پرینتر چندکاره جوهرافشان اچ پی مدل PhotoSmart D110A

پرینتر چندکاره جوهرافشان اچ پی مدل PhotoSmart D110A

پرینتر چندکاره جوهرافشان اچ پی مدل PhotoSmart D110A

امروز در این مقاله می‌خواهیم به یکی از بهترین پرینتر‌های این کمپانی یعنی پرینتر چندکاره جوهرافشان اچ پی مدل Photosmart D110A را برای شما بررسی کنیم. شرکت اچ پی یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌هایی است که تا به الان پیشرفت بزرگی در صنایع الکترونیک داشته‌اند. هیولت پاکارد (اچ پی) یک شرکت چند ملیتی فناوری اطلاعات است. ساختمان اصلی آن در دره سیلیکون واقع در آمریکا می‌باشد. شرکت اچ پی در کشور‌های دیگر هم فعالیت می‌کند تا بتواند محصولات خود را به صورت گسترده‌تری در کشور‌ها منتقل کند. این شرکت یکی از سازندگان برتر در لپ‌تاپ و پرینتر است.

همه ما با محصولات این شرکت آشنایی کامل را داریم و می‌دانیم که اچ پی بهترین محصولات را با کیفیت بالا در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.پرینتر‌های این شرکت یکی از بادوام‌ترین محصولاتی است که تا به الان مشتریان از آن راضی بوده‌اند. مهندسان برتر برای ساخت محصولات در این شرکت استفاده می‌شود. تمامی پرینتر‌ها با برنامه‌ریزی دقیق و طراحی کاملاً مناسب برای کاربران فراهم شده است.

طراحی و ظاهر:

پرینتر چندکاره جوهرافشان اچ پی مدل PhotoSmart D110A

طراحی پرینتر چندکاره جوهرافشان اچ پی مدل PhotoSmart D110A

پرینتر‌ها انواع مختلفی دارند و هرکدام به طرح‌های مختلفی ساخته شده‌اند. اما تنها چیزی که می‌تواند به آن توجه ویژه‌ای داشت کارایی آن پرینتر نیز می‌باشد. امروز در این مقاله می‌خواهیم پرینتر چندکاره جوهرافشان اچ پی مدل Photosmart D110A را بررسی کنیم. اگر این دستگاه را خریداری کرده باشید و به آن نگاهی بیندازید شاید کمی تعجب کنید چرا که اندازه دستگاه به شکلی است که احساس می‌کنید هیچ کاری از آن بر نمی‌آید. اما باید بگوییم که اشتباه می‌کنید چون کمپانی اچ پی تمامی محصولات خود را با افکار خلاقانه تولید می‌کند. تمامی بدنه کاملاً به رنگ مشکی مات شده است.

یکی از علت‌های مات شدگی، جذب کمتر اثر انگشت نیز می‌باشد. جنس بدنه از پلاستیک سخت تهیه شده تا بتواند در هر شرایطی پایداری خود را حفظ کند. ارتفاع دستگاه نسبت به هم رده‌های خود کمتر است و این موضوع کار کردن با دستگاه را برای همه افراد آسان می‌کند. درب اسکنر مانند لپ تاپ می‌باشد و به نرمی برای اسکن کردن باز می‌شود.

ادامه :

بخش کنترل دستگاه را می‌توان یکی از نقاط قوت آن به شمار آورد. رابط کاربری آن با یک نمایشگر کوچک که در سمت چپ دستگاه درج شد و می‌توان به سادگی با آن کار کرد. دریچه خروجی برگه جادار است و در هنگام خروج هیچ آسیبی به اسناد یا مدارک شما نمی‌رسد. سینی کاغذ دقیقاً در زیر دریچه خروجی برگه وجود دارد که می‌توان کاغذ‌ها را در آن پر کرد. دو عدد فرو رفتگی پایین دو سمت دستگاه وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا دستگاه را حمل کنید. اندازه دستگاه طوری طراحی شد تا جای کمتری را در محل کار شما یا منزل اشغال کند. لوگوی اچ پی در وسط درب اسکنر به صورت براق درج شده است. ابعاد دستگاه ۴۴۲x398x180 میلی‌متر است و وزن آن چیزی حدود ۴٫۷ کیلوگرم می‌باشد. خیلی راحت این پرینتر چندکاره را می‌توانید حمل کنید و جای مناسب را برای آن بیابید.

 

مشخصات فنی:

پرینتر چندکاره جوهرافشان اچ پی مدل PhotoSmart D110A

مشخصات پرینتر چندکاره جوهرافشان اچ پی مدل PhotoSmart D110A

به بخش مهم فنی پرینتر رسیدیم. می‌خواهیم پرینتر چندکاره جوهرافشان اچ پی مدل Photosmart D110A از لحاظ مشخصات فنی و توانایی بررسی کنیم. همان‌طور که می‌دانید این پرینتر جوهرافشان سه کاره می‌باشد. شما قبل از خرید یک پرینتر باید مشخصات فنی آن را به خوبی آنالیز کنید. پرینت، کپی و اسکن در این مدل به خوبی عمل می‌کند و می‌توان به آن تکیه کرد. سرعت چاپ برای کارتریج رنگی ۶٫۵ برگ و برای کارتریج مشکی ۹ برگ در دقیقه می‌باشد.

قابلیت چاپ دو رو به صورت خودکار در آن وجود ندارد و از تغذیه خودکار adf پشتیبانی نمی‌کند. شما می‌توانید به صورت دستی پرینت دو رو را انجام دهید. سایز کاغذ در این پرینتر A4 می‌باشد. توان کلی این دستگاه در ماه ۱۰۰۰ برگ تعیین شد که بهتر است کمتر از این مقدار استفاده شود تا آسیبی به دستگاه نرسد. ظرفیت سینی کاغذ در این مدل ۱۲۵ برگ است. رزولوشن چاپ یکی از مهم‌ترین عامل‌های کیفیت می‌باشد که در این مدل ۴۸۰۰x1200 است.

کارتریج این مدل از نوع HP 60A می‌باشد. یکی از مزیت‌های این کارتریج این است که خود کمپانی اچ پی آن را ساخته و این امر باعث بهبود عملکرد پرینتر می‌شود. بعضی از کاربران نگران تمام شدن کارتریج هستند اما خوشبختانه شارژ مجدد آن فراهم است.

سخن پایانی:

سعی کردیم در این مقاله توضیحی در مورد پرینتر چندکاره جوهرافشان اچ پی مدل Photosmart D110A بدهیم. این پرینتر چند کاره می‌تواند تمامی نیاز‌های شما را رفع کند. محل کار شما را شلوغ نمی‌کند و این امکان را می‌دهد تا بتوانید خیلی ساده عملیات پرینت خود را انجام دهید. نمایندگی اچ پی ایرانکو این محصول را می‌تواند در اختیار شما عزیزان قرار دهد. پس همین حالا با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید تا شما را در خریدتان راهنمایی کنند. خیلی ممنونیم که وقت گران‌بهای خود را صرف خواندن این مقاله کردید.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>