hp laserjet pro m304a

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M304a

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M304a

شرکت اچ پی یکی از پرچمداران تولید پرینتر در جهان میباشد. اگرچه شاید برخی افراد این برند را فقط بخاطر لپ تاپ هایش بشناسند. ولی باید گفت که برند اچ پی در تولید پرینتر هایی در مدل های مختلف نیز موفق بوده. امروز به بررسی یک از پرینتر های این شرکت بپدازیم.پرینتر لیزری اچ پی مدل Laserjet pro M304a یکی از پرینتر های لیزری این شرکت است که از کیفیت و دقت بالایی برخوردار است.

در ادامه با ما همراه باشید.

 

طراحی

hp laserjet pro m304a

hp laserjet pro m304a

اگر بخواهیم از لحاظ اندازه و طراحی این پرینتر اچ پی صحبت کنیم باید بگوییم که کمپانی اچ پی دستگاه خوبی را طراحی کرده است. ابعاد این دستگاه ۳۸۱x357x216 میلی‌متر می باشد. معمولاً این نوع دستگاه‌ها کاملاً مناسب خانه و اداره است. طراحی این پرینتر به صورتی است که احساس جاگیری در خانه و یا محل کار خود نمی‌کنید. وزن کلی و تقریبی آن ۸ کیلوگرم که وزن سنگینی نیست.

 

ویژگی‌ها

hp laserjet pro m304a

hp laserjet pro m304a

کمپانی اچ پی همیشه به دنبال بهترین ایده‌ها می‌باشد. همان‌طور که در مقالات قبل مشاهده کردید ما تعریف زیادی از پرینتر‌های اچ پی کردیم. در این مقاله می‌خواهیم پرینتر لیزری اچ پی مدل Laserjet pro M304a را بررسی کنیم. در بیشتر اوقات به شما عزیزان توصیه کرده‌ایم پرینتر‌های لیزری از جوهرافشان خیلی به‌صرفه‌تر است.

این مدل از پرینتر اچ پی از نوع لیزری می‌باشد. این دستگاه نوع متداول از پرینتر‌های کامپیوتری است که سرعت و کیفیت بسیار بالایی در پرینت متن دارد. پرینتر‌های لیزری مثل دستگاه فتوکپی دیجیتال و چاپگر‌های چندمنظوره از سیستمی به نام (الکتروفتوگرافی) استفاده می‌کنند.

احتمال آن وجود دارد که شما تعداد زیادی سند و مدرک برای اسکن داشته باشید. (ADF) یا Automatic document feeder یک قطعه خاص برای تغذیه خودکار اسکنر می‌باشد. این قطعه به‌صورت خودکار سند را به اسکنر منتقل می‌کند. برخی از مدل‌های دستگاه‌های چندکاره و اسکنر از این خاصیت برخوردارند.

پس نتیجه می‌گیریم برای اسکن سند‌ها و برگ‌ها در حجم خیلی بالا مشکلی نخواهیم داشت. دیگر نباید نگران تمام شدن جوهر در این پرینتر باشید. در صورت استفاده‌نکردن از دستگاه، جوهر آن خشک نمی‌شود و عمر طولانی در چاپ متن دارد.

بیشترین برگ یا سند که یک (ADF) می‌پذیرد باید در نظر گرفته شود. رزولوشن چاپ عبارت است از کیفیت متن، تصویر چاپ شده و یا میزان وضوح به‌واسطه پرینتر. معمولاً رزولوشن پرینتر را بر پایه dpi یا به نوع دیگر میزان نقطه چاپ شده در هر اینچ تقسیم‌بندی می‌کنند. در خرید پرینتر‌ها باید توجه داشته باشید که هر چه رزولوشن چاپ زیادتر باشد، نوشته‌ها یا تصاویر کیفیت بسیار عالی پیدا می‌کنند.

باید این نکته را بدانید که رزولوشن چاپ بر نوع پرینتر می‌تواند تفاوت داشته باشد. پرینتر لیزری اچ پی مدل Laserjet pro M304a در خود حافظه دارد. این حافظه به شما کمک می‌کند که بتوانید از طریق آن با سیستم خانگی و یا با دوربین خود عکس‌ها یا نوشته‌های خود را انتقال دهید تا برای شما آن را به چاپ برساند.

 

مشخصات کلی

hp laserjet pro m304a

hp laserjet pro m304a

مهم‌ترین چیز در تمامی پرینتر‌ها کارتریج یا تونر می‌باشد که در این مدل از پرینتر اچ پی نوع کارتریج آن HP 59A است. بر روی این دستگاه صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی را مشاهده می‌کنیم. نوع صفحه‌نمایش Line Backlit LCD-2 است. این دستگاه از قابلیت شبکه بی‌سیم وای‌فای استفاده نمی‌کند. در پشت این دستگاه پورت ارتباط به کامپیوتر یعنی ۲٫۰  USB استفاده می‌شود. اگر بخواهیم از لحاظ سرعت چاپ این دستگاه را بررسی کنیم باید بگوییم که سرعت چاپ سیاه‌وسفید آن ۳۵ می‌باشد.

رزولوشن چاپ آن ۶۰۰x600 است. همان‌طور که گفتیم این نوع پرینتر دارای حافظه می‌باشد که حجم کلی آن به ۲۵۶ مگابایت می‌رسد. باید به شما بگویم که هر چه حافظه پرینتر‌ها بیشتر باشد، در سرعت چاپ و کیفیت آن نقش بسزایی دارد. وقتی که بخواهید این دستگاه را روشن کنید باتوجه‌به زمانی که ما در نظر گرفتیم حدود ۶٫۹ ثانیه طول می‌کشد که این دستگاه آماده به کار شود.

سرعت چاپ سیاه‌وسفید پرینتر لیزری اچ پی مدل Laserjet pro M304a 35 برگ در دقیقه می‌باشد. دقت چاپ مشکی آن حداکثر تا x1200 1200 نقطه بر اینچ است. تعداد عملیات چاپ کارتریج مشکی به ۱۵۰۰ برگ می رسد.

اگر بخواهیم دوره کارکرد آن را در ماه حساب کنیم ۸۰۰۰۰ برگ می باشد. اما شرکت اچ پی توصیه کرده که این کارکرد به ۷۵۰ تا ۴۰۰۰ برگ در ماه برسد. ظرفیت سینی ورودی این پرینتر ۵۵۰ برگ می‌باشد و همین‌طور ظرفیت سینی خروجی آن ۱۵۰ برگ است.

 

قیمت

hp laserjet pro m304a

hp laserjet pro m304a

به اصلی‌ترین تیتر این مقاله می‌رسیم شاید تا الان با خود فکر کرده باشید که آیا پرینتر لیزری اچ پی مدل Laserjet pro M304a با این امکانات و ویژگی‌ها ارزش خرید دارد؟

نظر اول ما این است که شما بهتر است باتوجه‌به بودجه خودتان دنبال محصول بگردید. نظر دوم ما، امکانات موردنیاز خودتان می‌باشد و باید در این باره فکر کنید که به چه چیزی بیشتر احتیاج دارید. قیمت کلی این پرینتر در بازار ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان می‌باشد. اگر بخواهیم عملکرد آن را در بازار بفهمیم باید بگوییم که عملکرد خوبی داشته است. بیشتر مصرف‌کننده‌ها از این دستگاه رضایت داشته‌اند و از چاپ خوب آن تعریف و تمجید می‌کنند.

 

سخن پایانی

نارضایتی برای این دستگاه وجود ندارد. کمپانی اچ پی همیشه به دنبال بهبود کیفیت تولیدات خودش است. شما باید برای خود مشخص کنید که توقعتان از یک دستگاه پرینتر چقدر می باشد.توصیه ما این است که حتما در خرید خود تحقیق و جستجو کنید تا بهترین محصول را از سایت hp-iranco.com قرار دهید.

 

پرینتر لیزری اچ پی مدل Laserjet pro M304a تا حد زیادی نیاز شما را برطرف می‌کند و قطعاً از خرید آن پشیمان نخواهید شد. در این مقاله سعی کردیم که بهترین اطلاعات را در مورد این دستگاه به شما بدهیم تا در خرید خود کوشا باشید چرا که شما لایق بهترین‌ها هستید.

 

خیلی ممنونیم که وقت گران‌بهای خود را صرف خواندن این مقاله کردید.

 

 

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>