پرينتر ليزري اچ پي LaserJet P2035

پرینتر لیزری اچ پی LaserJet P2035

پرینتر لیزری اچ پی LaserJet P2035

پرینتر لیزری اچ پی LaserJet P2035

پرینتر لیزری اچ پی LaserJet P2035

پرینتر لیزری اچ پی LaserJet P2035

مقدمه :

HP اعلام کرده است که سه پرینتر جدید لیزر پرینتر P2035، P2055d و P2055dn را وارد کرده است. هر سه چاپگر به عنوان بروشور شرکت در محدوده اقتصادی قرار می گیرند و باید بتوانند ۳۰۰۰ صفحه در هر ماه را در انتهای بالا اداره کنند.
مدل پایه، P2035 دارای رزولوشن بالاتر ۶۰۰ نقطه در اینچ است و با سرعت ۳۰ppm چاپ می کند. این چاپگر دارای یک پردازنده ۲۶۶ مگاهرتزی و حافظه ۱۶ مگابایتی برای چاپ است. چاپگر دارای دو سینی چاپی، ۲۵۰ صفحه و ۱۵۰ صفحه است. اتصال از طریق پورت USB و موازی است و چاپگر با سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک سازگار است. P2035 یک حالت آرام است که سطوح سر و صدای چاپگر را به ۵۰ دسیبل میرساند؛ با این حال، سرعت چاپ هم همراه با صدا ناامید کننده است. HP برای قیمت این چاپگر قیمت اسمی ۱۶۰ پوند را تعیین کرده است.
پرینتر لیزری اچ پی LaserJet P2035

پرینتر لیزری اچ پی LaserJet P2035

توضیحات :

اگر چه پرینترهای جوهر افشان رنگی، پرینترهای چند منظوره، پرینترهای عکس با رزولوشن بالا و سایر دستگاه های مورد علاقه در نبرد برای اتاق های کوچک بسیار پرطرفدارند، پرینترهای لیزری تک رنگ مانند HP P2035n همچنان به عنوان ستون فقرات اکثر دفتر های خانه و فعالیت های تجاری کوچک عمل می کنند. کیفیت متن با بالاترین امتیاز فروش پرینتر لیزری باقی می ماند و P2035n در هر دو مورد پیشرفت می کند، اما هزینه های آن به اندازه برخی از رقبای آن کم نیست.
Hewlett-Packard (HP) LaserJet P2035 یک چاپگر معمولی کوچک است که با پس زمینه سفید رنگ سیاه با آن ترکیب می شود. این دستگاه دارای ۱۴٫۴ اینچ و ۱۴٫۵ اینچ و ۱۰٫۱ اینچ است و فقط دارای چهار دکمه است – یک دکمه روشن / خاموش در جلو، یک دکمه صفحه تست و دکمه لغو کار در بالای صفحه، و یک دکمه باز کردن درب برای دسترسی به محفظه تونر.

امکانات

به راحتی چاپگر خود را به یک کامپیوتر با استفاده از پورت USB یا موازی متصل کنید.
لذت بردن از سرعت چاپ سریع تا ۳۰ ppm و دریافت صفحه سریع  از حالت کم قدرت با تکنولوژی Instant-on.
چاپ انواع اسناد اداری تقریبا به هر طول، با یک سینی ورودی ۲۵۰ ورق؛ سینی چند منظوره ۵۰ لایه از انواع رسانه های چاپی پشتیبانی می کند.
پردازش پیچیده فایل ها به سرعت با یک پردازنده ۲۶۶ مگاهرتز و حافظه ۱۶ مگابایت.
اسکن حرفه ای با اسناد با کیفیت و متن دقیق به لطف HP FastRes 1200 که کیفیت خروجی موثر ۱۲۰۰ DPI را ارائه می دهد.
این طراحی جمع و جور چاپگر فشرده را تضمین می کند که آن را به راحتی به یک منطقه کوچک از دسکتاپ متصل می کند.
کاهش نویز عملیاتی با حالت منحصر به فرد چاپگر .
کارتریج پرینتر لیزری جی پرینت همه کاره ی یک به منظور پاسخگویی به نیازهای استفاده شما، بهینه سازی کیفیت چاپ و ارائه ارزش بسیار عالی طراحی شده است.
پرینتر لیزری اچ پی LaserJet P2035

پرینتر لیزری اچ پی LaserJet P2035

ویژگیها :

تنها دو ویژگی واقعی از P2035 وجود دارد – سینی کاغذ داخلی ۲۵۰ ورق با یک نشانگر سطح دستی و سینی ورودی چند منظوره ۵۰ صفحه ای، که باعث می شود که چاپگر برای دفترچه های معمولی مفید باشد. وظایف مرتبط با چاپ پاکت نامه، چاپ روی سر نامه یا دو طرفه دستی.
همانطور که در بالا ذکر شد، چاپگر هیچ قابلیت چند منظوره ای ندارد، و همچنین قابلیت شبکه یا چاپ دوبلکس را ندارد. HP آن را تا ۲۵ هزار صفحه صفحه کار ماهانه تضمین میکند، اما توصیه می کند  ۲٫۵۰۰ صفحه چرخه کار ماهانه برای عملکرد بهینه است.
پرینتر لیزری اچ پی LaserJet P2035

پرینتر لیزری اچ پی LaserJet P2035

با استفاده از استاندارد HP 05A کارتریج تونر سیاه و سفید، که به فروش می رساند و معمولا حدود ۹۰ دلار به فروش می رسد برای کارکرد ۲۳۰۰ صفحه رتبه بندی شده است که آن را به قیمت متوسط ​​کلاس ۴ سنت در هر صفحه میرساند. کارتریج تونر سیاه HP 05X با عملکرد بالا می تواند با P2035 نیز استفاده شود. آن را در ۶۵۰۰ صفحه رتبه بندی شده و در حدود ۲۰۰ دلار فروخته می شود، اما می توان آن را برای کمتر از ۱۵۰ دلار پیدا کرد، و آن را معامله ایستادگی در ۲٫۳ سنت در هر صفحه. برای کاربران دفتر با حجم بالا، HP 05X حتی می تواند در بسته های دوگانه برای ۱۹۰ دلار خریداری شود و قیمت صفحه را به ۱٫۵ سنت کاهش دهد.

کارایی :

پرینتر لیزری اچ پی LaserJet P2035

پرینتر لیزری اچ پی LaserJet P2035

P2035 خیلی سریع شروع به کار می شود، به این معنی که تقریبا بلافاصله آماده چاپ است. در تست سرعت ما، یک بار نمونه ای از ۱۰ صفحه Word را به مدت ۲۵ ثانیه چاپ کردیم که زمان شروع چاپ است. پردازش در رایانه ممکن است ۵-۱۰ ثانیه اضافی را اضافه کند. چاپ یک نمونه پیچیده تر، سند ۱۶ سند PDF ما با متن، گرافیک و عکس، ۳۸ ثانیه طول کشید. این در ۳۰ صفحه در دقیقه (ppm) و بر خلاف بسیاری از رتبه بندی های چاپگر، در مقایسه با تست ۲۴ppm ما، این یکی در واقع در ballpark!
کیفیت چاپ P2035 بالاتر از حد متوسط ​​بود، به ویژه انتقال عکس های سیاه و سفید. فونت نیز بسیار صاف بود.

بسیار آسان برای راه اندازی، استفاده و نگهداری:

پرینتر لیزری اچ پی LaserJet P2035

پرینتر لیزری اچ پی LaserJet P2035

برای بررسی HP LaserJet P2035N ما، نصب این چاپگر را بر روی رایانه ویندوز ویستا یافتیم. به سادگی دیسک نصب شده همراه با چاپگر را وارد کنید، دستورالعمل ها را دنبال کنید و کابل USB را هنگامی که در مراحل نصب به شما می گوید وصل کنید. از آنجا که پرینتر نصب شده است، ما نیز مجبور به روز رسانی سیستم عامل برای این چاپگر بودیم، اما شما می توانید این مقاله را بخوانید تا یاد بگیرید چگونه سریع آن کار را انجام دهید.بسیاری از چاپ هایی که ما با P2035N انجام داده ایم از طریق اتصال مستقیم USB بوده است با این حال، چاپگر در تمامی این سناریو ها قابل تحسین است.

نتیجه گیری :

HP LaserJet P2035 یک چاپگر مناسب برای ادارات کوچک است، فرض کنید شما به هیچ ویژگی چند منظوره مانند اسکن، کپی کردن و یا فکس نیاز ندارید. از آنجایی که هیچ توابع اضافی و چاپ رنگی ندارد، آن را به کاربر خانگی بسیار ارائه نمی دهد – برای چنین کاربران، گزینه های بسیار بهتر وجود دارد. اما این فشرده و کاملا سریع است، کیفیت چاپ را بالاتر از حد متوسط ​​ارائه می دهد، و آن را مناسب برای یک دفتر کوچک با نیازهای اولیه چاپ می کند. P2035 برای ۲۵۰ دلار فروخت میشود. از تاریخ انتشار ما می توان از آمازون برای ۲۵۰ دلار خریداری کرد.
Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

One thought on “پرینتر لیزری اچ پی LaserJet P2035

  • By mostajab - Reply

    باسلام
    پرینتر دفتر ما از این نوع می باشد ایا امکان شبکه ردن این چاپ گر وجود دارد یانه

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>