آموزش تعویض صفحه کلید HP 15-ac121dx

لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل G6 250 – A

لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل G6 250 – A

لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل G6 250 – A

لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل G6 250 - A

لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل G6 250 – A

لپ تاپ لپ تاپ-۱۵-اینچی-اچ-پی-مدل-G6 250-A با قیمت مناسب ۶۱۵ دلار می تواند لپ تاپ خوب و کاربردی باشد. این لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی با پردازنده Core i3، ۸ گیگابایت رم، با صفحه نمایش  Full HD، SSD است. سری لپ تاپ های  HP 250 GX معمولا ساده و با قیمتی ارزان هستند.

صفحه نمایش :

لپ تاپ مجهز به نمایشگر TN 15.6 اینچی با رزولوشن ۱،۹۲۰x1،۰۸۰ است. متاسفانه، صفحه نمایش نوردهی PWM در زیر و با روشنایی ۹۰٪ وجود دارد. خوشبختانه این در فرکانس بالا ۲۵۰۰ هرتز است، به این معنی که کسانی که به PWM حساس هستند سردرد و فشار چشم  کم تری را احساس می کنند.

کارایی :

G6 250 – A یک لپ تاپ با کارای بالا و قابلیت های فراوان است. این دستگاه قابلیت اجرای تمام برنامه های Office و اینترنت را دارد.

پردازشگر :

۲۵۰ G6 توسط یک پردازنده دو هسته ای اینتل Core i3-6006U Skylake طراحی شده است که باید عملکرد کافی برای استفاده از لپ تاپ را فراهم کند. I3-6006U مدل ولتاژ فوق العاده کم (ULV) است که از hyperthreading پشتیبانی می کند. CPU می تواند تا ۲ گیگاهرتز ساعت و از Turbo Boost پشتیبانی نمی کند. ما با پردازش چندین موضوع Cinebench R15 را به مدت سی دقیقه در یک حلقه پیوسته انجام دادیم. نتایج نشان می دهد که پردازنده با سرعت حرارتی سرعت خود را حفظ می کند. به طور مشابه، هنگامی که ما از معیارهای Prime95 و FurMark در حلقه های یک ساعته استفاده می کردیم، همان تجربه را تجربه کردیم. پردازنده دارای سرعت ساعت بین ۱٫۷ و ۱٫۹ گیگاهرتز است.

دستگاه های زخیره سازی :

۲۵۰ G6 مجهز به یک سامسونگ M.2-2280 SATA III 256 گیگابایت SSD است که از آن ۱۹۱ گیگابایت پس از نصب ویندوز ۱۰ قابل استفاده است. ما سرعت انتقال خوبی را اندازه گرفتیم.

لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل G6 250 - A

لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل G6 250 – A

عملکرد سیستم :

نتایج مثبت PCMark اثبات می کند که ما G6 250 دارای قدرت کافی برای استفاده از دفتر و اینترنت است. شایان ذکر است که با اضافه کردن یک حافظه رومیزی مشابه، می توان عملکرد را افزایش داد. این حالت حافظه دو کاناله را فعال می کند که عملکرد را افزایش می دهد.

 

کارت گرافیک :

لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل G6 250 – A از کارت گرافیک Intel HD 520 استفاده می کند. GPU می تواند تا ۹۰۰ مگاهرتز و با DirectX 12 پشتیبانی کند.

عملکرد بازی :

لپ تاپ-۱۵-اینچی-اچ-پی-مدل-G6 250-A می تواند نیاز کاربر به بازی های رایانه ای را در سطح پایین برطرف کند. در نتیجه انتظار نمی رود که بازی هایی مانند Final Fantasy XV قابل پخش باشد.

 

درجه حرارت :

با انجام آزمایش ای متعدد بر روی این سیستم درجه حرارت آن به مقدار متعادل بوده است. در هنگام فعالیت بالا درجه حرارت دستگاه ۳۰ درجه تخمین زده شده و به هنگام حالت استراحت ۲۲ درجه تخمین زده شده است.

مصرف برق :

در حالت غیر فعال انرژی مصرفی سیستم ۶٫۳ وات، که در طول آزمون های استرس به ۲۴٫۳ افزایش یافته است. بنابراین، قدرت منبع تغذیه ۴۵ وات، به اندازه کافی قدرت را برای شارژ دستگاه فراهم می کند حتی زمانی که آن تحت بار حداکثر است.

باتری :

لپ تاپ-۱۵-اینچی-اچ-پی-مدل-G6 250-A دارای عمر باتری شگفت آور است. پروفیل باتری را با “Balanced” با صفحه نمایش در ۱۵۰ cd / m² تنظیم می کنیم و ویژگی های صرفه جویی در انرژی را خاموش می کنیم. این ۲۵۰ G6 در این آزمون شش ساعت و چهل و نه دقیقه طول کشید. به لطف کارایی بهتر انرژی و ظرفیت باتری بزرگتر، ۲۵۰ G6 دارای طول عمر طولانی تر است، در حالی که ۲۵۰ G6 دارای ظرفیت باتری ۴۱ وات در مقایسه با ظرفیت ۲۵۵ گرم ۶ ولت ۳۱ وات است.

شرایط نگه داری

بر خلاف شرکای خود، لپ تاپ-۱۵-اینچی-اچ-پی-مدل-G6 250-A دارای پوشش حفاظتی اختصاصی نیست. این به این معنی است که برای تعمیر و نگهداری اجزای داخلی شما باید پلاک پایه را همانند سایر لپ تاپ ها حذف کنید. ابتدا باتری و درایو نوری را برداشته و سپس پیچ ها را روی صفحه پایه قرار دهید. HP یک پین را در زیر پای هر لاستیکی پنهان می کند، مطمئن شوید که این را حذف کرده اید. هنگامی که تمام پیچ ها برداشته شده است، بشقاب پایه را به دقت با چیزی مانند یک پدال پلاستیکی مسطح بپوشانید تا از پلاستیک آسیب نبینید. پس از حذف، اجزای داخلی قابل مشاهده خواهد بود، از جمله فن، اسلات RAM، SSD، ماژول Wi-Fi و باتری BIOS.

لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل G6 250 - A

لپ تاپ ۱۵ اینچی اچ پی مدل G6 250 – A

گزینه های پیکر بندی :

لپ تاپ G6 250 – A با قیمت ۶۱۵ دلار ارائه می شود که دارای پردازنده اینتل هسته i3-6006U است. آداپتور گرافیکی آن HD Graphics 520 و هسته: ۳۰۰-۹۰۰ مگاهرتز، حافظه آن ۸۱۹۲ مگابایت،صفحه نمایش لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچ و وضوح تصویر ۱۶: ۹، ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل و نوع صفحه نمایش PPI، BOE BOE0687، TN LED141 بدون مادر برد است. وزن دستگاه ۲ کیلوگرم است.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>