پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser MFP 135w

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser MFP 135w

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser MFP 135w

امروز در این مقاله می‌خواهیم به یکی از بهترین پرینتر‌های این کمپانی یعنی پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل laser MFP 135w را برای شما بررسی کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

شرکت اچ پی یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌هایی است که تا به الان پیشرفت بزرگی در صنایع الکترونیک داشته‌اند. هیولت پاکارد (اچ پی) یک شرکت چند ملیتی فناوری اطلاعات است. ساختمان اصلی آن در دره سیلیکون واقع در آمریکا می‌باشد. اچ پی در کشور‌های دیگر هم فعالیت می‌کند تا بتواند محصولات خود را به صورت گسترده‌تری در کشور‌ها منتقل کند. این شرکت یکی از سازندگان برتر در لپ‌تاپ و پرینتر است.

همه ما با محصولات این شرکت آشنایی کامل را داریم و می‌دانیم که اچ پی بهترین محصولات را با کیفیت بالا در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. پرینتر‌های این شرکت یکی از بادوام‌ترین محصولاتی است که تا به الان مشتریان از آن راضی بوده‌اند. مهندسان برتر برای ساخت محصولات در این شرکت استفاده می‌شود. تمامی پرینتر‌ها با برنامه‌ریزی دقیق و طراحی کاملاً مناسب برای کاربران فراهم شده است.

طراحی و ظاهر:

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser MFP 135w

طراحی پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser MFP 135w

نوع طراحی یک پرینتر می‌تواند برای کاربران بسیار حائز اهمیت باشد. اندازه و ابعاد پرینتر یکی از عامل‌های مهم در بحث طراحی می‌باشد. اگر پرینتر جای کمی را مشغول کند ولی کارایی بالایی داشته باشد، می‌تواند سرعت عمل شما را در هنگام کار کردن بالا ببرد. اما امروز در این مقاله می‌خواهیم طراحی پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل laser MFP 135w را برای شما بررسی کنیم. وقتی که این محصول را به صورت کلی نگاه می‌کنیم. متوجه ابعاد متوسط دستگاه می‌شویم که ۴۰۶x424x253 میلی‌متر می‌باشد. این اعداد به ما می‌گوید که این دستگاه جای کمتری را در محل کار شما یا خانه می‌گیرد.

اگر کمی دقت کنیم متوجه می‌شویم که دستگاه دارای دو لایه است. لایه اول که شامل اسکنر و محل کنترل پرینتر می‌باشد. لایه دوم هم بخش عظیم دستگاه را تشکیل می‌دهد. اگر به لایه اول نگاهی بیندازیم دو تا پایه بزرگ و محکم روی لایه دوم سوار شده است. ما بین این دو پایه دریچه ورود کاغذ را مشاهده می‌کنیم. سه عدد دکمه بزرگ در سمت راست دستگاه تعبیه شده است چون مهم‌ترین کار را برای دستگاه انجام می‌دهد.

بخش دیگر کنترل، یک مستطیل نسبتاً بزرگ که دارای یک نوار اعلام اطلاعات دستگاه می‌باشد و دکمه‌های دیگر که به توانایی این محصول می‌افزاید. درب اسکن به خوبی آن را پوشش داده است و در هنگام این عملیات مشکلی نخواهید داشت. بیشتر بدنه این مدل به صورت مات ساخته شده است که در هنگام کارکردن با آن اثر انگشت کمتری روی آن پدیدار شود. وزن کلی این محصول ۷٫۴ کیلوگرم می‌باشد که به سادگی می‌توانید آن را جابه‌جا کنید و در حمل آن مشکلی نخواهید داشت.

 

مشخصات فنی:

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser MFP 135w

مشخصات پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser MFP 135w

همان‌طور که می‌دانید مشخصات فنی یکی از مهم‌ترین بحث‌هایی است که باید دررابطه‌با محصول مورد نظر مطرح شود. اگر کمی به پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل laser MFP 135w دقت کنیم متوجه می‌شویم که به پرینت، اسکن و کپی مجهز شده است. یعنی شما می‌توانید با خرید این محصول سه کار مختلف را تجربه کنید. با این کار دیگر نیازی نیست که هزینه زیادی را برای تک‌تک این کارایی‌ها صرف کنید. از امکانات این پرینتر می‌توان به پورت‌های اتصال (High-speed USB 2.0)، اتصال به شبکه بی‌سیم وای‌فای و قابلیت (Mobile Printing) اشاره‌ای داشت. خاموشی خودکار در این مدل می‌تواند به صرفه‌جویی انرژی کمک شایانی کند.

همان‌طور که می‌دانید پرینتر‌های لیزری مختص چاپ تک رنگ یا سیاه و سفید می‌باشند که می‌تواند با کیفیت بسیار عالی مدارک و اسناد شمال را پرینت کند. با سرعت ۲۰ برگ در دقیقه با رزولوشن ۶۰۰x600 dpi که زمان آن ۸٫۳ ثانیه است می‌تواند عملیات چاپ را برای شما انجام دهد. حافظه این مدل به میزان ۱۲۸ مگابایت که ماهانه به ظرفیت ۱۰ هزار برگ می‌رسد. ظرفیت سینی ورودی کاغذ ۱۵۰ برگ است. شما می‌توانید از اندازه‌های برگه (A4، A5، A6، B5، C5) در این مدل استفاده کنید. کاربران زیادی از سرعت عمل این دستگاه راضی بوده‌اند.

اگر می‌خواهید کار خود را راحت کنید می‌توانید از برنامه اعلام شد در موبایل خود برای پرینت استفاده کنید. اگر بیشتر با کامپیوتر کار انجام می‌دهید با اتصال پورت به این مدل می‌توانید سریعاً عملیات چاپ را به ثمر برسانید. کارتریج تونر مشکی کمپانی اچ پی مدل ۱۰۶ A برای چاپ ۱۰۰۰ برگ برای این دستگاه طراحی شد است.

 

 

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم که بهترین مطالب را در مورد پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل laser MFP 135w به صورت خلاصه به شما عزیزان ارائه دهیم. اگر بخواهیم این محصول را در یک جمله بررسی کنیم باید بگوییم که یکی از بهترین محصولاتی است که می‌تواند سه کار متفاوت را به صورت دقیق برای شما انجام دهد. از لحاظ هزینه هم می‌تواند به‌صرفه باشد. اگر این محصول را انتخاب کرده‌اید با واحد فروش ما در نمایندگی اچ پی تماس باشید تا شما را در خریدتان راهنمایی کنیم. خیلی ممنون که وقت گران‌بهای خود را صرف خواندن این مقاله کردید.

 

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

3 thoughts on “پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser MFP 135w

  • By سهیل مهدی زاده - Reply

    سلام بله ارسال داریم به شهرستان ها

  • By فاطمه خیرخواه - Reply

    پرینتر تازه نصب کردم چدبار پرینت گرفتم الان نمیدونم کدوم دکمه رو از دستگاه زدم که فقط کپی می گیره از کامپیوتر چاپ نمی کنه

    • By سهیل مهدی زاده -

      اگر پرینتر تازه نصب کرده‌اید و از کامپیوتر چاپ نمی‌شود، این ممکن است به دلیل تنظیمات نادرست یا مشکلات ارتباطی باشد. برخی اقداماتی که می‌توانید انجام دهید عبارتند از:

      ۱٫ **بررسی اتصالات**: ابتدا مطمئن شوید که کابل USB یا کابل شبکه (اگر از پرینتر شبکه‌ای استفاده می‌کنید) به درستی به پرینتر و کامپیوتر متصل شده باشد و همچنین مطمئن شوید که پرینتر روشن است.

      ۲٫ **بررسی درایورها**: مطمئن شوید که درایورهای پرینتر به درستی نصب شده‌اند و به روز هستند. ممکن است نیاز به نصب مجدد درایورها یا بررسی تنظیمات درایورها داشته باشید.

      ۳٫ **تنظیمات پرینتر**: گاهی اوقات تنظیمات پرینتر نیاز به تنظیمات خاصی دارند تا از کامپیوتر چاپ کنند. مطمئن شوید که پرینتر به عنوان دستگاه پیش فرض برای چاپ انتخاب شده است.

      ۴٫ **تست چاپ**: برای اطمینان از اینکه پرینتر به درستی کار می‌کند، می‌توانید یک صفحه آزمایشی چاپ کنید. برای این کار می‌توانید به منوی پرینتر دسترسی پیدا کنید و یک تست چاپ انجام دهید.

      ۵٫ **راه اندازی مجدد**: گاهی اوقات راه‌اندازی مجدد پرینتر و کامپیوتر می‌تواند مشکل را حل کند. سعی کنید هر دو را راه‌اندازی مجدد کنید و سپس دوباره تلاش کنید.

      اگر هیچ‌کدام از این راه‌حل‌ها مشکل را حل نکرد، ممکن است بهتر باشد از پشتیبانی تولید کننده پرینتر یا از یک تکنسین متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>