ProBook 450 G7-D

لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل ProBook 450 G7-D

لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل ProBook 450 G7-D

شرکت اچ‌ پی تاکنون توانسته از لپ‌تاپ‌های با قیمت ها و کیفیت‌های متفاوتی را تولید و در بازار عرضه کند. به طور کلی افراد برحسب نیاز و زمینه های کاری و شخصی خود می‌توانند هر یک از انواع مدلهای لپ تاپ های اچ پی را انتخاب کرده و مورد استفاده خود قرار دهند. یکی از مدل های تقریبا بالارده ، لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل ProBook 450 G7-D می باشد.  در ادامه به بررسی ویژگی های ظاهری و عملکردی این لپ‌تاپ با کیفیت می پردازیم.

 

طراحی:

ProBook 450 G7-D

ProBook 450 G7-D

طراحی لپ تاپ بسیار منحصر به فرد و خاص می باشد. لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل ProBook 450 G7-D می باشد.و به عنوان سایز نرمالی برای صفحه نمایشگر می باشد. همچنین ابعاد این لپ تاپ حدود

۳۶۵x256x19 میلی‌متر و وزن آن دو کیلوگرم می باشد. در نتیجه وزن تقریباً پایین و سبکی دارد. و می‌توانید به راحتی آن را حمل کنید .همچنین ابعاد این مدل استاندارد و متوسط بوده و جای زیادی را برای گذاشتن در کیف مخصوص و یا قرار دادن بر روی میز اشغال نخواهد کرد. بدنه بیرونی لپ تاپ به رنگ نقره‌ای براق بوده و دکمه ها به رنگ مشکی می باشند. رنگ نقره ای براق زیبایی این لپ‌تاپ را دوچندان کرده و ظاهری منحصر به فرد به آن داده است.

به طور کلی این لپ‌تاپ اچ پی مناسب برای استفاده های سیار بود .و میتوانید به راحتی و با اشغال شدن فضای زیاد آن را حمل کنید و مورد استفاده خود قرار دهید. همچنین از لحاظ طراحی ساختاری نیز مانند دیگر لپ تاپ های hp زیبا و خاص می باشد.

 

پردازنده مرکزی:

ProBook 450 G7-D

ProBook 450 G7-D

پردازنده مرکزی لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل ProBook 450 G7-D ساخت شرکت اینتل بوده و سریCore i7 می‌باشد. همچنین مدل پردازنده ۱۰۵۱۰U محدوده سرعت آن چیزی در حدود تا ۲٫۰GHz می باشد. فرکانس پردازنده ۱٫۸ تا ۴٫۹ GHz بوده و همچنین حافظه کج این پردازنده حدود ۸ مگابایت می باشد. پردازنده های Core i7  با میزان پردازش بالای خود،  تاثیر بسیار مثبتی بر عملکرد سخت افزارهای لپ تاپ داشته و می توانند لپ تاپ را به یک نسخه بسیار قدرتمند تبدیل کنند.

 

پردازنده گرافیکی:

پردازنده گرافیکی لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل ProBook 450 G7-D ساخت شرکت nvidia و مدل

GeForce® MX250 GDDR5 می باشد. این مدل توانسته باعث عملکرد بسیار بالا و ویژه گرافیکی این لپ‌تاپ شود. و شما بتوانید برنامه ها و بازی های نیازمند گرافیک بالا را بر روی لپ تاپ اجرا کنید. در نتیجه این مدل پردازنده گرافیکی می تواند پاسخگوی نیازهای شما در زمینه اجرای برنامه ها و بازی های گرافیکی بالا باشد. و به خوبی آنها را پردازش کند. همچنین حافظه ۲ گیگابایتی این پردازنده گرافیکی متناسب با دیگر سخت افزارهای لپ تاپ بوده .و این مدل را برای پردازش های گرافیکی منحصر به فرد و قدرتمند کرده است.

 

رم:

ProBook 450 G7-D

ProBook 450 G7-D

نوع حافظه رم این مدل DDR4 بوده که جدیدترین نسل رم های موجود در بازار به حساب می آید. همچنین ظرفیت این هم حدود ۸ گیگابایت میباشد. این میزان حافظه توانسته سرعت عملکردی لپتاپ در اجرا و پردازش برنامه ها را افزایش دهد .و از بابت سرعت نیز در سطح بالایی قرار دارد. در نتیجه این لپ تاپ با این میزان حافظه رم میتواند پاسخگوی نیازهای شما از لحاظ سرعت بالا نیز باشد.

 

حافظه:

حافظه داخلی لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل ProBook 450 G7-D نیز مانند دیگر مدل‌ها یک ترابایت بوده و میزان فضای بسیار استاندارد و مناسبی برای یک لپ‌تاپ کاربردی و سرعت بالا می باشد. همچنین نوع حافظه هارد دیسک می باشد. با وجود این میزان حافظه داخلی شما می‌توانید از بابت فضای ذخیره سازی دغدغه ای نداشته باشید .و بتوانید فایل ها و دیتا های مورد نظر خود را به راحتی در حجم های بالا بر روی لپ تاپ HP خود ذخیره کنید.

 

صفحه نمایش:

صفحه نمایش ۱۵ اینچی بسیار استاندارد و مناسب برای استفاده های روزمره بر اساس نیازهای مختلف کاربران طراحی شده است. نوع این صفحه نمایش IPS LED-backlit LCD  و دقت آن Full HD| 1920 x1080 می‌باشد. همچنین صفحه نمایش مات بوده و از زوایای مختلف به صورت مات دیده می‌شود. البته باید به این نکته توجه کنیم که این صفحه نمایش لمسی نبوده و قابلیت تاچ ندارد. به طور کلی صفحه نمایش این لپ تاپ از اندازه استاندارد و میزان دقت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده.و می‌تواند پاسخگوی نیازهای اکثر کاربران باشد. همچنین لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل ProBook 450 G7-D برای تماشای فیلم ها و تصاویری با کیفیت های hd و فول اچ دی بسیار مناسب بوده و به طور کامل میتوانند آنها را پردازش و نمایش دهد.

 

دیگر امکانات:

ProBook 450 G7-D

ProBook 450 G7-D

از دیگر امکانات لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدلProBook 450 G7-D می‌توان به وبکم آن اشاره کرد که با کیفیتی مطلوب می تواند تماس های تصویری را پوشش دهد. لازم به ذکر است کیفیت این وب کم  ۷۲۰hd می باشد.اسپیکر های لپ تاپ به صورت استریوی داخلی می باشند. و در داخل لپتاپ اچ پی تعبیه شده اند و همچنین از کیفیت صدای بسیار مطلوبی برخوردارند. همچنین لپ‌تاپ حسگر اثر انگشت کارت خوان و قابلیت اتصال به وای فای را نیز دارا می باشد. همچنین از لحاظ پورت این لپ تاپ دارای سه دو پورت usb، پورت vga و پورت hdmi می‌باشد. باتری این مدل باتری لیتیوم-یون با ظرفیت ۴۵ وات‌ ساعت بوده .و می تواند تا حدود ۶ الی ۸ ساعت شارژ را برای استفاده های مکرر درون خود نگه دارد. همچنین این باتری به دلیل لیتیومی بودن خود از عمر مفید بالایی برخوردار است.

 

قیمت:

ProBook 450 G7-D

ProBook 450 G7-D

در نتیجه باید به قیمت لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدلProBook 450 G7-D اشاره کنیم. قیمت این لپ تاپ ها به با وجود امکانات و ویژگی های عملکردی بسیار بالای آن تقریباً مناسب و منصفانه بوده. و در ازای پرداخت این هزینه شما از امکانات بسیار بالا و سرعت عملکرد بسیار مناسب بهره مند می شوید .و همچنین تا سال‌ها نیازی به ارتقاء و تهیه لپ‌تاپ دیگری نخواهید داشت. به طور کلی لپ تاپ هایی با این مشخصات سخت افزاری معمولاً از قیمتی در همین رنج برخوردار هستند. همچنین می توانید این لپ‌تاپ با کیفیت را با مناسب ترین قیمت به همراه ضمانت نامه معتبر نمایندگی hp .از سایت hp-iranco.com خریداری کرده و مورد استفاده خود قرار دهید.

 

نتیجه گیری:

به طور کلی لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدلProBook 450 G7-D جزو لپ تاپ های رده بالای شرکت HP به حساب می آید. که با  سخت افزار با کیفیت بالایی تولید و در بازار عرضه شده است. در نتیجه علاوه بر استفاده های روزانه اگر به لپ تاپ قدرتمند برای پردازش برنامه ها گرافیکی و خاص، انجام بازی های با گرافیک بالا و همچنین فعالیت های خاص شغلی خود نیازمندید،  لپ‌تاپ می‌تواند در برابر میزان هزینه ای که می کنید به طور مناسب و کامل پاسخگوی نیازهای فردی شما باشد. در نتیجه این لپ‌تاپ فقط برای استفاده های روزانه و روتین  مناسب نبوده و می تواند نیاز های سطح بالاتری را نیز پوشش دهد.

در صورت تمایل می توانید این لپ‌تاپ را از نمایندگی اچ پی خریداری کرده. و استفاده از آن نهایت لذت را ببرید.

 

 

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>