گارانتی لپ تاپ اچ پی

گارانتی لپ تاپ اچ پی

گارانتی لپ تاپ اچ پی، مهر تاییدی بر کیفیت لپ تاپ‌های کمپانی hp است. با توجه به بازخورد مشتریان و کاربران این برند محبوب و معروف، مشخص شده است که محصولات hp مانند لپ تاپ از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم برای شما کاربران وب‌سایت hp-iranco.com، به موضوع گارانتی در محصولات لپ تاپ این شرکت بپردازیم. مثل همیشه با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

گارانتی لپ تاپ اچ پی

کیفیت خدمات گارانتی لپ تاپ اچ پی در نمایندگی

در بازار محصولات دیجیتالی لپ تاپ و دیگر محصولات اداری مانند کارتریج hp و غیره، این محصولات با توجه به کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارند همیشه مورد توجه مشتریان و کاربران بوده‌اند. به همین خاطر مشاهده می‌کنیم که لپ تاپ این برند به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار، همواره در جایگاه مهم‌ترین رقیب برای برندهای دیگر مانده لپ تاپ ایسوس و لپ تاپ لنوو و غیره معرفی شده است.

بر این اساس کمپانی اچ پی تلاش خواهد کرد تا در زمینه جلب رضایت مشتریان و افزایش کیفیت در محصولات خود پیشگام باشد. یکی از مواردی که می‌تواند در این مسیر بهترین شرایط را برای مشتریان hp فراهم آورد، ارائه ضمانت‌نامه و گارانتی لپ تاپ اچ پی از طرف این کمپانی است.

به همین منظور کمپانی اچ پی برای کلیه محصولات لپ تاپ خود به هدف افزایش اعتماد در مشتریان، گارانتی‌های معتبر ارائه خواهد داد. پس مشتریان لازم است که در زمان خرید لپ تاپ، به دریافت گارانتی در این محصولات توجه داشته باشند.

امکان دارد که در مسیر استفاده از محصولات کمپانی اچ پی مانند لپ تاپ، به دلایل مختلف نیاز به تعمیر داشته باشید. این دلایل می‌تواند از جمله عدم کاربری درست، اعمال نیرو‌های بیرونی مانند ضرب دیدگی، رطوبت و غیره باشد.

زمانی که برای دستگاه مشکلی بوجود‌آید، لازم است نسبت به تعمیر لپ تاپ اچ پی اقدامات لازم انجام شود. در این مواقع پیشنهاد ما به کاربران مراجعه به نمایندگی های معتبر است. چرا که مشتری در این نمایندگی‌ها با توجه به اعتبار گارانتی لپ تاپ اچ پی، می‌تواند از خدمات و امکانات مشخص شده به طور رایگان و با بهترین کیفیت استفاده کند.

کیفیت زمان گارانتی لپ تاپ HP

همانطور که گفته شد باید در زمان خرید لپ تاپ hp از فروشنده گارانتی را دریافت کنید. پس از آن، نسبت به سلامت دستگاه از نظر کاربری درست نرم‌افزار‌ها، کیفیت صدا و تصویر و غیره مطمئن شوید. به طور کلی مدت زمان استفاده از گارانتی لپ تاپ اچ پی یک سال است. پس برای مشتریان می‌تواند در مدت یک سال، هرگونه مشکلات در لپ‌تاپ با مراجعه به نمایندگی‌های معتبر به رایگان رفع شود.

شاید اعتبار گارانتی شما تمام شده باشد. در این حالت باز هم می‌توانید کمپانی اچ پی مشتریان را تنها نخواهد گذاشت. با توجه به خدمات باکیفیت پس از فروش که در نمایندگی‌های معتبر ارائه می‌شود، مشتری می‌تواند به بهترین شکل از آنها استفاده کرده و مشکل رفع شود.

گارانتی لپ تاپ اچ پی

توجه به دریافت گارانتی اصل

قبل از مراجعه به بازار محصولات دیجیتالی به هدف خرید لپ تاپ hp، حتما توجه داشته باشید که داشتن اطلاعات لازم در رابطه با محصول مورد نظر، خرید شما را آگاهانه‌تر خواهد کرد.

مثلا نسبت به مدل پردازنده و دیگر امکانات موجود در دستگاه بر اساس نوع استفاده‌ای که خواهید داشت، خوب تحقیق کنید.

پس از انتخاب محصول، مشخصات لپ تاپ را با اطلاعات موجود در گارانتی تطبیق دهید. اگر در اطلاعات مندرج در گارانتی دریافت شده تفاوتی با خصوصیات لپ تاپ شما وجود داشته باشد، رسما آن گارانتی برای شما استفاده‌ای نخواهد داشت.

در ادامه توجه به شماره سریال گارانتی نیز مهم است. آن را با شماره سریال درج شده بر روی کارت لپ تاپ تطبیق دهید. در برخی از مواقع امکان دارد ناهماهنگی بین اطلاعات گارانتی و دستگاه وجود داشته باشد. یا حتی شماره سریال مخدوش شده باشد. اگر چنین بود امکان دارد دستگاه شما اصل نبوده و به صورت قاچاق وارد ایران شده باشد.

تمامی این اتفاق‌ها امکان دارد در فروشگاه‌های متفرقه که در بازار لپ‌تاپ فعالیت دارند رخ دهد. در این مراکز شاید قیمت لپ تاپ کمی ارزان‌تر باشد. اما اگر به نمایندگی های معتبر hp که در تمام شهرهای ایران و در بیشتر محله‌ها مستقر هستند مراجعه کنید، محصول اصل به همراه گارانتی معتبر را دریافت خواهید نمود.

چه شرایطی می‌تواند گارانتی را باطل کند؟

در گارانتی لپ تاپ اچ پی به طور دقیق تمام خدماتی که شامل ضمانت‌نامه می‌شود درج شده است. اما امکان دارد بعضی از اتفاقات، مشکل و خرابی برای لپ تاپ به وجود بیاورند که شامل گارانتی نباشند. مانند:

  • مشکلات به وجود آمده بر اثر رطوبت.
  • شکستگی به دلیل اعمال ضربه.
  • تاثیر حرارت زیاد و یا سوختگی و عدم کارکرد لپ تاپ و غیره.

خدمات مبتنی بر گارانتی در نمایندگی‌های معتبر اچ پی، برای هیچ کدام از این موارد ارائه نخواهد شد.

گارانتی لپ تاپ اچ پی

کدام خدمات بر اساس گارانتی لپ تاپ hp به مشتریان ارائه می‌شود؟

این موارد همه در کارت گارانتی لپ تاپ اچ پی مشخص شده است. اما در ادامه به اختصار به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

  • امکان دارد در اتصال کارت شبکه و مودم در لپ تاپ به مشکل برخورده باشید
  • امکان دارد در استفاده از قطعات سخت‌افزاری ناهماهنگی و یا عدم دسترسی وجود داشته باشد و درایور‌ها نیاز به بروزرسانی داشته باشند.
  • شاید خرابی در روند فعالیت لپ تاپ به تعویض مادربرد مربوط شود.
  • و یا حتی در انتقال فرمان از طریق تاچ پد مشکل وجود داشته باشد و تاچ پد لپ تاپ خراب شده باشد.
  • در بعضی مواقع نیز امکان دارد مانیتور تصاویر و فیلم را باکیفیت نشان ندهد و نیاز داشته باشد تعویض شود.
  • شاید فن سیستم کثیف شده باشد و لپ تاپ خوب کار نکند.
  • یاحتی لولای دسگاه مشکل دارد و شرایط برای باز و بسته شدن لپ تاپ مطلوب نباشد.

همه موارد گفته شده بعلاوه دیگر مواردی که در اطلاعات گارانتی نوشته شده است، شامل خدمات رایگان خواهد شد. مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های معتبر اچ پی، به رایگان از این خدمات استفاده کرده و لپ تاپ خود را مثل روز اول تحویل بگیرند.

نتیجه گیری

با وجود داشتن کیفیت‌ فوق‌العاده در محصولات اچ پی، شاید ارائه گارانتی لپ تاپ اچ پی زیاد بکار مشتریان نیاید. اما این خدمات توسط کمپانی اچ پی را می‌توان به عنوان پاسخی به اعتماد و استقبال مشتریان دانست.

Click to rate this post!
[Total: 2 Average: 5]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>