hp pavilion 16-a0032dx 16 inch laptop

لپ‎‌تاپ ۱۶ اینچی اچ‌پی مدل HP PAVILION 16-A0032 DX

لپ‎‌تاپ ۱۶ اینچی اچ‌پی مدل HP PAVILION 16-A0032 DX

شرکت اچ‌ پی از شرکت‌های خوش‌نام در حوزه تولید کامپیوتر و لپ‌تاپ می‌باشد. که محصولات مختلفی را برای نیازهای کاربران وارد بازار کرده است. یک گروه از کاربران لپ‌تاپ که معمولاً حرفه‌ای هم هستند و توقعات بالایی از سیستم خودشان دارند، گیمرها هستند. لپ‌تاپ‌های اچ‌پی سری  PAVILION، جزء حرفه‌ای‌ترین‌های این شرکت می‌باشند، که از نظر سخت‌افزاری قوی و دارای امکانات زیادی می‌باشند، این سری از لپ‌تاپ‌های شرکت اچ‌پی، مخصوص بازی طراحی شده است. از جدیدترین مدل سری PAVILION ، لپ‎‌تاپ ۱۶ اینچی اچ‌پی مدل HP PAVILION 16-A0032 DX می‌باشد. این لپ‌تاپ مخصوص بازی با پردازنده قدرتمند اینتل و گرافیک NVIDIA از پس همه مشکلات شما برمی‌آید.

 

طراحی :

hp pavilion 16-a0032dx 16 inch laptop

hp pavilion 16-a0032dx 16 inch laptop

لپ‎‌تاپ ۱۶ اینچی اچ‌پی مدل HP PAVILION 16-A0032 DX، دارای صفحه نمایش به اندازه ۱۶٫۱ اینچی است و مجهز به پنل IPS و  وضوح تصویر Full HD با روکش مات و فرکانس ۱۴۴ هرتز می‌باشد. طراحی صفحه نمایش به گونه‌ای است که برای کسانی که گیمر هستند مناسب می‌باشد. زیرا نگاه کرده طولانی مدت به این صفحه نمایش چشم را خسته نمی‌کند. این صفحه باریک با فشردن یک صفحه نمایش بزرگتر در یک قاب کوچکتر، صفحه نمایش شما را با طراحی کارآمد بهینه می‌کند.

با استفاده از بلندگوهای دوگانه HP  HP Audio Boost و تنظیم سفارشی توسط کارشناسان B&O، می‌توانید صدایی اصیل و غنی را تجربه کنید. علاوه بر این طیف کاملی از درگاه‌های ورودی / خروجی وجود دارد، بنابراین فضای کافی برای لوازم جانبی نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ضخامت این لپ‌تاپ HP حدود ۲۳٫۵ میلی‌متر و وزن آن حدود ۲٫۳ کیلوگرم می‌باشد. با توجه به ضخامت و وزن این لپ‌تاپ می‌توان گفت که اندازه معقول و کاربرپسندی دارد. از جمله امکانات لپ‎‌تاپ ۱۶ اینچی اچ‌پی مدل HP PAVILION 16-A0032 DX ، می‌توان به تاچ‌پد یک تکه بزرگ با حساسیت بالا و کیبورد جزیره‌ای و وجود ۴عدد پورت در این دستگاه اشاره کرد.

از قابلیت‌های دوست داشتنی و جذاب این لپ‌تاپ شارژ سریع باتری می‌باشد. هنگامی که لپ‌تاپ HP Pavilion شما شارژ تمام می‌کند. هیچ‌کس وقت ندارد که برای شارژ مجدد ساعت‌ها صبر کند؛ پس دستگاه خود را خاموش کنید . میتوانید تقریباً در مدت ۴۵ دقیقه از ۰ تا ۵۰ درصد دستگاه خود را شارژ کنید.

 

ویژگی ها و قابلیت ها:

hp pavilion 16-a0032dx 16 inch laptop

hp pavilion 16-a0032dx 16 inch laptop

وجود صفحه کلید BACKLIT در این لپ‌تاپ از شرکت اچ‌پی باعث می‌شود. حتی در محیط‌های تاریک بازی نیز به راحتی و بدون مشکل بتوانید، ادامه دهید. صفحه کلید کاملاً به سبک جزیره‌ای، دارای نور پس‌زمینه سبز اسیدی، صفحه مشکی سایه‌دار و صفحه‌کلید عددی می‌باشد.

لپ‎‌تاپ ۱۶ اینچی اچ‌پی مدل HP PAVILION 16-A0032 DX دارای قابلیت حل پیشرفته حرارتی است که نقش خوبی در مدیریت گرما ایفا می‌کند. بطوری که شما را با یک طراحی لوله حرارتی پیشرفته شگفت‌زده می‌نماید. شما با این دستگاه از ثبات در کار و بازی در یک محیط خنک کننده شگفت‌زده شده و از بازی با این لپ‌تاپ لذت می‌برید.

بازیابی و حفاظت BIOS : این ویژگی به طور خودکار سلامت رایانه شما را کنترل می‌کند. از دسترسی غیر مجاز محافظت می‌کند. فضای ذخیره‌سازی محلی را امن می‌کند و خود را از مشکلات راه اندازی مجدد بازیابی می‌کند.

از نظر محیطی آگاهانه شامل هالوژن کم، صفحه نمایش بدون جیوه، صفحه نمایش بدون آرسنیک است. همچنین این لپ‌تاپ HP Pavilion Gaming 16 دارای گواهی ENERGY STAR ، EPEAT Silver می‌باشد.

 

پردازنده مرکزی:

در پیکر‌بندی این لپ‌تاپ اچ پی حرفه‌ای خود از پردازنده‌ی مرکزی جدید و قدرتمند Intel® Core ™ i5 و ۱۰۳۰۰H اینتل و همچنین گزینه ذخیره‌سازی دوگانه را برای شما فراهم می‌کند. تا تمام کارهای هنری خود را ذخیره کنید. با وجود پردازشگر سریع در این دستگاه و عملکرد پیشرفته، بارگیری سریع و پخش جریانی روان، می‌توانید با سرعت بالایی کارهای خود را به سرانجام برسانید.

 

پردازنده گرافیکی:

hp pavilion 16-a0032dx 16 inch laptop

hp pavilion 16-a0032dx 16 inch laptop

پردازنده گرافیکی در این لپ‌تاپ   REALISTIC GAMING: NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti می‌باشد. که با طراحی Max-Q برای بازی و پخش با سرعت فوق‌العاده با فناوری سریع روانه بازار شده است.

 

باتری:

این لپ‌تاپ نازک، سبک وزن و قابل حمل دارای یک باتری با عمر طولانی می‌باشد. ویژگی این باتری ۳ سلولی با ظرفیت ۵۲٫۵ وات ساعت است و از نوع لیتیوم‌ یونی – Lithium Ion می‌باشد. که برای استفاده از کارهای مختلف حدود ۱۰ ساعت و ۳۰ دقیقه  و برای فیلم دیدن حداکثر ۱۱ ساعت و برای استفاده بی‌سیم، حدود ۶ ساعت و ۳۰ دقیه، شارژ این باتری جوابگو می‌باشد.

 

رم:

hp pavilion 16-a0032dx 16 inch laptop

hp pavilion 16-a0032dx 16 inch laptop

همانطور که می‌دانید برای خرید لپ‌تاپ بعد از انتخاب برند و انتخاب پردازنده‌های موجود در آن، باید به مقدار حافظه رم آن نیز دقت داشته باشیم. پس بهتر است قبل از خرید، تکلیف را با خودتان روشن کنید. که بدانید برای انجام چه کاری احتیاج به خرید لپ‌تاپ دارید تا میزان رم مورد نظر خود را در نظر بگیرید و در هنگام خرید با مشکل مواجه نشوید. در لپ‎‌تاپ ۱۶ اینچی اچ‌پی مدل HP PAVILION 16-A0032 DX ، ظرفیت حافظه رم برابر با ۸ گیگابایت می‌باشد.

 

حافظه:

در این لپ‌تاپ حافظه، استاندارد ۸ گیگابایت می‌باشد. از لحاظ فنی می‌توان یک حافظه ۴ گیگابایتی به آن اضافه کرد اما باید هر دو حافظه‌ها از سرعت یکسانی برخوردار باشند. همچنین دارای اندازه یکسانی باشند تا عملکرد بهتری داشته باشند. در نظر داشته باشید که این لپ‌تاپ قابلیت این را دارد که تا حافظه ۱۶ گیگابایت آن را ارتقاء دهید.

 

قیمت:

لپ‎‌تاپ ۱۶ اینچی اچ‌پی مدل HP PAVILION 16-A0032 DX، نسبت به هارد و رمی که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. همچنین می‌توان رم و حافظه آن را ارتقاء داد پس در نتیجه شما در اجرای بازی و برنامه‌های نرم‌افزاری دیگر با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

 

نتیجه گیری:

در این مطلب در مورد سری جدید لپ‌تاپ اچ‌پی صحبت کردیم. همانطور که توضیح دادم، لپ‌تاپ اچ‌پی مدل PAVILION 16-A0032، با توجه به قیمت مناسبی که دارد برای کسانی که گیمر هستند و می‌خواهند بازی بزنند پیشنهاد بسیار عالی می‌تواند باشد. همچنین ویژگی ارتقاء دادن رم این دستگاه، برای کاربران بسیار مقرون به صرفه می‌باشد تا اینکه بخواهند لپ‌تاپی با رم بالاتر خریداری کنند. وجود ۴ پورت USB در این دستگاه شما را در اتصال لوازم جانبی مورد نیاز، بی‌نیاز می‌کند. پس با مشکل کمبود پورت مواجه نخواهید شد. همچنین ویژگی شارژ شدن سریع باتری یکی دیگر از قابلیت‌های کاربرپسند این دستگاه می‌باشد. امیدوارم با مطالعه دقیق این مطالب و بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های این لپ‌تاپ محبوب و کاربرپسند، به نتیجه دلخواه خود در خرید لپ‌تاپ از طریق سایت hp-iranco.com برسید.

 

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>