hp laptop 15-ra008nia

لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل RA008NIA – ۱۵

لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل RA008NIA – ۱۵

 

در اینکه شرکت اچ پی تا کنون لپ‌تاپ‌هایی در مدل ها و رنج های قیمتی مختلف بر حسب نیازهای متفاوت کاربران را تولید .و در بازار ارائه کرده است شکی نیست. ولی شرکت به دلیل این که بتوانند حجم بیشتری از کاربران را در اقشار مختلف به خود اختصاص دهد. برخی مدل‌ها را با میزان سخت افزار متوسط و قیمت نسبتا پایین تری نسبت به مدل های بالاتر و جدیدتر خود تولید. و در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از این لپ تاپ های کاربردی و جدید این شرکت لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل RA008NIA – ۱۵ می باشد. این مدل با میزان سخت افزار سط و معمول خود و همچنین قیمت اقتصادی خود می‌تواند. برای اکثر کاربرانی که نیازمند یک لپ‌تاپ برای استفاده های روزانه خود هستند بسیار مناسب باشد. در ادامه به بررسی ویژگی هایاین لپ‌تاپ می‌پردازیم.

 

طراحی:

hp laptop 15-ra008nia

hp laptop 15-ra008nia

باید بگویم لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل RA008NIA – ۱۵ از طراحی استاندارد و معمولی برخوردار است. صفحه نمایش لپ تاپ ۱۵ اینچ بوده چه میزانی مناسب و استاندارد به حساب می آید. همچنین ابعاد این لپ تاپ حدود ۳۸۰x253.8×23.8 میلی‌متر  و وزن آن نیز حدود ۲ کیلوگرم می باشد. به طور کلی این لپ‌تاپ اچ پی به گونه ای طراحی شده است. که علاوه بر اینکه فضای زیادی را برای جاگیری خود اشغال نمی کند. می‌تواند برای حمل و نقل و استفاده های سیار بسیار مناسب باشد.در نتیجه شما می‌توانید با وجود این ابعاد و وزن به راحتی لپ تاپ را در کیفی حمل کنید .و مورد استفاده خود قرار دهید. رنگ بدنه بیرونی و داخلی و همچنین دکمه های کیبورد لپ تاپ مشکی مات می باشند ظاهری ساده و شیک به آن داده است.

پردازنده مرکزی:

پردازنده مرکزی لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل RA008NIA – ۱۵ ساخت شرکت اینتل و سری Celeron می‌باشد. مدل پردازنده N3060بوده و حدود سرعت آن تا ۲٫۰GHz می باشد. به طور کلی سرعت و مدل این پردازنده متوسط رو به بالا بوده .و می‌تواند تا حد بسیار مطلوبی هماهنگی و پردازش مناسبی بین سخت افزار ها داشته باشد. همچنین لازم به ذکر است که فرکانس پردازنده ۱٫۶UP TO 2.48 GHz حافظه کچان نیز ۲ مگابایت می باشد.

 

پردازنده گرافیکی:

hp laptop 15-ra008nia

hp laptop 15-ra008nia

پردازنده گرافیکی لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل RA008NIA – ۱۵ نیز تولید شرکت اینتل بوده و مدل INTEL HD 400 می‌باشد. البته لازم به ذکر است که این مدل حافظه گرافیکی مجزایی ندارد. به طور کلی می توانیم بگوییم این مدل حافظه گرافیکی می‌تواند. تا حد متوسط و مطلوبی پاسخگوی نیازهای شما. از لحاظ اجرای نرم‌افزارهای مختلف و بازی‌های با گرافیک متوسط رو به بالا باشد. البته اگربر حسب موقعیت شغلی و یا فعالیت‌های شخصی یا کاری خود. نیازمند لپ‌تاپی با میزان پردازش گرافیکی بسیار بالا. برای اجرای نرم افزارها و بازی های خاص و نیازمند گرافیک بالا هستید. این لپ‌تاپ HP نمی‌تواند مناسب شما باشد. ولی در صورتی که برای فعالیت های روزمره و اجرای برنامه هایی با پردازش گرافیکی متوسط لپ تاپی نیاز دارید. قطعاً این مدل یکی از بهترین گزینه های موجود برای شما به حساب می‌آید.

 

رم:

رم یک لپ تاپ با میزان سرعت عملکردی آن رابطه مستقیم دارد. در نتیجه رم نیز یکی از مهمترین سخت افزارهای موجود در هر لپ تاپ به حساب می آید. نوع رم این لپ تاپ ddr3  و میزان حافظه آن ۴ گیگ می باشد. این میزان حافظه میتواند تا حد بسیار زیادی به عملکرد لپ تاپ سرعت ببخشد .و اختلالی در سرعت عملکردی آن ایجاد نکند. به طور کلی این میزان رم میزان ای متوسط و استاندارد بوده .و میتواند تا حد بسیار زیادی سرعت فعالیتی بالایی را پوشش دهد. همچنین لازم به ذکر است که مدل های ddr3 از مدل رم های نسل دو به حساب می آیند .و نسبت به نسخه قبلی خود محبوبیت و کاربرد بیشتری دارند.

در نهایت باید بگوییم لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل RA008NIA –۱۵ از میزان رم متوسطی برخوردار میباشد.

 

حافظه:

حافظه داخلی لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل RA008NIA–۱۵  پانصد (۵۰۰) مگابایت بوده و بستری مناسب برای ذخیره اطلاعات مختلف شما می باشد. اگرچه اکثر لپ‌تاپ‌های بالارده شرکت های مختلف از جمله برند اچ پی دارای حافظه داخلی ۱ ترابایت می باشند. ولی این لپ تاپ با توجه به قیمت و کیفیت و سخت افزاری خود میزان فضای ذخیره سازی مناسب و استانداردی را برای کاربران فراهم کرده است .و میتوانید تا حد مطلوبی دیتاهای خود در فرمت های مختلف را در این لپ تاپ ذخیره کنید. لازم به ذکر است که بگوییم نوع حافظه داخلی این لپ تاپ به صورت هارد دیسک بوده. با سرعت این حافظه حدود ۵۴۰۰ دور در دقیقه می باشد.

 

صفحه نمایش:

hp laptop 15-ra008nia

hp laptop 15-ra008nia

صفحه نمایش ۱۵٫۶ این چیه این لپ تاپ همانند اکثر مدل های برند HP سایز استاندارد و معمول میباشد. نوع صفحه نمایش این مدل TFT LED-backlit LCD بوده و کیفیت آن چیزی در حدود HD 1366* 768 می‌باشد. نتیجه این صفحه نمایش می‌تواند تصاویر و ویدیوهای با کیفیت HD را به خوبی پردازش کند و آن را نمایش دهد. پس می توانید از  لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل RA008NIA – ۱۵ برای تماشای فیلم و سریال با کیفیت HD نیز استفاده کنید. همچنین این صفحه نمایش از نوع مات می باشد. لازم به ذکر است که صفحه نمایش لمسی نبوده و قابلیت تاچ نیز ندارد.

 

 

دیگر امکانات:

از دیگر امکانات لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل RA008NIA –۱۵ می‌توانیم به اسپیکر استریوی آن اشاره کنیم که کیفیت صدای مطلوبی داشته و می توانید برای گوش دادن به موسیقی نیز از آن استفاده کنید. همچنین این لپ تاپ دارای وبکم نیز می باشد و به وسیله آن تماس‌های تصویری نیز امکان پذیر است. همچنین مدل مانند دیگر مدل‌ها قابلیت اتصال به شبکه وای فای را نیز دارد. از لحاظ پرت نیز این مدل دارای دو پورت USB ۳، یک پورت USB ۲، پورت hdmi،پورت  Ethernet و پورت VGA می باشد.

باتری لپ تاپ ۳ سلولی بوده و می‌تواند برای استفاده های مداوم تا حدود سه ساعت شارژ را درون خود نگه دارد. همچنین ظرفیت این باتری ۳۱ وات ساعت می باشد.

 

قیمت:

hp laptop 15-ra008nia

hp laptop 15-ra008nia

به طور کلی می توانیم بگوییم لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل RA008NI –۱۵ از قیمت بسیار مناسب و پایینی برخوردار بوده و نسبت به امکانات سخت‌افزاری و عملکردی خود قیمت پایینی دارد. این لپ‌تاپ جزو لپ تاپ های اقتصادی شرکت HP بوده .و شما می توانید به عنوان یک گزینه به صرفه و اقتصادی از لحاظ قیمت به این مدل توجه داشته باشید. شما عزیزان میتوانید این لپ تاپ خوش قیمت را با مناسبترین قیمت از فروشگاه ما تهیه .و مورد استفاده خود قرار دهید.

 

نتیجه گیری:
hp laptop 15-ra008nia

hp laptop 15-ra008nia

این مدل با وجود کیفیت و سرعت عملکردی مطلوب و خوب خود. دارای قیمت مناسب و پایین می باشد. در نتیجه شما عزیزان میتوانید با پرداخت هزینه نسبتا پایینی از امکانات ویژه این لپ‌تاپ بهره مند شوید. به شما پیشنهاد می دهیم. اگر به دنبال لپ تاپ میان رده های برای استفاده های روزانه و معمول خود هستید. این مدل می تواند بهترین گزینه موجود برای شما باشد. در نتیجه باید به خاطر داشته باشید که این لپ تاپ جزوه لپ تاپ های میان رده برند اچ پی میباشد .و نمی‌توانید از آن توقع بسیار بالایی از لحاظ پردازش و اجرا داشته باشید.

در صورت تمایل می توانید لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل RA008NIA – ۱۵ را به همراه ضمانتنامه معتبر از نمایندگی اچ پی یا از سایت hp-iranco.com تهیه کنید.

 

 

 

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>