hp pavilion gaming dk0009ne

لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل Pavilion Gaming DK0009NE

لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل Pavilion Gaming DK0009NE

شرکت اچ پی انواع لپ تاپ در مدل‌های مختلف را تولید می‌کند. از این بابت دسته افراد باز است. پس می‌تواند انتخاب بسیار مناسب و دقیقی داشته باشند. در بین طیف وسیعی از مدل‌های لپ تاپ‌های hp، برخی از آن‌ها برای کار‌های روزمره و معمولی بوده و برخی برای انجام فعالیت‌های حرفه‌ای‌تر. معمولاً لپ تاپ‌هایی که از سخت‌افزار بالاتری برخوردار باشند، طبیعتاً کیفیت عملکردی و سرعتی بسیار بالاتری دارند. اگر به دنبال لپ تاپی هستید که با آن به نیاز‌های روزمره خود پاسخ دهید و فعالیت‌های روتین را با آن انجام دهید، مدل‌های مختلفی موجود است. ولی اگر به لپ تاپی با سخت‌افزار بسیار بالا برای فعالیت‌های حرفه‌ای طرح خود نیاز دارید، لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل Pavilion Gaming DK0009NE یکی از بهترین‌های اچ پی می‌باشد.

این لپ تاپ یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌ها بین گیمر‌ها می‌باشد. زیرا به دلیل سخت‌افزار‌های فوق قوی خود قابلیت پردازش و اجرای انواع بازی‌های روز دنیا را دارد. اگر گیمر هستید و یا به سرعت گیم علاقه زیادی دارید. یا می‌خواهید لپ تاپ حرفه‌ای برای فعالیت‌های گیمی خود داشته باشید، با ما همراه باشید. تا این مدل ویژه و منحصر به فرد را به طور کامل به شما معرفی کنیم.

 

پردازنده مرکزی:

hp pavilion gaming dk0009ne

hp pavilion gaming dk0009ne

قاعدتاً یک لپ تاپ گیمینگ حرفه‌ای باید دارای پردازنده مرکزی بسیار قوی باشد. پردازنده مرکزی این مدل هم توسط شرکت جهانی و مشهور اینتل ساخته شده است. سری این پردازنده Core i5 بوده. این پردازنده ۵ هسته‌ای توانسته بستر بسیار مناسب و خوبی را برای فعالیت سخت‌افزار‌های گرافیکی دیگر فراهم کند. تا پردازش به بهترین شکل انجام شود. مدل پردازنده مرکزی ۹۳۰۰H می‌باشد که از مدل‌های پرکاربرد در لپ تاپ‌های گیمینگ به شمار می‌آید. همچنین محدوده سرعت این پردازنده ۲٫۸ گیگاهرتز به بالا است. فرکانس پردازنده نیز ۴٫۱ تا GHZ 2.6 می‌باشد. در نهایت لازم به ذکر است که بگوییم حافظه کچ این پردازنده نیز حدود ۸ مگابایت می‌باشد. در مجموع این پردازنده ۵ هسته‌ای توانایی بسیار بالایی در پردازش دیتا‌های مربوط به بازی‌ها و برنامه‌های نیازمند سخت‌افزار بالا است. پس پردازنده مرکزی لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل Pavilion Gaming DK0009NE به عنوان یک مدل گیمینگ حرفه‌ای نیز بسیار مناسب می‌باشد.

 

 

پردازنده گرافیکی:

hp pavilion gaming dk0009ne

hp pavilion gaming dk0009ne

پردازنده گرافیکی، مهم‌ترین سخت‌افزار یک لپ تاپ گیمینگ می‌باشد. پردازنده گرافیکی باید به حدی قوی باشد. تا بتواند هر بازی نیازمند به هر میزان گرافیکی را به بهترین شکل و بدون اختلال پردازش و اجرا کند. به عنوان یک مدل گیمینگ حرفه‌ای این لپ تاپ اچ پی از پردازنده گرافیکی بسیار قوی نیز برخوردار است. لازم به ذکر است که سازنده این پردازنده گرافیکی شرکتی جز شرکت محبوب و بسیار مشهور nvidia نیست. مدل پردازنده گرافیکی می‌باشد. سری جی فورس جی تی ایکس شرکت nvidia همیشه یکی از بهترین‌ها و قدرتمند‌ترین‌ها برای لپ تاپ‌های گیمینگ و حرفه‌ای بوده و مورد استفاده زیادی قرار می‌گیرد. حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی ۴ گیگابایت است. پس می‌تواند پردازش بسیار عالی و شگفت‌انگیزی را برای شما به ارمغان بیاورد. با وجود این پردازنده گرافیکی، به راحتی می‌توانید تمام بازی‌های جدید عرضه شده دنیا را بر روی لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل Pavilion Gaming DK0009NE بدون اختلال زیاد و کندی اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

 

طراحی:

طبیعتاً وقتی یک برند تولید لپ تاپ می‌خواهد یک لپ تاپ حرفه ای گیمینگ را تولید کند، یکی از مهم‌ترین معیار‌هایی که باید آن را رعایت کند طراحی حرفه‌ای و منحصر به فرد لپ تاپ می‌باشد. لپ تاپ‌های گیمینگ اغلب دارای ال ای دی‌های کیبوردی برای نورپردازی و شکل و شمایلی خاص و دقیق می‌باشند. لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل Pavilion Gaming DK0009NE دارای ال ای دی در زیر صفحه کیبورد می‌باشد. هنگام استفاده و با تنظیم، می‌توانید شاهد رنگ سبز فوق‌العاده و دلنشینی در زیر دکمه‌های صفحه کلید خود باشید. نوری سبز رنگ که ازلابه‌لایی درز‌های چهار طرف هر دکمه به بیرون تابیده می‌شود. در نتیجه لذت استفاده از کیبورد را برای شما دو چندان می‌کند.

همچنین صفحه نمایش این لپ تاپ HP در بخش پایینی خود حالتی کج شده دارد. حالت تنه متصل صفحه کلید لپ تاپ را نازک کرده است. با این طراحی، مانیتور لپ تاپ شبیه به یک مانیتور جداگانه تعبیه شده بر روی صفحه کلید شده است. به طور کلی این لپ‌تاپ شکل هندسی مربعی مستطیلی خواصی دارد. همچنین لبه‌های آن تیز و برش خورده می‌باشد. همچنین دو طرف لپ تاپ نسبت به دیگر مدل‌ها نازک‌تر بوده و به این لپ‌تاپ ظرافت بیشتری داده است. به طور کلی این لپ‌تاپ به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ حرفه‌ای دارای طراحی حرفه‌ای و منحصر به فرد نیز می‌باشد. در نتیجه می‌تواند برای هر گیمری بسیار جذاب باشد.

در آخر باید به وزن و ابعاد این لپ تاپ توجهی داشته باشیم. وزن لپ تاپ در حدود ۲٫۲۵ کیلوگرم می‌باشد. پس سنگین نیست در حین حمل و نقل مشکلی برای شما ایجاد نمی‌کند. همچنین ابعاد این لپ تاپ در حدود ۳۶x25.6×2.34 میلی‌متر می‌باشد. همانطور که گفتیم این مدل از ظرافت ساختاری بالایی برخوردار بوده و این ابعاد و وزن استاندارد و متناسب با ساختار آن می‌باشد.

 

 

رم:

رم نیز سهم بسیار زیادی در میزان سرعت پردازش لپ تاپ دارد. یک لپ تاپ گیمینگ حرفه‌ای قاعدتاً باید از رم بالا و مناسب نسبت بهره‌مند باشد. البته این میزان به سخت‌افزار‌های دیگر نیز بستگی دارد. به طور معمول رم‌هایی با ظرفیت ۸ گیگابایت می‌توانند تا حد بسیار زیادی سرعت لپ تاپ را به طرز باور نکردنی افزایش دهند. اثبات وجود رم ۸ گیگابایتی این لپ تاپ در حین اجرا، کندی و هنگ کنگی را احساس نخواهید کرد. البته لازم به ذکر است که بگویم سری این رم DDR4 است. اگر اطلاعات نسبی در زمینه سخت‌افزاری رم‌ها داشته باشید، قطعاً از کیفیت عملکردی پرسرعت و ویژه رم‌های سری ۴ اطلاع کافی دارید. پس به طور کلی باید بگوییم با وجود رم سری ۴ ۸ گیگابایتی، برند اچ پی از بابت سرعت نیز تامین‌کننده این لپ‌تاپ است. می‌توانید به راحتی انواع برنامه‌ها و بازی‌های گرافیکی را بدون اختلال سرعت و کندی روی لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل Pavilion Gaming DK0009NE اجرا کنید.

 

حافظه:

hp pavilion gaming dk0009ne

hp pavilion gaming dk0009ne

یک لپ تاپ گیمینگ حرفه‌ای باید میزان حافظه داخلی تقریباً بالایی را برای ذخیره دیتا‌های مربوط به بازی‌های مختلف را داشته باشد. پس حافظه داخلی نباید متوسط و پایین باشد. تعداد بازی‌ها و برنامه‌های قابل نصب بر روی لپ تاپ کاهش پیدا می‌کند و مجبورید یکی را حذف و دیگری را نصب کنید. پس یک لپ تاپ گیمینگ حرفه‌ای باید خیال شما را از بابت میزان حافظه تا حد بسیار زیادی راحت کند. این لپ تاپ ۱ ترابایت حافظه داخلی در اختیار شما قرار داده است. با این میزان حافظه می‌توانید تعداد زیادی بازی‌ها و برنامه‌های مختلف گرافیکی پرحجم را بر روی لپ تاپ خود نصب کنید. در نتیجه با کمبود فضا روبرو نخواهید.

لازم به ذکر است که نوع حافظه این لپ تاپ هیبریدی بوده و به صورت هارد دیسک نمی‌باشد. به عنوان دیگر مشخصات این حافظه داخلی می‌توانیم به سرعت ۷۲۰۰ دور در دقیقه اشاره کنیم. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل Pavilion Gaming DK0009NE، حافظه جانبی ssd می‌باشد. حافظه ssd به‌عنوان یک حافظه جانبی در کنار حافظه داخلی اصلی باعث بهبود عملکرد سرعتی لپ تاپ و فضای ذخیره‌سازی می‌شود. این حافظه جانبی در صورت مکمل در کنار حافظه اصلی عمل می‌کند. در نتیجه می‌تواند سرعت و فضای بسیار مطلوب و مناسبی را برای شما عزیزان در پیش داشته باشد. این حافظه جانبی دارای ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت می‌باشد.

 

صفحه نمایش:

و اما صفحه نمایش که یکی از تأثیرگذارترین آیتم‌های یک لپ تاپ گیمینگ می‌باشد. صفحه نمایش در سایز ۱۵٫۶ اینچ می‌باشد. این سایز برای صفحه نمایش یک لپ تاپ مخصوصاً مدل گیمینگ بسیار مناسب و استاندارد می‌باشد. نوع این صفحه نمایش WLED Backlit با دقت آن Full HD 1920*1080 است. این میزان دقت بسیار قابل تحسین بوده و می‌تواند نمایش بسیار با کیفیت و با جزئیاتی را داشته باشد. به هر حال پردازش فول اچ دی یکی از مهم‌ترین آیتم‌های لپ تاپ‌های گیمینگ بوده است. چراکه بازی‌های با گرافیک بسیار بالا، نیازمند پردازش تصویری و ویدئویی بسیار بالا و با جزئیات نیز هستند. این میزان کیفیت و دقت می‌تواند لذت انجام بازی را برای شما دوچندان کنند. از نظر برخی افراد کیفیت نمایش شاید مهم‌ترین معیار برای انتخاب یک لپ تاپ گیمینگ باشد. پس با وجود این صفحه نمایش قدرتمند، می‌توانید بازی‌های گرافیکی را با کیفیت اصلی تجربه کنید.

 

دیگر امکانات:

hp pavilion gaming dk0009ne

hp pavilion gaming dk0009ne

به عنوان دیگر امکانات لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل Pavilion Gaming DK0009NE می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

این لپ تاپ دارای وبکم با کیفیت بوده. این وب کم مناسب برای اجرای استریم می‌باشد. کیفیت وب کم ۷۲۰ بوده و تصویر بسیار مطلوبی را از شما در حین انجام بازی‌های آنلاین به نمایش می‌گذارد. همچنین از طریق آن می‌توانید با دوستان خود به راحتی ارتباط برقرار کنید. پس می‌توانید به علاوه گیم آنلاین، تماس تصویری نیز داشته باشید. بلندگوی استریو داخلی یکی دیگر از امکانات ویژه این لپ تاپ می‌باشد. فناوری HP Audio Boost این بلندگو را بسیار با کیفیت و ویژه کرده است. قطعاً صدا نیز تأثیر بسزایی در حین انجام بازی‌های هیجانی و چالشی داشته و مواردی از قبیله افکت‌های صوتی و موسیقی پس‌زمینه باید با بهترین کیفیت پخش و توسط شما شنیده شود. پس از بابت صدا هم خیالتان راحت باشد.

قابلیت اتصال به وای فای و شبکه بلوتوث نیز یکی دیگر از امکانات متداول اکثر لپ‌تاپ‌های موجود در بازار است که این مدل هم دارای آن‌ها می‌باشد. از پورت‌های این لپ تاپ می‌توانیم به پورت HDMI، پورت Ethernet و سه پورت usb۲ به usb۳ اشاره کنیم. باتری لپ تاپ ۳ سلولی و در مدل باتری لیتیوم-یون با ظرفیت ۵۲٫۵ وات ساعت می‌باشد. با وجود اینکه اجرای بازی‌های گرافیکی سنگین به سرعت شارژ لپ تاپ را کاهش می‌دهند، ولی با وجود این باتری لپ تاپ قدرتمند سلولی می‌توانید به طور مداوم از این لپ‌تاپ استفاده کنید. زیرا تا بیشتر از سه ساعت شارژ را درون خود نگه می‌دارد. میزان نگهداری شارژ برای یک لپ تاپ گیمینگ حرفه‌ای بسیار مطلوب و مناسب است.

قیمت:

و اما قیمت. به عنوان یک خریدار قطعاً شما هم دنبال مناسب‌ترین قیمت برای خرید یک لپ‌تاپ هستید. لپ تاپ‌های گیمینگ از سخت‌افزار بسیار بالایی برخوردارند. به همین دلیل قیمت نسبتاً بالاتری دارند. شرکت HP بهترین کیفیت ساختاری و سخت‌افزاری را در این لپ تاپ به کار برده است. پس با این وجود نسبت به دیگر شرکت‌ها این لپ‌تاپ برند اچ پی از قیمت معقول و مناسبی برخوردار است. اگر به بررسی لپ تاپ‌های گیمینگ دیگر برند‌های و هم‌رده این لپ تاپ بپردازید، قطعاً متوجه اختلاف قیمت آن‌ها با این مدل خواهید شد. پس اگر به دنبال لپ تاپ گیمینگ حرفه‌ای با کیفیت و در عین حال قیمت مناسبی هستید، لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل Pavilion Gaming DK0009NE می‌تواند یکی از بهترین و شاید اصلی‌ترین گزینه‌های موجود برای شما باشد.که می توانید از سایت hp-iranco.com خریداری کنید.

 

نتیجه‌گیری:

به طور کلی می‌توان گفت لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل Pavilion Gaming DK0009NE، یک مدل گیمینگ حرفه‌ای و سطح بالا است. که دارای سخت‌افزار‌های مناسب و  می‌باشد که معمولاً کندی و اختلالات اجرایی در آن رخ نخواهد داد. همچنین صفحه نمایش فول اچ دی می‌تواند بهترین کیفیت نمایشی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در آخر قیمت مناسب و مقرون به صرفه این لپ‌تاپ نسبت به برند‌های دیگر. که یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این لپ تاپ به حساب می‌آید. به طور کلی اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ حرفه‌ای برای اجرای بازی‌ها و البته نرم‌افزار‌های گرافیکی سنگین هستید، پس از خرید این لپ‌تاپ تعلل نکنید. چون یکی از بهترین‌ها است.

در صورت تمایل می‌توانید این لپ تاپ گیمینگ حرفه‌ای را با مناسب‌ترین قیمت به همراه ضمانت نامه معتبر برند اچ پی از نمایندگی اچ پی ما خریداری کنید. همچنین در صورت بروز هرگونه خرابی کافیست با نمایندگی HP تماس حاصل فرمایید. برند اچ پی خدمات تعمیراتی لپ‌تاپ‌های خود را به صورت کاملاً تخصصی و در سطح بالایی به کاربران خود ارائه می‌دهد. همچنین اگر نیازمند خرید قطعات جانبی برای لپ تاپ گیمینگ خود بودید می‌توانید از همین نمایندگی یا فروشگاه‌های مربوطه اقدام به خرید آن‌ها نمایید. پس با خیال راحت و با مناسب‌ترین قیمت به همراه تضمین کیفیت این لپ‌تاپ را خریداری کرده و مورد استفاده خود قرار دهید. شما لایق بهترین‌ها هستید و این مدل یکی از بهترین‌ها برای شما خواهد بود.

 

تشکر بابت وقتی که برای مطالعه این مطلب اختصاص دادید

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>