2400 SDRAM (1 x 8 گیگابایت)
۸ گیگابایت DDR4-2400 SDRAM (2×۴ گیگابایت)
۴ گیگابایت DDR4-2400 SDRAM (1 x 4 گیگابایت)
بیشترین
۱۶ گیگابایت

توجه داشته باشید:

با توجه به ماهیت استاندارد غیر صنعتی برخی از ماژول های حافظه شخص ثالث، ما حافظه های برند HP را برای اطمینان از سازگاری توصیه می کنیم. اگر سرعت حافظه با هم مخلوط شود، سیستم با سرعت حافظه کمتری کار می کند.

گرافیک

ویژگی
شرح
یکپارچه
گرافیک موبایل AMD Radeon Vega 8
گرافیک Radeon AMD

توجه داشته باشید:

برای مشاهده تصاویر با کیفیت بالا به محتوای با وضوح بالا (HD) نیاز است.
پشتیبانی
رمزگشایی HD، DX12 و HDMI 1.4b

شبکه/ارتباطات

ویژگی
شرح
شبکه بی سیم (WLAN)
Realtek RTL8822CE 802.11ac (2×2) Wi-Fi با بلوتوث ۵ ترکیبی
Realtek RTL8822CE 802.11a/b/g/n/ac (1×1) Wi-Fi با بلوتوث ۴٫۲ ترکیبی
Intel Dual Band Wi-Fi 6 AX201 802.11a/b/g/n/ac/ax (2×2) WLAN و بلوتوث ۵ ترکیبی، غیر vPro

توجه داشته باشید:

Wi-Fi 6 با مشخصات قبلی ۸۰۲٫۱۱ سازگار است.
نقطه دسترسی بی سیم و سرویس اینترنت مورد نیاز است و شامل نمی شود. در دسترس بودن نقاط دسترسی بی سیم عمومی محدود است. مشخصات WLAN 802.11 مشخصات پیش نویس هستند و نهایی نیستند. اگر مشخصات نهایی با مشخصات پیش نویس متفاوت باشد، ممکن است بر توانایی نوت بوک برای برقراری ارتباط با سایر دستگاه های WLAN 802.11 تأثیر بگذارد.
شبکه محلی کابلی
اینتل ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ GbE NIC

توجه داشته باشید:

عبارت “۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰” یا “گیگابیت” اترنت نشان دهنده سازگاری با استاندارد IEEE 802.3ab برای اترنت گیگابیتی است و به معنای سرعت واقعی ۱ گیگابیت بر ثانیه نیست. برای انتقال با سرعت بالا، اتصال به سرور اترنت گیگابیتی و زیرساخت شبکه مورد نیاز است.
Miracast
سازگار با دستگاه های دارای گواهی Miracast (ویندوز ۱۰)

نمایش دادن

ویژگی
شرح
نمایشگر غیر لمسی
قطر ۳۹٫۶ سانتی متر (۱۵٫۶ اینچ)، HD (1366 x 768)، SVA، ضد تابش WLED، ۲۵۰ نیت، لبه میکرو eDP، ۴۵% NTSC
قطر ۳۹٫۶ سانتی متر (۱۵٫۶ اینچ)، FHD (1080 x 1920)، IPS، ضد تابش WLED، ۲۵۰ نیت، لبه میکرو eDP، NTSC 45 درصد
قطر ۳۹٫۶ سانتی متر (۱۵٫۶ اینچ)، FHD (1920 x 1080)، SVA، ضد تابش WLED، ۲۵۰ نیت، لبه میکرو eDP، ۴۵% NTSC
HDMI
پشتیبانی از رزولوشن تا (۱۹۲۰ x 1080) در ۶۰ هرتز

توجه داشته باشید:

برای مشاهده تصاویر با کیفیت بالا به محتوای با وضوح بالا (HD) نیاز است.
رزولوشن ها به قابلیت مانیتور و تنظیمات وضوح و عمق رنگ بستگی دارد.

ذخیره سازی/درایوها

ویژگی
شرح
منبع ذخیره اصلی
۲ ترابایت ۵۴۰۰ دور در دقیقه SATA
۱ ترابایت ۵۴۰۰ دور در دقیقه SATA
۵۰۰ گیگابایت ۷۲۰۰ دور در دقیقه SATA
۵۰۰ گیگابایت ۵۴۰۰ دور در دقیقه SATA
ذخیره سازی اولیه درایو حالت جامد M.2
درایو حالت جامد ۱۲۸ گیگابایتی M.2 SATA-3 TLC
۲۵۶ گیگابایت PCIe NVMe Value Solid State Drive
درایو حالت جامد با ارزش ۵۱۲ گیگابایت PCIe NVMe
درایو حالت جامد با ارزش ۱ ترابایت PCIe NVMe
ذخیره سازی دوگانه
درایو حالت جامد ۱۲۸ گیگابایتی M.2 SATA-3 TLC با ۱ ترابایت ۵۴۰۰ دور در دقیقه SATA
۲۵۶ گیگابایت PCIe NVMe M.2 درایو حالت جامد با ۱ ترابایت ۵۴۰۰ دور در دقیقه SATA

توجه داشته باشید:

برای درایوهای حالت جامد یا هارد دیسک، گیگابایت = ۱ میلیارد بایت. TB = 1 تریلیون بایت. ظرفیت قالببندی شده واقعی کمتر است. حداکثر ۳۰ گیگابایت (برای ویندوز ۱۰) برای نرم افزار بازیابی سیستم رزرو شده است.

پورت ها / اسلات ها

ویژگی
شرح
پورت ها
(۲) USB-A 3.2 Gen 1
(۱) نرخ سیگنال دهی USB 3.2 Gen 1 Type-C 5 گیگابیت بر ثانیه (فقط انتقال داده؛ شارژ یا نمایشگرهای خارجی پشتیبانی نمی شود)
(۱) HDMI 1.4b (کابل به طور جداگانه فروخته می شود)
(۱) RJ-45
(۱) پورت برق AC
(۱) جک ترکیبی هدفون/میکروفون
شکاف های توسعه
(۱) خواننده رسانه دیجیتال چند فرمتی

توجه داشته باشید:

پشتیبانی از SD، SDHC و SDXC.

صوتی/چند رسانه ای

ویژگی
شرح
سمعی
میکروفون دو آرایه یکپارچه
(۲) بلندگوهای استریو یکپارچه
دوربین
دوربین اچ پی TrueVision HD

توجه داشته باشید:

برای مشاهده تصاویر با کیفیت بالا به محتوای با وضوح بالا (HD) نیاز است.
وبکم
وب کم VGA (فروش جداگانه)

صفحه کلید/دستگاه های اشاره گر/کلیدهای عملکردی

ویژگی
شرح
صفحه کلید HP Premium
اندازه کامل به سبک جزیره ای بافت
دستگاه اشاره گر
پد لمسی با پشتیبانی از حرکات چند لمسی (دارای تاییدیه PTP)
کلیدهای عملکردی
F1 – صفحه وب «چگونه در ویندوز ۱۰ کمک بگیریم» را باز کنید
F2 – کاهش روشنایی
F3 – افزایش روشنایی
F4 – تغییر صفحه نمایش
F5 – خالی
F6 – قطع صدا
F7 – کاهش صدا
F8 – افزایش صدا
F9 – قبلی
F10 – پخش/مکث
F10 – درج کنید
F11 – بعد
F12 – حالت هواپیما

نرم افزار/امنیت

ویژگی
شرح
از پیش نصب شده است
دستیار پشتیبانی HP
پشتیبانی از Miracast بومی
اسناد HP
راه اندازی HP یکپارچه OOBE
HP SSRM
سوئیچ صوتی HP
HP JumpStarts
McAfee LiveSafe (30 روز آزمایشی)
Xerox DocuShare (90 روز آزمایشی)
مدیریت امنیت
سیستم عامل TPM 2.0

قدرت لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255

ویژگی
شرح
منبع تغذیه
آداپتورها
آداپتور برق AC خارجی HP Smart 65 W EM
آداپتور برق AC خارجی HP Smart 45 W
سیم های برق
۱٫۰ متر (۳٫۲۸ فوت)

توجه داشته باشید:

در دسترس بودن ممکن است بسته به کشور/منطقه متفاوت باشد.
باتری اولیه
HP Long Life 3 سلولی، ۴۱ Wh Li-ion

توجه داشته باشید:

وات ساعت واقعی باتری (وات ساعت) با ظرفیت طراحی متفاوت است. ظرفیت باتری به طور طبیعی با ماندگاری، زمان، استفاده، محیط، دما، پیکربندی سیستم، برنامه های بارگذاری شده، ویژگی ها، تنظیمات مدیریت انرژی و سایر عوامل کاهش می یابد.
باتری داخلی است و توسط مشتری قابل تعویض نیست. قابل سرویس با گارانتی
عمر باتری
MM18: حداکثر ۷ ساعت و ۵۰ دقیقه

توجه داشته باشید:

عمر باتری ویندوز ۱۰ MM18 و عمر باتری ویندوز ۱۰ MM14 بسته به عوامل مختلفی از جمله مدل محصول، پیکربندی، برنامه های بارگذاری شده، ویژگی ها، استفاده، عملکرد بی سیم و تنظیمات مدیریت انرژی متفاوت است. حداکثر ظرفیت باتری به طور طبیعی با گذشت زمان و استفاده کاهش می یابد.

مشخصات فیزیکی لپ تاپ اچ پی مدل G8 R5-C 255

ویژگی
شرح
وزن
شروع از ۱٫۷۴ کیلوگرم (۳٫۸۴ پوند)

توجه داشته باشید:

وزن بر اساس پیکربندی و اجزاء متفاوت است.
ابعاد (W x D x H)
۳۵٫۸ x 24.2 x 1.99 سانتی متر (۱۴٫۰۹ x 9.53 x 0.78 اینچ)
Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>