hp laserjet pro m15w

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15w

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15w

هیولت پاکارد یا همان شرکت HP ، یک کمپانی آمریکایی چندملیتی فناوری اطلاعات می‌باشد. ساختمان مرکزی این کمپانی در ایالت کالیفرنیا است. این کمپانی در بیشتر کشور‌ها فعالیت می‌کند. دلیل معروفیت این شرکت لپ‌تاپ‌ها و چاپگر‌های آن در سطح جهان می‌باشد. محصولات این کمپانی افسار بازار را خوبی به دست گرفته است. تمامی کسانی که از محصولات شرکت اچ پی استفاده کرده‌اند به شدت راضی بوده‌اند. می‌خواهیم به‌نقد و بررسی پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15w بپردازیم. در ادامه همراه ما باشید. تا شما را بیشتر با این پرینتر لیزری آشنا کنیم.

 

نقد و بررسی

باید به شما بگوییم که بیشتر پرینتر‌های کمپانی اچ پی دارای کیفیت بسیار بالایی است. دلیل فروش زیاد این کمپانی به‌خاطر کیفیت بالای محصولات آن می‌باشد. پرینتر‌های معروف و باکیفیت این شرکت پرینتر لیزری (HP) مدل M15w است. اگر بخواهیم به‌ظاهر آن دقت کنیم باید بگوییم که این پرینتر فضای کوچکی را در منزل و شرکت‌های شما می‌گیرد.

اندازه کلی این پرینتر مانند یک جعبه کفش است. باتوجه‌به اندام کوچک این پرینتر، قادر است که ۱۰۰۰ سند را به طور مداوم و سرعت بالا پرینت کند. تمام هدف این پرینتر برای کسانی می‌باشد که می‌خواهند عملیات پرینت را در خانه انجام دهند. از لحاظ اقتصادی مقرون‌به‌صرفه است و هزینه کمی را به دنبال دارد. اگر می‌خواهید پرینتر حرفه‌ای و باکیفیت بسیار بالایی را برای خود داشته باشید. پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15w مناسب شما می‌باشد.

 

نوع کارتریج و راه‌های ارتباطی

hp laserjet pro m15w

hp laserjet pro m15w

بیایید کارتریج این پرینتر را با هم بررسی کنیم. کارتریج ۴۸A اصلی این دستگاه نزدیک به ۱۰۰۰ کاغذ ظرفیت چاپ دارد. شاید در حال حاضر سؤالی در ذهن شما آمده باشد که آیا کارتریج‌های غیر اصل هم در بازار عرضه می‌شود؟ در پاسخ این سؤال باید به شما بگوییم بله. خریداری این کارتریج‌ها به‌صورت جداگانه قیمت بسیار بالایی دارد. شرکت‌ها اچ پی هم برای همین کارتریج‌های سازگار و متناسب با آن دستگاه را تولید می‌کنند تا قیمت پرینتر مناسب و مقرون‌به‌صرفه بشود. کارتریج‌های غیر اصل با کارتریج‌های اصلی تفاوت کیفیت و ظرفیت چاپ دارند.

بنابراین توصیه ما به شما عزیزان این است که حتماً کارتریج اصل دستگاه را خریداری کنید.

کارتریج پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15w به‌صورت کشویی است و چاپ ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ کاغذ در ماه به‌واسطه این پرینتر انجام می‌شود. این دستگاه با کارتریج‌های HP 48A HP 44A سازگار می‌باشد. با این دستگاه می‌توانید در هر دقیقه ۱۹ کاغذ را پرینت کنید. باید بگوییم این دستگاه دارای Wi-Fi می‌باشد که این امکان زیادشدن، سیم و مشکلات دیگر را در محل کار شما کاهش می‌دهد. امروزه پرینتر‌ها می‌توانند با گوشی یا تبلت شما ارتباط برقرار کنند. با داشتن وای – فای این دستگاه می‌توانید با گوشی یا تبلت خود به آن متصل شوید و عملیات پرینت را به‌سادگی انجام دهید.

 

ویژگی‌ها

hp laserjet pro m15w

hp laserjet pro m15w

این پرینتر اچ پی کاملاً تک‌رنگ می‌باشد و از رنگ‌های دیگر پشتیبانی نمی‌کند. پس پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15w تک‌رنگ است. اگر بخواهید که دو طرف صفحه موردنظر شما عملیات پرینتر انجام شود باید کاغذ را دستی بچرخانید و آن را وارد کنید. همان‌طور که گفتیم این پرینتر به گوشی یا تبلت متصل می‌شود. اما این پرینتر دارای برنامه‌ای می‌باشد که باید درگوشی یا تبلت نصب شود که کار آسانی به نظر می‌رسد.

نکته جالب در اینجاست که شما می‌توانید با دوربین موبایل خود صفحه‌ای که می‌خواهید اسکن کنید. تا پرینتر برای شما آن را اسکن و چاپ کند. برنامه HP smart به شما کمک می‌کند تا از فضای ابری با پشتیبانی از Dropbox، google docs، Evernote پرینت کنید. تمامی این کار‌ها به‌راحتی انجام می‌شود وتمامی این قابلیت‌ها برای آسانی مصرف‌کننده است. پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15w را می‌توانید به شبکه خانگی خود متصل کنید اما اگر زیاد به شبکه خانگی اعتماد ندارید و می‌دانید که قطعی و وصلی در پیش دارید.

با جایگاه USB در پشت پرینتر می‌توانید بدون مشکل عملیات چاپ خود را انجام دهید. این دستگاه یک قابلیت جالب دارد که این قابلیت Sleep نام دارد. اگر شما بعد از مدتی با این دستگاه کار نکنید خود، به‌صورت خودکار خاموش می‌شود. این قابلیت در مصرف و صرفه‌جویی برق به شما کمک می‌کند. زمان روشن شدن این دستگاه خیلی سریع است. تمامی این موارد از ویژگی‌های باارزش این دستگاه حساب می‌شود.

 

کارایی

پرینتر لیزری اچ پی مدلLaserJet Pro M15w پرینتری سریع و قابل‌اعتماد می‌باشد و همان‌طور شرکت اچ پی اعلام کرده است. ۱۹ برگ در دقیقه را با کاغذ‌های A4  و A5 به‌سرعت چاپ می‌کند. این پرینتر برای عکس مناسب نمی‌باشد و برای پرینت عکس طراحی نشده است. این دستگاه فقط محتوای متنی را به چاپ می‌رساند.

بنابراین رکن اصلی پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15w اندازه بسیار مناسب و قیمت به‌صرفه آن می‌باشد. دیگر نباید نگران جوهر این دستگاه باشید چرا که به‌مرورزمان و استفاده‌نکردن از آن خشک نمی‌شود. پس این امر کاملاً مناسب برای مکان‌های اداری و خانگی است.

 

سخن پایانی

hp laserjet pro m15w

hp laserjet pro m15w

باید به شما بگوییم که پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15w کاملاً مناسب می باشد. پرینتر‌های لیزری نسبت به جوهر افشان‌ها خیلی به‌صرفه هستند. این پرینتر جاگیر نیست و اندازه کاملاً مناسبی دارد. با اطمینان به شما می‌گوییم که این پرینتر سرعت خوبی در چاپ متن دارد و از خرید آن پشیمان نخواهید شد. استفاده از تکنولوژی بی‌سیم آن بسیار جالب می‌باشد. پس با توجه به بودجه و نیاز خود می‌توانید آن را از نمایندگی اچ پی خریداری کنید امیدواریم که توضیحات ما به شما کمک کرده تا بتوانید در انتخاب خود کوشا‌تر باشید.

 

خیلی ممنونیم که وقت گران‌بهای خود را صرف خواندن این مقاله کردید.

Click to rate this post!
[Total: 2 Average: 3]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>