لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵-cc196nia

لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵-cc196nia

لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵-cc196nia

لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵-cc196nia

لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵-cc196nia

لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵-cc196nia

مقدمه :

اگر قصد خرید لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵-cc196nia را دارید تا آخر این مطلب همراه ما باشید تا آشنایی کاملی با این محصول پیدا کنید. این لپ تاپ شیک مناسب برای انجام کارهای روزمره است. با عملکرد قابل اعتماد و عمر باتری طولانی مدت، شما به راحتی می توانید از انتخاب مناسب خود مطمئن شوید. این مدل لپ تاپ با آخرین پردازنده های AMD شما عملکرد قابل اطمینانی برای انجام کارهای روزمره و انواع بازی ها را دارد.

توضیحات :

می توانید از این مدل لپ تاپ برای سرگرمی و ارتباط برقرار کردن با دوستان و خانواده با کیفیت HD  استفاده کنید. کیفیت صفحه نمایش این لپ تاپ  FHD و کیفیت دوربین HD3 است. به راحتی می توانید از پخش موسیقی، فیلم و عکس های مورد علاقه خود لذت ببرید. این لپ تاپ با ابعاد ۳۹٫۶ سانتی متری (۱۵٫۶ اینچ) با ظاهری زیبا و بی نظیر طراحی شده است که برای شیوه زندگی شما مناسب است. الگوهای بازی، بافت های منحصر به فرد و لولای کروم (در مدل های انتخابی) در رنگ های مختلف از سایر ویژگی های این محصول می باشد.

لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵-cc196nia

لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵-cc196nia

ویژگی های شاخص :

صفحه نمایش با کیفیت بالایی د ارد. دنیای دیجیتال خود را به روش کاملا جدیدی ببینید. لذت بردن از فیلم ها و عکس ها با کیفیت تصویر عالی و جزئیات با کیفیت بالا از ۱ میلیون پیکسل. ذخیره سازی هارد درایو (۱ تبلت) نگران کمبود فضای ذخیره سازی برای فیلم های دیجیتال، آهنگ ها و تصاویر خود نباشید. با گزینه های ذخیره سازی وسیع، می توانید تمام آن را ذخیره کنید و هنوز تعداد زیادی از اتاق ها را ترک کرده اید. گزینه های RAM DDR4 برای ردیابی کارآمد تر و قابل اطمینان تر در سرعت های سریع تر، آینده RAM است. با پهنای باند بالاتر، همه چیز از چند وظیفه به بازی های بازی باعث افزایش کارایی می شود.

لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵-cc196nia

لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵-cc196nia

فروش لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵-cc196nia

فروش لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵-cc196nia

باتری :

۴ سلول ۴۱ وات HP Pavilion 15-BW093NIA جایگزینی باتری نوت بوک .باتری لپ تاپ  HP Pavilion 15-BW093NIA با سلول های باتری Grade A ساخته شده و ۱۰۰٪ سازگار با مشخصات باتری اصلی است. این باتری با ولتاژ باتری ۱۰٫۹۵V و ۱۱٫۱V سازگار نیست. طراحی IC مصرف کم و بدون اثر حافظه، شارژ سریع از ویژگی های بارز باتری این محصول می باشد. گواهی شده توسط CE، UL، ROHS، ISO9001 / 9002 می باشد. این باتری با نام تجاری جدید HP Pavilion 15-BW093NIA  با کیفیت بالا از سامسونگ ساخته شده است. باتری ما برای لپ تاپ HP Pavilion 15-BW093NIA 100٪ سازگار است. این باتری با ولتاژ باتری ۱۰٫۹۵V و ۱۱٫۱V سازگار نیست.

این باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر جدید (۴ سلول) جایگزینی HP Pavilion 15-BW093NIA باتری با کیفیت بالا از سامسونگ ساخته شده است. این باتری با کیفیت بالا HP Pavilion 15-BW093NIA باتری لپ تاپ با بالاترین استانداردهای کنترل طراحی شده است. دارای مدارهای داخلی داخلی با تراشه های هوشمند (حفاظت از فرکانس های سلولی، حفاظت فرار از حرارتی، حفاظت از خاموش شدن بیش از حد، محافظت بیش از حد تخلیه، حفاظت از خاموش کردن دمای بالا / پایین)، و از مواد سازگار با محیط زیست بدون سرب و جیوه ساخته شده اند. این باتری ۴ سلول  HP Pavilion 15-BW093NIA  را می توان برای بیش از ۶۰۰-۸۰۰ سیکل شارژ / تخلیه کرد.

SKU: CLT919
شرایط: جایگزین، نام تجاری جدید
ولتاژ: ۱۴٫۸ ولت
ظرفیت: ۴۱ وات
سلول ها: ۴ سلول
نوع سلول: لیتیوم یون
اندازه: ۲۷۴x33.9x21mm (LxWxH)

فروش لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵-cc196nia

فروش لپ تاپ اچ پی مدل ۱۵-cc196nia

مشخصات کلی سیستم :

  • سرعت پردازنده : ۲٫۵ گیگاهرتز و بیشتر
  • نوع پردازنده : AMD APU A6
  • سازنده ویدئو کنترل کننده : AMD
  • ظرفیت کارت گرافیک : ۲ گیگابایت
  • کارت خوان حافظه : دارد
  • صفحه لمسی : ندارد
  • زبان های صفحه کلید :عربی و انگلیسی
  • اندازه صفحه نمایش : ۱۵٫۶ اینچ
  • فناوری حافظه : DDR4
  • تعداد هسته پردازنده:هسته دوگانه
  • اندازه رم :۴ گیگابایت
  • نوع سیستم عامل :داس
  • خانواده پردازنده :AMD A6 SERIES
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>