آدرس نمایندگی اچ پی در تهران

آدرس نمایندگی اچ پی در تهران

آدرس نمایندگی اچ پی در تهران

پیدا کردن آدرس نمایندگی اچ پی در تهران برای آن‌هایی که قصد خرید یا تعمیر محصولات اچ پی را دارند، امروزه به یک معضل تبدیل شده است. متأسفانه بعضی از شرکت‌ها با سوءاستفاده کردن از موقعیت و نام اچ پی، خود را نمایندگی اصلی این برند در کشور معرفی کرده و با عرضه انواع محصولات فیک به جای اصلی و خدمات نامناسب درصدد جذب مشتری هستند.

آدرس نمایندگی اچ پی در تهران
آدرس نمایندگی اچ پی در تهران

البته در ایران ما مکانی به عنوان نمایندگی اصلی اچ پی نداریم؛ اما خدماتی که در اکثر شرکت‌ها ارائه می‌شود، دست کمی از خود نمایندگی ندارد. به عبارتی دیگر، شرکت‌هایی اصلی که خود را نماینده اچ پی معرفی می‌کنند، باید فقط به طور اختصاصی روی محصولات اچ پی تمرکز کنند و از فروش و تعمیر برندهای مختلف خودداری کنند. برای پیدا کردن آدرس نمایندگی اچ پی در تهران بهتر است که به بخش تماس با ما مراجعه کرده و در آنجا می‌توانید شماره تماس و آدرس دقیق نمایندگی را مشاهده کنید.

خدمات انجام شده در اچ پی

یکی از راه‌های مطمئن شدن از اینکه آدرس نمایندگی اچ پی در تهران اصلی است یا نه، بررسی نوع خدماتی است که در آنجا عرضه می‌شود. خدمات عرضه شده در نمایندگی اچ پی به دو بخش فروش و تعمیرات تقسیم می‌شود:

نمایندگی فروش محصولات اچ پی

آدرس نمایندگی اچ پی در تهران
آدرس نمایندگی اچ پی در تهران

در نمایندگی اچ پی، تمامی محصولاتی که به فروش می‌رود، اورجینال بوده و دارای گارانتی اصلی هستند. همچنین کارشناسان ما در زمان ساعت کار ادارای، پاسخگوی سؤالات شما در خصوص انواع محصولات برند اچ پی چه برای مشاوره و چه برای فروش هستند. در واقع، در نمایندگی اصلی اچ پی، سعی شده است تا با استفاده از تکنیک‌های فروش و بهره گیری از کارشناسان باتجربه، انواع محصولات مانند لپ تاپ، پرینتر، کارتریج، لوازم جانبی، مانیتور و غیره عرضه شود.

نمایندگی تعمیرات اچ پی

مهم‌ترین دغدغه افراد برای پیدا کردن آدرس نمایندگی اچ پی در تهران بیشتر برای تعمیر دستگاه‌های آن‌ها است. بهره گیری از کارشناسان باتجربه درزمینهٔ تعمیرات محصولات مختلف برند اچ پی و استفاده از آخرین تکنولوژی‌های عیب یابی و تعمیرات، از ویژگی‌ها و مزایای اصلی نمایندگی تعمیرات اچ پی است. در نمایندگی اچ پی، مدیران تلاش کرده‌اند تا برای بررسی و رفع عیب و تعمیر هر بخش، یک متخصص به صورت جداگانه تعیین کنند. در واقع، هر دستگاه اچ پی دارای ساختار مخصوص به خود است و از این رو هر در بیشتر نمایندگی‌ها، مدیران هر واحد تعمیر را به اختصاص به یک دستگاه داده اند.

مزایای نمایندگی اچ پی

پیدا کردن آدرس نمایندگی اچ پی در تهران و خرید یا تعمیر دستگاه در آنجا بیشتر برای خود مشتری مزایا دارد. این مزایا شامل:

  • فروش و تعمیر انواع دستگاه‌های مختلف توسط کارشناسان باتجربه و آشنا به انواع محصولات مختلف برند اچ پی
  • عرضه و فروش محصولات اورجینال
  • استفاده از قطعات اورجینال در تعمیر
  • ثبت تمامی مراحل کار از ابتدا تا انتها در سیستم شرکت
  • مشاوره تخصصی قبل از شروع به تعمیر یا در هنگام فروش
  • ارائه فاکتور رسمی و ثبت تمامی فعالیت‌های انجام شده به همراه قیمت روی آن
  • ضمانت اصلی

چگونه آدرس نمایندگی اچ پی در تهران را پیدا کنیم؟

مهم‌ترین سؤالی است که اکثر مشتریان در خصوص پیدا کردن آدرس نمایندگی اچ پی در تهران می‌پرسند. همان‌طور که در بالا بیان کردیم، بسیاری از شرکت‌ها متأسفانه خود را نماینده اصلی معرفی کرده و با ارائه محصولات و خدمات ضعیف، بازار رقابتی را برای دیگر فروشگاه سخت کرده‌اند.

برای پیدا کردن آدرس نمایندگی اچ پی در تهران باید به ویژگی‌های آن دقت کرد؛ اما این ویژگی‌ها چیست؟

  • در نمایندگی اچ پی فقط به فروش و تعمیر محصولات مختلف این برند پرداخته می‌شود.
  • ضمانت نامه‌ای که همراه با محصولات داده می‌شود، اصلی بوده و مهر شرکت روی آن می‌خورد.
  • دریافت هزینه در شرکت، بر اساس نرخ نامه تعیین شده صورت می‌گیرد و مسئول پذیرش حق هیچ‌گونه دریافت بیش از حد را ندارد.
  • در تمامی مراحل تعمیرات و فروش، از آخرین استانداردهای به روز استفاده می‌شود.
  • قطعات که در نمایندگی عرضه می‌شود، دارای هولوگرام اصلی بوده و هیچ‌کدام از قبل توسط مدیر یا کارمندان باز نشده‌اند.
  • نمایندگی اچ پی دارای ساختار منظم از پیش تعیین شده است و شما در هنگام ورود، به بخش مربوطه هدایت خواهید شد.

ضمانت نامه محصولات اچ پی

یکی از دلایلی که اغلب افراد به دنبال آدرس نمایندگی اچ پی در تهران هستند، بیشتر برای دریافت ضمانت نامه اصلی محصولات است. برای محصولات اچ پی، ممکن است که چندین ضمانت نامه متفرقه وجود داشته باشد که شرکت‌های غیر اصلی بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنند؛ اما متأسفانه بیشتر این ضمانت نامه‌ها در هنگام تعمیر، خیلی از موارد را تحت پوشش قرار نمی‌دهند.

در نمایندگی اچ پی، تمامی محصولات با ضمانت نامه اصلی عرضه می‌شود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که ضمانت نامه‌ها فقط برای قطعات مورد استفاده قرار می‌گیرد و خدمات انجام شده، شامل گارانتی نخواهد بود. البته هر قطعه‌ای که تعمیر می‌شود تا حدود دو روز مهلت تست دارد و در صورت رفع نشدن عیب، شرکت بدون هیچ مسئله‌ای، اقدام به رفع مجدد آن می‌کند؛ اما اینکه دستگاه به خاطر بی‌احتیاطی خود شخص و رعایت نکردن اصول ایمنی باز دوباره خراب شود، شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی را قبول نخواهد کرد.

هزینه و زمان تعمیر در نمایندگی اچ پی

یکی دیگر از دلایل افراد برای پیدا کردن آدرس نمایندگی اچ پی در تهران به علت داشتن قیمت مصوب در تعمیر و فروش قطعات است. تمامی هزینه‌هایی که از مشتری برای فروش یا تعمیر دریافت می‌شود، بر اساس نرخ نامه است و حتی این نرخ نامه روی دیوار و جلوی چشمان مشتری قرار گرفته است. البته بعضی از اقدامات که خیلی تخصصی هستند، بر اساس توافق بین تعمیرکار و شخص مالک دستگاه انجام می‌شود.

همچنین زمان انجام تعمیر دستگاه در همان اول در نمایندگی تعیین می‌شود و از این رو مشتری می‌داند که در چه روزی برای تحویل دستگاه خود مجدداً به شرکت مراجعه کند.

اطلاعات تماس و آدرس نمایندگی اچ پی در تهران

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس نمایندگی اچ پی در تهران به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و در آنجا می‌توانید با شماره‌های شرکت تماس گرفته و از واحد پذیرش برای فروش و تعمیر دستگاه خود مشاوره بگیرید.

Click to rate this post!
[Total: 12 Average: 3.4]

4 thoughts on “آدرس نمایندگی اچ پی در تهران

  • By محسن ایزی - Reply

    نیازمند شارژر hp با ولتاژ ۱۹ و آمپر ۴٫۷

  • By محمد - Reply

    یه لاپ تاپ ۴۵۰ g3 دارم مشکل داره مادر بوردش کلن خاموشه چیکار کنم
    Core i7

    • By سهیل مهدی زاده -

      برای تعمیر به آدرس نمایندگی ارسال بفرمایید

  • By علی هاشمی - Reply

    سلام
    آدرس نمایندگی سمت شرق میخواستم

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>