پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M12a

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M12a

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M12a

امروز در این مقاله می‌خواهیم به یکی از بهترین پرینتر‌های این کمپانی یعنی پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M12a را برای شما بررسی کنیم. شرکت اچ پی یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌هایی است که تا به الان پیشرفت بزرگی در صنایع الکترونیک داشته‌اند. هیولت پاکارد (اچ پی) یک شرکت چند ملیتی فناوری اطلاعات است. ساختمان اصلی آن در دره سیلیکون واقع در آمریکا می‌باشد. اچ پی در کشور‌های دیگر هم فعالیت می‌کند تا بتواند محصولات خود را به صورت گسترده‌تری در کشور‌ها منتقل کند. این شرکت یکی از سازندگان برتر در لپ‌تاپ و پرینتر است.

همه ما با محصولات این شرکت آشنایی کامل را داریم و می‌دانیم که اچ پی بهترین محصولات را با کیفیت بالا در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. پرینتر‌های این شرکت یکی از بادوام‌ترین محصولاتی است که تا به الان مشتریان از آن راضی بوده‌اند. مهندسان برتر برای ساخت محصولات در این شرکت استفاده می‌شود. تمامی پرینتر‌ها با برنامه‌ریزی دقیق و طراحی کاملاً مناسب برای کاربران فراهم شده است.

 

طراحی و ظاهر:

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M12a

مشخصات پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M12a

ظاهر یک محصول یکی از مهم‌ترین عامل‌های است که باید در خرید به آن توجه کرد. بعضی از افراد هستند که می‌خواهند محصولی با اندازه مناسب و کارایی بالا داشته باشند. پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M12a یکی از محصولات پرطرف‌دار نمایندگی اچ پی می‌باشد که در بازار لوازم الکترونیک فروش فوق‌العاده‌ای داشته است. این پرینتر به خوبی می‌تواند در ادارات و یا حتی در خانه عملیات پرینت را برای شما به خوبی انجام دهد. بعضی از کاربران در خانه کار می‌کنند و برای چاپ مدارک به یک پرینتر سبک و ساده احتیاج دارند. قطعاً این محصول می‌تواند نیاز‌های آن‌ها را برطرف کند. اما در این تیتر می‌خواهیم طراحی این مدل را به خوبی بررسی کنیم.

اگر برای اولین بار به این محصول نگاهی بیندازیم متوجه اندازه کوچک آن می‌شویم. تم رنگی آن از سفید و سیاه تشکیل شده که بیشتر آن را رنگ سفید پوشش داده و اصالت پرینتر بودن خود را به خوبی حفظ کرده است. لوگوی اچ پی به بزرگی در وسط دستگاه قرار گرفته و به خوبی می‌توان آن را مشاهده کرد. لبه‌های دستگاه به صورت منحنی و نیم‌دایره طراحی شده تا بتواند به شکل بهتری در محل خود قرار بگیرد. همان‌طور که در جملات پیش به محل لوگوی آن اشاره کردیم. در آن قسمت سینی کاغذ وجود دارد که آن را باز می‌کنیم و کاغذ‌های خود را با توجه به ظرفیت این مدل قرار می‌دهیم. دریچه خروجی کاغذ به خوبی طراحی شده است و مدارک شما بدون هیچ آسیبی به دستتان می‌رسد.

ادامه :

یکی از مزیت‌های این مدل کار کردن آسان آن می‌باشد. اگر دقت کنید یک دکمه برای کنترل، در سمت راست دستگاه وجود دارد. ابعاد کلی این پرینتر حدود ۲۹۸x250x400 میلی‌متر و وزن آن چیزی حدود ۵٫۲ کیلوگرم است. دیگر با مشاهده چنین وزنی باید متوجه این موضوع شده باشید که حمل آن به سادگی انجام می‌شود. پس نگران جابه‌جایی آن نباشید چون با محصول سنگینی روبه‌رو نیستیم. این پرینتر لیزری جزو پرینتر‌های کوچک کمپانی اچ پی می‌باشد. این دستگاه می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که به صورت معمول از پرینتر‌ها استفاده می‌کند. این کمپانی دکمه‌های اضافی را در این مدل به کار نبرده است تا کاربر بتواند با ساده‌ترین شکل با آن کار کنند.

 

مشخصات فنی:

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M12a

ویژگی های پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M12a

شاید با خود فکر کنید چنین پرینتری با این ابعاد و اندازه کیفیت پایینی دارد، اما باید به شما بگوییم که قیمت پایین همیشه برابر کیفیت پایین نمی‌باشد. کمپانی اچ پی همیشه سعی دارد محصولات با کیفیتی را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه کنند تا بتواند بازار لوازم الکترونیک را به نام خود ثبت کند. کارتریج HP79A در این مدل به کار رفته که کارتریج به دست خود این کمپانی ساخته شده است.

اگر بخواهید متنی را با آن پرینت کنید به صورت تک رنگ و با کیفیت بسیار عالی نتیجه را به شما نشان خواهد داد. رقیبان بسیار زیادی مانند پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M12a وجود دارد که می‌خواهند کیفیت وضوح خوبی را ایجاد کنند ولی باید گفت از توان آن‌ها خارج است. وقتی که پرینت خود را به صورت متنی در این محصول انجام دهید متوجه وضوح بسیار خوب آن خواهید شد.

ادامه :

در کنار کیفیت، مصرف انرژی در نوع عملکرد آن کاملاً رعایت شد است. با این حال شما می‌توانید بدون هدررفتن انرژی زیاد از آن استفاده کنید. حالت خواب یا همان Sleep در این پرینتر لحاظ شد و اگر دوباره برای کارکردن به دستگاه احتیاج داشتید، سریعاً روشن می‌شود. همان‌طور که می‌دانید سرعت یکی از مهم‌ترین مسئله‌هایی است که باید در خرید پرینتر‌ها به آن دقت کرد. این پرینتر در هر دقیقه ۱۹ برگ را به چاپ می‌رساند و رزولوشن آن ۶۰۰x600 است.

۱۵۰ برگ کاغذ در سینی می‌تواند جا بگیرد که این مقدار به خوبی برای مصارف خانگی و اداری جوابگو است. البته باید با خود تعیین کنید که با چه حجم کاری روبه‌رو هستید. قابلیت چاپ دو رو در آن رعایت نشده است و باید این کار را به صورت دستی انجام دهید. از درگاه USB می‌توان برای اتصالات استفاده کرد اما خبری از اتصال شبکه‌ای در آن نیست.

 

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M12a را به خوبی بررسی کنیم. اگر بخواهیم این دستگاه را در یک جمله بیان کنیم باید گفت که پرینتر کوچک و با کیفیتی است که می‌تواند در حد متوسط نیاز‌های شما را رفع کند. شما می‌توانید این محصول را در سایت اچ پی ایرانکو خریداری کنید. پس همین حالا با کارشناسان واحد فروش ما تماس بگیرید. خیلی ممنون که وقت گران‌بهای خود را صرف خواندن این مقاله کردید.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>