پرينتر ليزري اچ پي LaserJet Pro M12w

پرینتر لیزری اچ پی P1102W

پرینتر لیزری اچ پی P1102W

پرینتر لیزری اچ پی P1102W

پرینتر لیزری اچ پی P1102W

پرینتر لیزری اچ پی P1102W

ما تعداد زیادی از پرینترهای لیزری پایه و کم هزینه لیزری را از طریق آزمایشگاه های ما در هفته های اخیر می بینیم، بنابراین ما هیجان زده شده ایم تا آنها را به آزمایش و ببینیم چگونه آنها را جمع می کنیم. آنها بسیاری از ویژگی های مشابه ارائه می دهند: اتصال بی سیم Wi-Fi، خروجی با کیفیت بالا و چاپ سریع و هر مدل دارای یک یا دو ویژگی است که آن را برجسته میکند.  HP LaserJet Pro P1102w،نیز از آن دسته است. اگر شما به دنبال یک لیزر کم هزینه هستید تا بدون نیاز به نشستن در خانه یا دفتر کوچک خود، به این مدل را ما به شما توصیه میکنیم. اما با توجه به عملکرد ساده ای که ما از آن دیدیم و هزینه بالای صفحه برای خروجی آن، ما به شدت توصیه می کنیم  نگاهی به یک مدل کوچکتر با همان قیمت، مانند سامسونگ ML-2525W تیز بیاندازید.

 

معرفی پرینتر لیزری اچ پی P1102W

با باز کردن چاپگر، ما متوجه شدیم که بین دو بلوک فوم پلاستیکی به صورت منظم قرار گرفته است، با کابل های USB و قدرت در بسته بندی قرار گرفته است. کیسه های پلاستیکی و نوار حمل و نقل تنها موارد دیگر بین چاپگر و میز ما بود و هنگامی که آنها را حذف کردیم، ما در واحد شفاف و سیاه مشبک قرار گرفتیم و دکمه پاور را فشار دادیم. شما می توانید اتصال USB مستقیم یا اتصال بی سیم از طریق Wi-Fi را انتخاب کنید، اما بدون توجه به اینکه شما در نهایت از usb استفاده کنید، باید آن را نصب کنید، باید یک اتصال USB اولیه ایجاد کنید. ما این کار را انجام دادیم، سی دی نصب نرم افزار را به کامپیوتر وارد کردیم و تصمیم گرفتیم چاپگر را برای کار بر روی شبکه بی سیم  نصب کنیم. دستورالعمل های روی صفحه نمایش به خودی خود توضیح داده شد و چاپگر را تا ۵ دقیقه بر روی سیستم نصب کردیم.
پرینتر لیزری اچ پی P1102W

پرینتر لیزری اچ پی P1102W

یکی از تکنولوژی های اخیر برای نفوذ به بازار چاپگر بی سیم است. در جایی که یک اتصال Wi-Fi فقط در تعداد محدودی از مدلها وجود دارد و سپس در محصولات گرانقیمتتر و پرطرفدار قرار میگیرد، در حال حاضر به طور چشمگیری در همه جا مورد استفاده قرار میگیرد. با نام تجاری جدید HP 100 LaserJet P1102w بی سیم که با یک دکمه  برای روشن و خاموش شدن روی آن قرار دارد.

 ابعاد پرینتر لیزری اچ پی P1102W

این چاپگر دارای ابعاد بسیار کوچک است، عمدتا به این دلیل که ورودی آن و سینی خروجی تنها زمانی لازم است که از آن جدا شود. سینی ورودی ۱۵۰ صفحه ای از پانل جلویی پایین می افتد و کاغذ به جلو حرکت می کند. بالای سینی ورودی اصلی یک فیدر اولویت ۱۰ برگه برای پاکت ها یا رسانه های ویژه است که در این دستگاه غیر معمول است.
سینی خروجی از  بالای پانل خارج می شود، جایی که به نظر می رسد کمی نامناسب است و یک کاغذ کوچک متوقف می شود تا کمک کند خروجی اسناد خروجی را حفظ کند.

 قاب بالای پرینتر لیزری اچ پی P1102W

پرینتر لیزری اچ پی P1102W

پرینتر لیزری اچ پی P1102W

پانل بالا دارای یک پنجره سیاه و سفید بافتی است، در حالی که قاب پلاستیکی سیاه و سفید براق است و یک پانل کنترل کوچک در سمت چپ، که شامل دکمه های اتصال بی سیم و لغو دستور میباشد.
نشانگر بی سیم آبی روشن می شود وقتی که چاپگر به حالت خواب میرود، که غیر منطقی است، زیرا چاپگر برای چاپ نمی تواند بیدار شود اگر لینک هنوز فعال نشده باشد. بیشتر پرینترهای بی سیم، حتی هنگام خواب، نور اتصال خود را می زنند.
پرینتر لیزری اچ پی LaserJet Pro M12w

پرینتر لیزری اچ پی LaserJet Pro M12w

 در پشت پانل سمت چپ یک  اتصال USB وجود دارد که بسیار ضروری میباشد حتی اگر قصد استفاده از چاپگر را از طریق Wi-Fi داشته باشید.
در مجموع، ما از اندازه کوچک LaserJet Pro P1102w و سرعت نسبتا سریع خروجی را دوست داشتیم . اگر فضا و نیازهای چاپ شما کم است، انتخاب مناسب و معقول است. اگر فضای محاسباتی در این حد میباشد شما می توانید یک لیزر کوچکتر را جایگزین کنید، Samsung ML-2525W هزینه مشابهی دارد، اما قابلیتهای بیشتری از قبیل چاپ سریعتر، اتصال اترنت، سینی کاغذ با ظرفیت بالاتر و هزینه کمتر برای هر صفحه را دارد.
Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

One thought on “پرینتر لیزری اچ پی P1102W

  • By بهمن عبدالمحمدی - Reply

    سلام چگونه بی سیم به موبایل متصل شده و چاپ کنم

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>