پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M177fw

پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M177fw

پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M177fw

 

پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M177fw

پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M177fw

 

شرکت اچ پی یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌هایی است که تا به الان پیشرفت بزرگی در صنایع الکترونیک داشته‌اند. هیولت پاکارد (اچ پی) یک شرکت چند ملیتی فناوری اطلاعات است. ساختمان اصلی آن در دره سیلیکون واقع در آمریکا می‌باشد. اچ پی در کشور‌های دیگر هم فعالیت می‌کند تا بتواند محصولات خود را به صورت گسترده‌تری در کشور‌ها منتقل کند. این شرکت یکی از سازندگان برتر در لپ‌تاپ و پرینتر است. همه ما با محصولات این شرکت آشنایی کامل را داریم و می‌دانیم که اچ پی بهترین محصولات را با کیفیت بالا در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. پرینتر‌های این شرکت یکی از بادوام‌ترین محصولاتی است که تا به الان مشتریان از آن راضی بوده‌اند. مهندسان برتر برای ساخت محصولات در این شرکت استفاده می‌شود. تمامی پرینتر‌ها با برنامه‌ریزی دقیق و طراحی کاملاً مناسب برای کاربران فراهم شده است. امروز در این مقاله می‌خواهیم به یکی از بهترین پرینتر‌های این کمپانی یعنی پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet pro MFP M177fw را برای شما بررسی کنیم.

 

 

طراحی و ظاهر:

پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M177fw

پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M177fw

 

طراحی و ظاهر خوب به ما کمک می‌کند تا بتوانیم با اشتیاق بیشتری با محصول مورد نظر کار کنیم. برای بعضی از افراد ظاهر یک دستگاه مهم است و برای بعضی دیگر کارایی آن محصول. پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet pro MFP M177fw دارای ظاهر زیبا و شیک است. جمع و جور بودن آن باعث شده است تا کاربران زیادی آن را انتخاب کنند. در این تیتر می‌خواهیم به نوع طراحی این محصول که به دست کمپانی hp ساخته شده است را بررسی کنیم. وقتی که برای اولین بار به این دستگاه نگاهی می‌اندازیم متوجه این موضوع می‌شویم که چیدمان دستگاه به درستی سر هم شده است. این موضوع به کاربر کمک می‌کند تا بتواند با دستگاه رابطه دوستانه برقرار کند. رنگ مشکی نوک مدادی کل دستگاه را پوشانده است و مات بودن آن این امکان را می‌دهد تا اثرات انگشت در حین کار کمتر بر روی آن پدیدار شود.

 

در اولین لایه پرینتر اسکنر آن را می‌توان تشخیص داد و دهانه خروجی برگه در همان جا قرار گرفته است. ارتفاع در این مدل به درستی رعایت شده و می‌توان به سادگی از آن استفاده کرد. لوگوی hp مانند سکه در سمت گوشه، چپ دستگاه به صورت نقره‌ای براق درج شده است. یک نمایشگر ال سی دی برای کنترل دستگاه وجود دارد که به راحتی می‌توان تنظیمات دلخواه خود را بر روی آن اعمال کنیم. سینی کاغذ در پایین، همراه با یک محفظه پلاستیکی فشرده قرار گرفته است. گیره نگهدارنده در این سینی، کاغذ‌ها را به صورت منظم و محکم نگه می‌دارد. یک دریچه خروجی کاغذ دیگر در وسط دستگاه قابل مشاهده می‌باشد. وزن این محصول ۱۵٫۸ کیلوگرم است که سنگینی در آن نیست و می‌توانید به سادگی آن را در محل کار خود جابه‌جا کنید.

 

مشخصات فنی:

پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M177fw

پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M177fw

 

مشخصات فنی یکی از مهم‌ترین بحث‌های که در خریدتان باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. پرینتر‌ها و لوازم الکترونیکی‌های دیگر دارای مشخصات فنی نیز می‌باشد. هرچه این مشخصات بهتر باشند سرعت عمل در دستگاه‌ها قابل تحسین خواهد بود. پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet pro MFP M177fw به صورت کلی قدرت خوبی را دارد. همان‌طور که می‌دانید این مدل می‌تواند چهار کار پرینت، فکس، اسکن و کپی را برای شما به خوبی انجام دهد. اولین مزیت این دستگاه استفاده از شبکه وای‌فای آن نیز می‌باشد. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا به راحتی از طریق گوشی و تبلت هوشمند خود به دستگاه متصل شوید و عملیات چاپ خود را انجام دهید. اگر دستگاه به صورت مستقیم به شبکه اداری یا خانگی متصل باشد می‌توانید از نرم‌افزار‌های HP Access Point برای پرینت خود استفاده کنید. اندازه کوچک آن و نصب آسان، یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی این مدل می‌باشد.

 

از لحاظ کیفیت چاپ می‌توان روی آن حساب کرد. البته باید گفت که نباید توقع کیفیت حرفه‌ای را از آن داشته باشید. سرعت چاپ به صورت سیاه و سفید ۱۷ برگ در دقیقه و رنگی آن ۴ برگ در دقیقه انجام می‌شود.

 

اسکن دستگاه به صورت سیاه و سفید ۷٫۵ اسکن در دقیقه و به صورت رنگی ۵٫۵ اسکن در دقیقه با کیفیت ۱۲۰۰ پیکسل با ورودی تغذیه خودکار adf در دستور کار دستگاه قرار می‌گیرد.

 

 

سخن پایانی:

 

در این مقاله سعی کردیم که پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet pro MFP M177fw را به صورت خلاصه و مفید برای شما توضیح دهیم. این محصول به خوبی می‌تواند برای ادارات و منزل مناسب باشد. اندازه آن هم به شکلی است که می‌توانید آن را در هرکجا قرار دهید. اچ پی ایرانکو این محصول را با گارنتی ویژه در اختیار شما می‌گذارد پس همین حالا با کارشناسان واحد فروش ما تماس بگیرید تا شما را در مسیر خریدتان راهنمایی کنند. خیلی ممنون که وقت گران‌بهای خود را صرف خواندن این مقاله کردید.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 1]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>